VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 29T ForCity Plus

Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T3 ForCity Plus
Škoda 29T3 ForCity Plus

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 29T1 ForCity Plus 7401 – 7415 2015 2015 15
2. Škoda 29T2 ForCity Plus 7416 – 7430 2015 – 2016 2016 15
3. Škoda 29T3 ForCity Plus 7431 – 7450 2023 2023 – 2024 20
Total 2015 – 2023   50

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 5
Number of seats 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria)
Number of standing places 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
299 (8 os/m2) (3. séria)
Design load 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
362 + 1 (8 os/m2) (3. séria)
Weight of unloaded vehicle 47415 kg (1. a 2. séria)
Motor control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)

Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria)
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)

Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria)
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria)
Cooling capacity 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria)
Heating capacity 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria)

Photos

Vehicle catalogue

7401 7402 7403 7404 7405 7406 7407 7408 7409 7410 7411 7412 7413 7414 7415

7416 7417 7418 7419 7420 7421 7422 7423 7424 7425 7426 7427 7428 7429 7430

7431 7432 7433 7434 7435 7436 7437 7438 7439 7440 7441 7442 7443 7444 7445 7446 7447 7448 7449 7450

Legend and statistics

7401vehicle in service: 50 (100 %)
7403online: 26 (52 %)
7403today in service: 28 (56 %)
7401vehicle ot of service (more than 2 weeks): 11 (22 %)
7402vehicle ot of service (more than 6 months): 3 (6 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 60.8 %, Monday to Friday 62.3 %

Currently in service on lines

1 / 1 3 5
4 / 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
9 / 1 3 5 7 9 11 13

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #235:
Myslim si ze zijes v nespravnej dobe s takymito ocakavaniami 😂
Reply on: Solider #235:
To je veľmi dobrá otázka 👍
Reply on: trolejbus6207 #232:
Kto bude zodpovedný za celý tento prúser?
Reply on: Petto #233:
Isto
Reply on: trolejbus6207 #232:
Isto ? Lebo uz mame 5 vozov co stoji polroka . Realne asi 3 vozy, kedze 7417 vieme preco a 7413 je vraj zdroj nah.dielov.
Reply on: Ma178rek #231:
Ešte nie, ale už sme k nim hodne blízko...
Máme už nejaké škodovky ktoré majú 720tis km najazdených a sú odstavené??
Reply on: Andrej #228:
V septembri uz asi casto 30+ stupnov nebude casty jav , tak platnaky uplne ok na celodenky L4.
Reply on: Petto #227:
Mne tiez zastavil rozum ked som videl ze platnaky budu tiez po novom jazdit len na rannych.

Predpokladam ze sa situacia asi este doladi, neviem si predstavit ze by niekto v DPB uprednostnil vypravu T3G/M oproti T6, aj ked vdaka posuvnym oknam su T3 prijemnejsie v lete nez sklenniky T6. Vyklopne okna su asi ta najhorsia vec co sa mohla pre MHD stat.
Reply on: mhd579 #226:
Platnaky by mali ist na L4 ked uz tak. Ked su na L3 nerealne a na L9 kvoli par hodinam.
Reply on: ES499.0001 #224:
Ak už ostanú všetky električky rozdelené do vozovní ako sú tak asi budú pomerne vyťažované na L4, primárne na ranných poradiach, ale aj podľa dnešnej výpravy je zrejmé, že sa objavia aj na celodenných poradiach, pretože v JD neostalo dosť iných súprav na L4, keďže platňové T6 boli premiestnené do Krasňan, kde môžu jazdiť iba na rannej L9. Už teraz sa viaceré negarantované poradia nahrádzajú Škodovkami, ale stav (obzvlášť tie staršie čo ostali v JD) viacerých z nich nie je vôbec dobrý, takže na L4 bude zrejme vypravované naozaj hocičo pojazdné čo bude poruke
Reply on: ES499.0001 #224:
Ja dúfam že celé leto nebudú hniť vozy a zrazu v septembri ich vytiahnu a budú mindžovat že prečo nejdú...
Reply on: Ma178rek #218:
Nevie niekto ako budú od septembra jazdiť T3G (predpokladám, že iba špičky)? Dnes jazdia #7841 + #7842 na 4/8.
Reply on: Petto #222:
No tam si ich viem predstaviť...
Uvidíme
Možno nás DPB prekvapí 😅
Reply on: Ma178rek #218:
Od septembra bude vyprava bez zalozakov a semtam nejaka L3 z tych 41 poradi nepojde 😁 . Alebo vsetky zalozaky budu K2S 😁
Reply on: Ma178rek #220:
To asi vieme. Len ci sa aj nieco na nej riesi 🤕.
Reply on: Petto #219:
Ešte je ževraj v Ostrave
Ta 7417 aj vstane z mrtvych dakedy ?
Čoskoro 03 a 12 taktiež budú polroka mimk takže budeme mať "rekord" odstavenia 6 vozov dlhšie ako 6 mesiacov

Ooof septembrova výprava bude zaujímavá 😂

A teda 7432,33,41,42 ostali v Jurajovom Dvore .