Kedy pridu dalsie autobusy?
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | SOR NB 18 City | 1821 – 1830, 2841 – 2850, 4221 – 4240 | 2010 | 2010 | from 2022 | 40 |
| 2. | SOR NB 18 City | 1831 – 1850, 2851 – 2870 | 2010 | 2010 – 2011 | from 2019 | 40 |
| 3. | SOR NB 18 City | 2201 | 2011 | 2012 | — | 1 |
| 4. | SOR NB 18 City | 1851 – 1858, 2202 – 2212 | 2012 | 2012 | from 2024 | 19 |
| 5. | SOR NB 18 City | 1859 | 2012 | 2013 | 2021 | 1 |
| 6. | SOR NB 18 City | 2213 – 2222, 4241 – 4255 | 2014 – 2015 | 2015 | from 2023 | 25 |
| 7. | SOR NB 18 City | 2223 – 2232, 4256 – 4270 | 2015 | 2015 | — | 25 |
| 8. | SOR NB 18 City | 1860 – 1868, 2233 – 2251, 4271 – 4274 | 2017 | 2017 | — | 32 |
| Total | 2010 – 2017 | 183 | ||||
| Length | 18750 mm |
|---|---|
| Width | 2550 mm |
| Height | 2900 mm |
| Height over air conditioning | 3110 mm |
| Height of floor | 340 mm |
| Wheelbase | 6180 a 6570 mm |
| Doors | 5 |
| Number of seats | 44 + 1
43 + 1 (#4241+, #2213+) |
| Number of standing places | 106
107 (#4241+, #2213+) |
| Design load | 150 + 1 |
| Weight of unloaded vehicle | 14500 kg (1., 2. séria)
15200 kg (1., 2. séria po zosilnení rámu) 15700 kg (#1851 - 1859, #2201 - 2212) 16720 kg (#4241 - 4270, #2213 - 2232) 16830 kg (#2233+, #1860+, #4271+) |
| Gross vehicle weight | 25500 kg (1., 2. séria)
27000 kg (#1851 - 1859, #2201 - 2212) |
| Engine | FPT Industrial Cursor 8 F2BE3681B, Euro 5 EEV, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
FPT Industrial Cursor 9 F2CFE612C, Euro 6 (#4241+, #2213+), preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním |
| Continuous power output | 243 kW / 2050 rpm (Cursor 8)
243 kW / 2400 rpm (Cursor 8, #1851 - 1859, #2201 - 2212) 243 kW / 2000 rpm (Cursor 9) |
| Piston displacement | 7790 cm3 (Cursor 8)
8710 cm3 (Cursor 9) |
|---|---|
| Maximum torque | 1400 Nm / 1200 rpm |
| Maximum speed | 80 km/h |
| Transmission | ZF Ecomat 6 HP 604C, automatická, 6-stupňová, s hydraulickým retardérom (Cursor 8)
ZF EcoLife 6 AP 1400B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom (Cursor 9) |
| Steering wheel | RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia |
| Axles | predná: SOR NB 004, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená zadná: ZF AV 132, hnacia, portálová s dvojitou redukciou zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová s dvojitou redukciou (r.v. 2017) |
| Tyres | 285/70 R19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (stredná a zadná náprava) |
| Air conditioner | Carrier Sütrak AC 515 (#1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850, #2861 - 2865)
Webasto Santana XL (r. v. 2014 - 2015) Webasto Cool Top 220 RT-C (r. v. 2017) Eberspächer AC 515 G2 III (dodatočná montáž v r. 2020) |
| Cooling capacity | 2 x 18 kW (Webasto Santana XL)
2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C) 2 x 22 kW (Eberspächer AC 515 G2) |
| Heating capacity | 2 x 20 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C) |
| 4229 | vehicle in service: 157 (85.8 %) |
| 4233 | online: 67 (36.6 %) |
| 4232 | today in service: 121 (66.1 %) |
| 4237 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 7 (3.8 %) |
| 4221 | withdrawn vehicle: 26 (14.2 %) |
| 1. | 2. | ||
|---|---|---|---|
| 2205 | 8014 | ||
| 4226 | 8011 | ||
a aby bol zoznam úplný, ešte dodám piktogramické znázornenie miesta pre kočík na podlahe oproti druhým dverám a miestu zodpovedajúce čalúnené operadlo.
? To by som chcel vidieť, ktorý cifršpión by nechal takú faktúru preplatiť...
X krát to tu bolo vysvetlené prečo išli tam kam išli a aj tak stále tá istá pesnička.
.
Alebo 40 Diesel, 30 CNG. Tie počty strielam ale možné je všetko. Každopádne ja si osobne myslím, že čoskoro prídu ďalšie objednávky.

sor_2048