VehiclesTrams (Trolleys) › Škoda 29T ForCity Plus

Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Škoda 29T3 ForCity Plus

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 29T1 ForCity Plus 7401 – 7415 2015 2015 15
2. Škoda 29T2 ForCity Plus 7416 – 7430 2015 – 2016 2016 15
3. Škoda 29T3 ForCity Plus 7431 – 7450 2023 2023 – 2024 20
Total 2015 – 2023   50

Technical Data

Length 32495 mm
Width 2480 mm
Height 3560 mm
Height of floor 350 mm
Doors 5
Number of seats 69 + 1 (1. a 2. séria)
63 + 1 (3. séria)
Number of standing places 172 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
276 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
299 (8 os/m2) (3. séria)
Design load 241 + 1 (5 os/m2) (1. a 2. séria)
345 + 1 (8 os/m2) (1. a 2. séria)
362 + 1 (8 os/m2) (3. séria)
Weight of unloaded vehicle 47415 kg (1. a 2. séria)
Motor control Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (1. a 2. séria)

Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (3. séria)
Engine Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (1. a 2. séria)

Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (3. séria)
Continuous power output 100 kW
Number of motors 6
Total power output 600 kW
Maximum speed 55 km/h (premávková s obmedzovačom, 1. a 2. séria)
60 km/h (premávková s obmedzovačom, 3. séria)
75 km/h (konštrukčná)
Air conditioner Poll KLMT29S (1. a 2. séria)
Poll KLMT29S.02 (3. séria)
Cooling capacity 3 x 22,6 kW (1. a 2. séria)
3 x 25 kW (3. séria)
Heating capacity 3 x 13 kW (1. a 2. séria)
3 x 15 kW (3. séria)

Photos

Vehicle catalogue

7401 7402 7403 7404 7405 7406 7407 7408 7409 7410 7411 7412 7413 7414 7415

7416 7417 7418 7419 7420 7421 7422 7423 7424 7425 7426 7427 7428 7429 7430

7431 7432 7433 7434 7435 7436 7437 7438 7439 7440 7441 7442 7443 7444 7445 7446 7447 7448 7449 7450

Legend and statistics

7401vehicle in service: 50 (100 %)
7411online: 26 (52 %)
7405today in service: 31 (62 %)
7401vehicle ot of service (more than 2 weeks): 13 (26 %)
7402vehicle ot of service (more than 6 months): 3 (6 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 62.2 %, Monday to Friday 63.9 %

Currently in service on lines

1 / 1 2 3 4 5
4 / 1 3 5 7 9 11 13 17
9 / 1 2 3 4 5 6 8 9 10 11 12 13 14

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jjjinro #216:
Hm, zeby dosli eurofondue pre operatorov, lebo skoncila udrzatelnost projektu? 😁
nevie niekto preco u tých starších prestala fungovať wifi?
Reply on: Zberač mínusiek #212:
Je taký problém mobil nabiť doma? Alebo v práci? Ak som od neho závislý, tak si nosiť powerbanku so sebou?

Vieš kam zašla empatia už pred pár rokmi s užívateľmi mobilov v Južnej Koreji? Semafory pre chodcov už svietia aj v obrubníku, lebo ľudia čunia do mobilov a nie na semafor, či môžu prejsť. Pritom podľa zákona nemáš pozerať do mobilu, keď čakáš na križovatke. Ale nie, ľudia sa správajú ako ovce a skáču s nosom v mobile pod autá. Tak dúfajú, že aspoň takto si všimnú, že či majú zelenú, alebo červenú.

Smombie len pribúda, majú s nimi problém všade. Napríklad v Anglicku, či Nemecku sa začína šuškať, že rôzne organizácie za ochranu chodcov sa snažia presadiť, aby chodec, čo vbehne pod auto napríklad na červenú a čumí do mobilu nebol vinník nehody, lebo pozeral do mobilu. Vinníkom má byť šofér, lebo má predpokladať, že chodec keď pozerá do mobilu, nesleduje premávku a teda môže porušiť predpisy a skočiť pod auto. Teda vodič s tým má rátať a má prispôsobiť rýchlosť tomu, rozumej znížiť až zastaviť, aby nezrazil takého chodca. Ak sa to ale stane, vinník je šofér, lebo sa nevenoval riadeniu atď... Podobné kecy. To len tak na zamyslenie, že kam sa ako spoločnosť uberáme občas.
Reply on: ES499.0001 #202:
V mojom okoli urcite nie. Ale tak ja som v okruhu ITckarov. A rodina ma tiez vsetko nove Androidy uz kde je obojstranne Ccko.😂
Reply on: Zberač mínusiek #212:
Najlepší sú predsa vždy takí ľudia, čo iným hovoria, čo majú alebo nemajú robiť.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: bobitwo #211:
Keď máš z akéhokoľvek dôvodu 4% baterky, s radosťou siahneš po akomkoľvek dostupnom porte. Nechápem, chýba ti len empatia alebo aj predstavivosť?
Reply on: S499.1023 #209:
Je s tým nejaký problém? Si závislý, že tú max 1,5 čo človek strávi cestovaním krížom cez celú Bratislavu musí dobíjať mobil?
Reply on: Zberač mínusiek #205:
Aj USB-C. Na notebooku si hneď po odpojení z docku dávam do USB-C portu gumovú záslepku, pretože inak sa doňho zanesie bordel, potom to blbne a strašne zle sa to čistí.
Reply on: bobitwo #206:
Ešte dobre, že Bobitú v tom má jasno a vysvetlí všetkým, čo je pre nich dobré.
Reply on: Ma178rek #207:
Na západe sa USB porty vo vozidlách MHD objavujú práve teraz. Sú podľa tejto teórie o ďalších 10 rokov pozadu?
Reply on: bobitwo #206:
DPB ide tak 10rokov pozadu ..
Aj wifi dali do vozidiel keď už väčšina populácie ficala na dátach dávno...
Reply on: Zberač mínusiek #205:
Nabíjacie porty patria do vlakov, či diaľkových autobusov. Nie do MHD za mňa. Zbytočná komplikácie, stojí to peniaze aj tak to. Nemá zmysel pre veľa ľudí.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: bobitwo #204:
No minimálne tie USB-A sa pri dlhej chvíli dajú dobre zničiť.
Za mňa tieto nabíjacie porty nemajú čo v MHD robiť. Je to zbytočnosť.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: ES499.0001 #202:
Môže byť, ale určite tá prevaha onedlho skončí. Ešte by tu bolo aj takéto riešenie.
Reply on: Zberač mínusiek #199:
Viac ľudí má podľa mňa kábel, ktorý má na jednom konci USB-A a na druhom USB-C.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: Cancer #200:
Vďaka, Kapitán Očivid, mám celkom štyri, a nebaví ma mať v batohu ani tú najľahšiu.
Mínuskovači nechápu, že ak už teraz USB-C neprevláda, tak čoskoro totálne bude?
Reply on: Zberač mínusiek #199:
Si kúp powerbanku, v Actione majú asi za 13€ s kapacitou 10 000 mAh.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Dúfam, že tie USB-A porty, ktoré sú aj v najnovšej sérii, budú pri VP meniť za USB-C 😞
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: majky1602 #197:
Nie