Evidenčné číslo:7417
Typ: Škoda 29T2 ForCity Plus
Výrobca: Škoda Transportation, Plzeň
Výrobné číslo: 10214
Rok výroby: jeseň 2015
Sprevádzkovanie: 15.2.2016
Nadobúdacia cena: 2 450 000 €
Depo: Jurajov dvor
Nehody: Nehoda s električkou #7414 pri tuneli (2.2.2022) - električka #7414 pri odbočovaní z nábrežia do tunela narazila do ľavej časti protiidúcej električky #7417. Na opravu bola električka odoslaná až v druhej polovici roka 2024.
Rekonštrukcie a úpravy: Oprava štyroch článkov skrine poškodených pri nehode vo firme Škoda Ekova, Ostrava (2024 - 8/2025) - počas opravy zasiahla v 9/2024 areál firmy veľká povodeň, pri ktorej boli zaplavené aj podvozky tejto električky, čo si následne vyžiadalo ich opravu.
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
2.2.2022 4/21
1.2.2022 9/9
31.1.2022 ZV-E/3
28.1.2022 4/7
27.1.2022 9/11
26.1.2022 4/9
25.1.2022 4/5
24.1.2022 9/9
23.1.2022 9/9
22.1.2022 ZV-E/3
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #113:
Určite nie
Reakcia na: ES499.0001 #111:
Prvotne ojazdené obruče a následná kanibalizácia (hlavne prevodovky), momentálne sa doriešujú ešte brzdy + nejaké drobnosti
Reakcia na: Solider #110:
Samozrejme, ale nevyhodíme tie isté peniaze za prácu u nás a zabezpečenie dielov?
Reakcia na: ES499.0001 #111:
To by aj mňa zaujímalo 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #108:
#7413 bolo čo?
Reakcia na: N/A #109:
Dali, ale dodávateľ by si to premietol do vyššej ceny za opravu 😉
Reakcia na: trolejbus6207 #108:
Diely chápem, aj ľudí, ale naozaj sa pri objednávke tak veľkej opravy už u dodávateľa nedali spraviť všetky práce?
Reakcia na: Škoda Forcity #107:
Doťahujú sa posledné problémy (7413 detto), ale všetko trvá strašne dlho, "nejsou lidi" a diely 🙃
Nevie niekto náhodou kedy to začne znova jazdiť po dlhodobej odstávke?
Reakcia na: trolejbus6207 #101:
Presne pre to som sa aj pýtal že či okrem 26 išla niektorá do Ostravy... Teraz to vyzerá na celkom OK stav ale čo príde neskôr, lebo už musí byť dosť vozov na hranici 700 000
Reakcia na: Petto #103:
Zasa používaš agentúru JPP alebo "zaručené" info od niektorého vodiča?
Od začiatku bolo zrejmé, že tu sa opravovať nebude (nie sú na to kapacity), odstrojila sa na zdokumentovanie rozsahu poškodenia, inak platí, čo som písal v predošlých príspevkoch.
Reakcia na: Petto #100:
Musí jazdiť preto, že je to stále nová električka za 2,5 milióna eur, ktorá ma možno 400 tisíc najazdených kilometrov, a je vrcholne nehospodárne aby bola neopravená a odstavená.
Reakcia na: trolejbus6207 #102:
DPB to udajne skusal svojpomocne opravit (naivne). A potom sa hladali cash, nasli sa, isla na opravu a vytopilo. Zial, no nebola to lahka oprava.
Reakcia na: Petto #100:
Prúser je v tom, že dva roky nikto z vedenia DPB jeho opravu neriešil.
Inak aj opravy pražských 15T po veľkých nehodách trvali dlho, rekord drží 9230, ktorá bola po nehode odstavená takmer 8 rokov...
Reakcia na: Solider #99:
Súhlas až na to, že niekomu ten voz chýbal, len jeho požiadavky na riešenie opravy boli ignorované.
A veľký prúser ešte len príde, keď 29T najazdia 720.000km - som zvedavý, kto z vedenia si zoberie na zodpovednosť ich vypravovanie, lebo bez nich výpravu nezvládneme.
Reakcia na: Solider #99:
Preco by mal byt pruser ? Len sa pytam. Je to sice vozidlo z EU fondov a je tam podmienka ze musi jazdit?
Reakcia na: Ma178rek #97:
Neviem, či toto stojí za kus zábavy, že nová električka už takmer štyri roky nejazdí kvôli tomu, že najprv dva roky nikomu nechýbala a potom, keď sa začali vo veľkom odstavovať ostatné Škodovky pre zjazdené kolesá, tak sa zobudili a vysúťažili zhotoviteľa na opravu. Toto je podľa mňa veľký prúser.
Reakcia na: Ma178rek #97:
Ja som ju Pettovi "sľúbil" na Vianoce (príspevok #87), aj polka novembra je pokrok.
Ak bude skôr, na to pivo kľudne niekomu prispejem 😁
Reakcia na: trolejbus6207 #96:
Ja by som sa aj stavil, napríklad o pivo 😅 nech je kus zábavy že kto trafí najblizsie
Reakcia na: Ma178rek #95:
Čaká sa ešte na nejaké drobnosti, ktoré sú dávno objednané a neprichádzajú - budem optimista a predpovedám do mesiaca 🙂