VehiclesBusesSOR NB 18 City › #4255

Fleet number:4255
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 496
VIN: TK9F8XXNPFLSL5496
Plate: BL-467JD
Manufactured: 2015
In service: 8.3.2015
Out of service: 29.9.2025
Acquisition price: 308 200 €
Depot: Petržalka
Ads: Olympijský festival (6/2024 - 8/2024)
Accidents: Požiar motorového priestoru na Košickej ulici počas jazdy na linke 68 (29.9.2025)
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: Do Bratislavy prišiel 3.3.2015.
Last records of service:
29 Sep 2025 68/8
28 Sep 2025 68/3
27 Sep 2025 68/4
26 Sep 2025 98/6
25 Sep 2025 68/1
24 Sep 2025 92/3
68/3
23 Sep 2025 92/4
68/4
22 Sep 2025 98/6
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andrej #15:
Nemyslim si ze zrovna 4255 bude opraveny, ani 4250 nebol po poziari opraveny aj ked bol asi viac obhoreny zvonka (kedze poziar nesiel od motora) no bol podstatne novsi toho casu.
Reply on: Ma178rek #11:
Nahradnych dielov je vo voze dost, zalezi ako su silno zaudene, motor+prevodovka KO, ale myslim si ze nejaka naprava, diferencial, dvere, plenty karoserie, a kopa drobnych dielov isto pomozne spojazdnit zopar odstavenych vozov.
Reply on: Cancer #13:
Bohovske, musime opravovat zhorene vozidla lebo ine vozidla prekrocili vymysleny vekovy limit. Takto sa to robi, predsa!
Reply on: Cancer #13:
105 vozidiel síce máme z 2010 ale koľko ich ešte tak jazdí denne? 80ks max. Plus 7 free Solarisov od jari 2026 z L32.
Reply on: Petto #12:
A bude to stačiť aj na nahradenie všetkého čo má 15 rokov a aj týchto novších po požiaroch a závažných nehodách?

Podla technických a prevádzkových štandardov (ktoré už musí od podpisu aktuálnej zmluvy dodržiavať aj DPB) „Maximálny vek vozidla nesmie presiahnuť 15 rokov od prvého dátumu registrácie.“


Pretože máme 80 sorov z prvých dvoch sérií (teraz už trochu menej) s rokom výroby 2010 a 25 MBCC rovnako s rokom výroby 2010 (okej, tiež už kúsok menej). Plus ten strieborný šrot ktorý už dávno mal byť zlisovaný do kocky.

Nech počítam ako počítam tých 88 mi nestačí na nahradenie všetkého kĺbového s rokom výroby 2010.
Reply on: Cancer #9:
88ks nových busov objednanych. Netreba urcite toto opravovať. Stačí keď sa opravia aj menšie závady na odstavených vozoch.
Reply on: Cancer #9:
Ak by toto mali opraviť tak to by sme boli v peknej prdeli alebo naopak ... Lebo to by bolo rozhadzovanie peňazí... Možno tak použiť predný diel keby je nejaký voz po ťažkej nehode niečo typu 1838
Reply on: randomtipekzulic #6:
Petrzalska udrzba.
Reply on: upravovač fotiek #8:
Tak toto nieje prvosériový voz, ale voz z roku 2015 (teda desaťročný). Predpokladám, že sa ešte bude opravovať.

upravovač fotiek

Reply on: Cancer #7:
Ten autobus mal hodnotu 50 tisíc? Nečakal by som že až toľko. Možno nejaká zostatková hodnota podľa účtovníctva. Reálne možno 2000 €.
Reply on: randomtipekzulic #6:
HaZZ (ktorý aj zverejnil hentú fotku) píše že „Príčinou vzniku požiaru bola porucha na elektroinštalácii v motorovej časti vozidla. Následkom požiaru vznikla majiteľovi vozidla priama materiálna škoda predbežne vyčíslená v sume 50 000 eur.“

randomtipekzulic

Vie niekto, aky bol pricin poziaru?
Reply on: tommi8880 #3:
Podľa plameňov by som skôr povedal že to bola už jeho posledná jazda...
Požiar motorového priestoru pred zastávkou Košická 29.9 2025
Už nemá reklamu.
Stojí po nehode vo vozovni s vozom #4228