| Evidenčné číslo: | 38 | ||||||||||||||||||||
| Typ: | DPMB #38 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Dopravný podnik mesta Bratislavy | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1959 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1959 | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 191 897 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Pribinova
Jurajov dvor TM Brno Jurajov dvor Krasňany Jurajov dvor | ||||||||||||||||||||
| Súprava s vozidlom: | súprava s vozňom SGP | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rekonštrukcia na historické vozidlo (1989 - 1991) | ||||||||||||||||||||
| Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Bol postavený ako náhrada za vozeň BMEŽ #38, ktorý sa zrazil s vlakom.
Po vyradení z osobnej prevádzky preradený v roku 1973 medzi výcvikové vozidlá. Po skončení prevádzky dvojnápravových vozňov bol 7.3.1975 odovzdaný do Technického múzea v Brne, kde do roku 1989 značne schátral a preto bol zo zbierok múzea vyradený a ponúknutý späť do Bratislavy. Po jeho návrate do bratislavského dopravného podniku prebehla jeho rekonštrukcia na historické vozidlo. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|