VozidláTrolejbusyŠkoda 30 Tr SOR › #6021
Evidenčné číslo:6021       
Typ: Škoda 30 Tr SOR
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Výrobné číslo: 14046/084
VIN: TM9CTAJ6VFBSE3046
Rok výroby: 2015
Sprevádzkovanie: 16.9.2015
Nadobúdacia cena: 403 578 €
Vozovňa: Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370
BUSE BS 210/5, BS 210/4, BS 210/1, BS 210/1
BUSE BS 310
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení: 15.11.2019 64/3
14.11.2019 64/2
13.11.2019 209/2
12.11.2019 209/9
10.11.2019 207/3
9.11.2019 208/1
8.11.2019 209/6
7.11.2019 209/7
6.11.2019 207/5
6.11.2019 209/4
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

trolejbus620728.10.2019 17:26 #11 Re:
Reakcia na #3 od mirec240:
Takže potvrdená výmena brzdových kotúčov a výmena ramien náprav počas odstavenia 12.9. - 23.10.2019
Sor2326.10.2019 19:14  +1#10 Re:
Reakcia na #9 od Peter6607:
Keby len 6835. Robí to dosť veľa tbusov ale aj NB18 2213-2251 gen.
Peter660724.10.2019 23:22 #9 Re:
Reakcia na #7 od trolejbus6207:
Kotúče sú len vrcholom ľadovca katastrofálnej údržby. Dnes som išiel v 6835 a tam snáď všetky tlmiče udierajú do podlahy 😠 S prihliadnutím na kanibalizovanie 6864 sme niekde na úrovni Sarajeva.
Samčo24.10.2019 22:45 #8 Re:
Reakcia na #7 od trolejbus6207:
Áno, tam bola dlhšia dodacia lehota. Len to čo som spomenul bolo akokeby aspoň "dočasné riešenie", ktoré sa spotrebovalo do cca. 10 vozov. Aj to málo pomohlo do vtedy vážnejšej situácie.
trolejbus620724.10.2019 21:12 #7 Re:
Reakcia na #6 od Samčo:
Nechcem Ti oponovať, ale mám informácie z dosť dôveryhodných kruhov, že sa čakalo na dodávky kotúčov od SORu...
Samčo24.10.2019 20:50 #6 Re:
Reakcia na #4 od trolejbus6207:
Kotúče, minimálne čo sa týka A-busov sú držané na sklade stále. Počas obdobia, kedy malo problém s kotúčmi podstatne veľké množstvo T-busov, sa to riešilo ich nafasovaním z A-busového skladu.
trolejbus620724.10.2019 14:55 #5 Re:
Reakcia na #3 od mirec240:
Netvrdím, že je to 100% príčina odstavenia, ale v tejto dobe je to najčastejšia príčina odstavenia, mohol byť "na hrane", pri DOD by to nevadilo a jedno kolo ešte zvládol, skúsim to ešte preveriť
trolejbus620724.10.2019 14:51 #4 Re:
Reakcia na #2 od Sor23:
Bohužiaľ nemáme, najskôr ich niekto zabudol objednať a potom ich SOR dodával nekonečne dlho, niektoré kĺby stáli kvôli tomu aj dva - tri mesiace, aj 6864 stojí primárne kvôli tomu (odmysliac si to, že sa priebežne kanibalizuje)
mirec24024.10.2019 13:32 #3 Re:
Reakcia na #1 od trolejbus6207:
Kotúče asi nie, vozidlo sa zúčastnilo DOD (21.9.) a aj sprievodu vozidiel.
Sor2324.10.2019 13:18 #2 Re:
Reakcia na #1 od trolejbus6207:
To skutočne nemáme náhradné brzdové kotúče?
trolejbus620724.10.2019 10:46  +1#1 Re:
Od 12.9. do 23.10.2019 odstavený pravdepodobne kvôli ojazdeným brzdovým kotúčom

Vyhľadávanie v katalógu vozidiel

Evidenčné číslo:
Typ vozidla: