Evidenčné číslo: | 1720 |
Typ:
| Novoplan C-12NG
|
Výrobca:
| S.A.O. Lučenec, s.r.o.
|
Výrobné číslo:
| 001/2000
|
VIN:
| U69V18M01Y1NL1001
|
Číslo motora:
| Y417640012.02
|
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ):
| BA-M 469
BA-783KV (od 2004)
|
Rok výroby:
| 2000
|
Sprevádzkovanie:
| 20.11.2004
|
Odstavenie z premávky:
| 29.12.2005
|
Vyradenie:
| 12.1.2006
|
Depo:
| Trnávka
|
Reklamy:
| SPP (Drak)
SPP (žltá verzia)
|
Informačný systém:
| BUSE BS 100
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
|
Iné údaje:
| Vozidlo zapožičané Slovenským plynárenským priemyslom na účely overovania vozidla v prevádzke.
|
Posledné záznamy o vypravení:
|
28.12.2005 | 22/2
| 27.12.2005 | 191/5
| 23.12.2005 | 91/8
| 22.12.2005 | 91/6
| 21.12.2005 | 91/7
| 20.12.2005 | 191/2
| 19.12.2005 | 37/7
| 16.12.2005 | 22/3
| 15.12.2005 | 22/2
| 14.12.2005 | 191/5
| Všetky záznamy o vypravení
|
milanko79
Hrozne mi je ľúto, že sa s najväčšou pravdepodobnosťou žiaden nezachová, 1 vrak v KE , jeden vrak u Polície (asi len torzo keďže ho používali na cvičenia + možno ako zdroj dielov pre ich PMC 12 ) možno by sa z troch dal spraviť jeden pojazdný aj keď by to bolo náročné.
Jediný pojazdný Novoplan je tento https://evidencia-dopravcov.eu/voz/9531, ďalší z Nafty Gbely hnije niekde v tráve. Takže mestský asi už ani neexistuje a prímestský až v počte 2 kusov, ak sa stane zázrak tak ten posledný pojazdný niekto kúpi ako veterán a neskončí na policajnom cvičisku.