Fleet number:7417
Type: Škoda 29T2 ForCity Plus
Builder: Škoda Transportation, Plzeň
Serial number: 10214
Manufactured: Autumn 2015
In service: 15.2.2016
Acquisition price: 2 450 000 €
Depot: Jurajov dvor
Accidents: Nehoda s električkou #7414 pri tuneli (2.2.2022) - električka #7414 pri odbočovaní z nábrežia do tunela narazila do ľavej časti protiidúcej električky #7417. Na opravu bola električka odoslaná až v druhej polovici roka 2024.
Overhauls and changes: Oprava štyroch článkov skrine poškodených pri nehode vo firme Škoda Ekova, Ostrava (2024 - 8/2025) - počas opravy zasiahla v 9/2024 areál firmy veľká povodeň, pri ktorej boli zaplavené aj podvozky tejto električky, čo si následne vyžiadalo ich opravu.
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V), BS 370 (1920 × 540 px; V), BUSE BS 370 (1920 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
2 Feb 2022 4/21
1 Feb 2022 9/9
31 Jan 2022 ZV-E/3
28 Jan 2022 4/7
27 Jan 2022 9/11
26 Jan 2022 4/9
25 Jan 2022 4/5
24 Jan 2022 9/9
23 Jan 2022 9/9
22 Jan 2022 ZV-E/3
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Takze najviac sedadlova 29T sa vratila 😂. Kedze mala dva sedadla medzi 4 a 5.dverami atypicky.
Reply on: N/A #88:
Už ju dávajú dole
V dnešných skorých ranných hodinách už dorazila do Bratislavy

trolejbus6207

Reply on: Ma178rek #86:
Plánovaný návrat je koniec septembra, potom ešte dokompletovať + urobiť 2.SO a keď to dobre dopadne, tak na Vianoce sa s ňou možno po skoro štyroch rokoch odstavenia povozíme... 🤔
Reply on: trolejbus6207 #84:
Nemáme info kedy by už mohla prísť?? Nie žeby mi veľmi chýbala ale tak už by sa aj patrilo 🙂
Reply on: trolejbus6207 #84:
To je síce pravda ale škodovka tvrdila že to nie je vážne...
A zase na skrini a podvozkoch sa dá pracovať osobitne...

trolejbus6207

Reply on: Ma178rek #83:
Vzhľadom na to, že ju vytopilo a treba kompletne repasovať podvozky, dosť o tom pochybujem.
Keďže cca 30 týždňov sa má voz opravovať a od augusta je v Ostrave tak možno v apríli by už mohla byť 🙂 či???
Reply on: Solider #80:
Neružovejú, skôr mi príde ako keby zoxidovali do oranžovej. Keď míňaju na trati nový voz alebo aj prelakovanú Tatru tak ten kontrast je fakt depresívny.
Reply on: trolejbus6207 #79:
Keďže nie sú ešte stále zmodernizované ústredné dielne, tak všetko sa bude musieť robiť u dodávateľa. A previezť postupne 60 električiek do Ostravy a naspäť nebude teda lacná záležitosť.
Reply on: Andrej #78:
Horné dekle sa priebežne striekajú, či problém je aj niekde inde? Mne sa zatiaľ nezdalo, aby vozy ružoveli alebo to opadávalo po bokoch.

trolejbus6207

Reply on: Solider #73:
+ Ma178rek #74

Niektoré vozy majú naozaj najazdených okolo 650.000km a stále nie je vysúťažený dodávateľ veľkých prehliadok (= prúser)

7417 mala pri nehode najazdených 408.000km, v Ostrave sa rieši len oprava, pevne verím, že po návrate z Ekovy sa hneď urobí 2.SO a po necelých troch rokoch odstávky pôjde do premávky
Reply on: Solider #77:
Plánuje sa v rámci nejakej opravy konečne obnoviť lak? Tieto vozy už fakt vyzerajú otrasne.
Reply on: Ma178rek #76:
Robí sa to s nejakou rezervou myslím 20%. Aj tie prehliadky po 400 tisíc km sa robili neskôr s väčším km nábehom.
Reply on: Solider #75:
A to nevadí ?? Že nemajú tie prehliadky po 600000km? Asi treba napísať do médií a zase sa veci rozhybu ako vtedy keď sa sťažovalo na trollina a zrazu začali byť vypravované vo väčšom počte
Reply on: Ma178rek #74:
Vozy z prvej série majú bežne cez 600 tisíc km.
Reply on: Solider #73:
No musí mať do 400 000, keďže pri 600 000 už je na škodovkach väčšia prehliadka ...
Reply on: trolejbus6207 #72:
Iné vozy mali vo februári 2024 najazdených cez 600 tisíc km, čiže môže mať odhadom tak niekde medzi 450 až 500 tisíc km.

trolejbus6207

Reply on: Ma178rek #71:
Predpokladám, že veľa jej do 2.SO nechýba, keď 1.SO bola ukončená v marci 2019 a nehoda sa stala 2.2.2022
V zmluve na opravu stav km nie je, skúsim ho zistiť
Reply on: trolejbus6207 #70:
Uvidíme v roku 2025 keď by mala jazdiť 🙂
Koľko mala odjazdených pri nehode??? Či sa neoplatí urobiť rovno tu SO nech je pokoj na ďalšie 3-4 roky 🙂