VehiclesBuses › SOR NB 18 City

SOR NB 18 City (1st and 2nd delivery without air conditioning)
SOR NB 18 City (2nd delivery with air conditioning)
SOR NB 18 City #1859
SOR NB 18 (6th delivery)
SOR NB 18 (7th delivery)
SOR NB 18 (8th delivery)

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR NB 18 City 4221 – 4240, 1821 – 1830, 2841 – 2850 2010 2010 40
2. SOR NB 18 City 2851 – 2870, 1831 – 1850 2010 2010 – 2011 from 2019 40
3. SOR NB 18 City 2201 2011 2012 1
4. SOR NB 18 City 1851 – 1858, 2202 – 2212 2012 2012 19
5. SOR NB 18 City 1859 2012 2013 1
6. SOR NB 18 City 4241 – 4255, 2213 – 2222 2014 – 2015 2015 25
7. SOR NB 18 City 4256 – 4270, 2223 – 2232 2015 2015 25
8. SOR NB 18 City 2233 – 2251, 1860 – 1868, 4271 – 4274 2017 2017 32
Total 2010 – 2017   183

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 2900 mm
Height over air conditioning 3110 mm
Height of floor 340 mm
Wheelbase 6180 a 6570 mm
Doors 5
Number of seats 44 + 1
43 + 1 (#4241+, #2213+)
Number of standing places 106
107 (#4241+, #2213+)
Design load 150 + 1
Weight of unloaded vehicle 14500 kg
15200 kg (po zosilnení rámu)
15700 kg (#1851 - 1858, #2201 - 2212)
16720 kg (#4241 - 4270, #2213 - 2232)
16830 kg (#2233+, #1860+, #4271+)
Engine FPT Industrial Cursor 8 F2BE3681B, Euro 5 EEV, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
FPT Industrial Cursor 9 F2CFE612C, Euro 6 (#4241+, #2213+), preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 243 kW / 2050 rpm (Cursor 8)
243 kW / 2000 rpm (Cursor 9)
Piston displacement 7790 cm3 (Cursor 8)
8710 cm3 (Cursor 9)
Maximum torque 1400 Nm / 1200 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF Ecomat 6 HP 604C, automatická, 6-stupňová, s hydraulickým retardérom (Cursor 8)
ZF EcoLife 6 AP 1400B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom (Cursor 9)
Steering wheel RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia
Axles predná: SOR NB 004, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 132, hnacia, portálová s dvojitou redukciou
zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová s dvojitou redukciou (r.v. 2017)
Tyres 285/70 R19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (stredná a zadná náprava)
Air conditioner Carrier Sütrak AC 515 (#1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850, #2861 - 2865)
Webasto Santana XL (r. v. 2014 - 2015)
Webasto Cool Top 220 RT-C (r. v. 2017)
Eberspächer AC 515 G2 III (dodatočná montáž v r. 2020)
Cooling capacity 2 x 18 kW (Webasto Santana XL)
2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)
2 x 22 kW (Eberspächer AC 515 G2)
Heating capacity 2 x 20 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)

Fotografie

Vehicle catalogue

Renumbered Fleet Numbers

1.2.
4226to 20178011 

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slavius #97:
lebo spriaznená firma, ktorá by okrádala Mesto v rámci prevádzkovania konsignačného skladu by sa určite našla, ale nedokázala by držať potrebnú skladovú zásobu príslušných dielov 💀 💀 💀 💀
Prečo nie sú najkazovejšie diely (napr. motory) na sklade, ktorý sa stále udržiava?
Reply on: Durkø4941 #95:
Lenže keď vybereš potrebný diel z dlhodobo odstaveného voza do prevádzkového voza, premontuješ ho, prevádzkový voz stále premáva. Keď do prevádzkového voza potrebný diel objednáš, zatiaľ Ti chýba a prevádzkový voz stojí, teda máš ďalší odstavený voz (a dodacie doby nie sú najkratšie...)
Reply on: Jadran #93:
Riesil by som to kupou nielen motorov ale aj ostatnych dielov ktore chybaju,resp.ktore lagruju z tych vozov ktore stoja na motore.
Reply on: Durkø4941 #92:
to, že sa lágroval dlhodobo odstavený stroj, o ktorom vedeli, že stále majú napríklad ešte polroka resp. viac do zaradenia do prevádzky, alebo sa vôbec ešte nevedelo či niekedy do prevádzky zasiahne, je správne. Alebo by podľa teba bolo lepšie, keby im stálo 10 SOR-ov každý na inú menšiu závadu a čakalo pol roka na diel, pričom tam majú jeden možný zdroj rýchlych náhradných dielov, lebo stojí na kľaknutý motor, náhradný ešte nemajú a pritom všetky ostatné potrebné súčiastky má v poriadku? tTak sa to robí bežne, že sa to proste takto využije. Po správnosti by sa mali tie súčiastky ešte hneď objednať, aby ten lágrovaný mohol po výmene motora hneď von, ale to je vec druhá.
Reply on: Durkø4941 #92:
A majú tie vozy snáď predať a čakať kým prídu nové a denne nevypraviť n+1 spojov, alebo ako by si to riešil ty?
Takze vlastne cakali na motor a medzitym ich stihli aj vybrakovat? Ved to tych vozov investuju viac ako je ich realna hodnota...
Reply on: Petto #85:
Objednávalo sa 5 Euro 6tiek, posledný prišiel dnes. U tých dvoch vozov je problém, že sú dosť vybrakované, hlavne tá 2213. Okrem technických problémov je aj toto dôvod, prečo sa im "nechce" von.
Reply on: Petto #87:
Really?
Slovenský ekvivalent sa opäť nenašiel?
Reply on: Petto #87:
Really 😛 😛 😛 .
Reply on: Petto #87:
Tak ak pre teba rozdiel počtu motorov o jeden je "hranie sa so slovíčkami", tak niet o čom diskutovať.
Reply on: S499.1023 #86:
Ideme sa hrat so slovickami , really ? Nazvi si to jak chces 😆
Reply on: Petto #85:
Faktúra na 4-5 motorov 😂 😂 😂 ? To by som chcel vidieť, ktorý cifršpión by nechal takú faktúru preplatiť...
Reply on: Durkø4941 #84:
Faktura bola na 4-5 motorov EURO6, viac neviem.
Reply on: Petto #83:
Tak narozdiel od 52 ta 51 von sla.Objednaval sa vobec dostatok motorov tak aby tie zadrete opravili?
Reply on: Durkø4941 #82:
4252 zatial sa moc nechce ani 2213
4251 a 52 uz pomalicky pojdu von coskoro.
Reply on: Jadran #80:
cca pol roka vzad som tu čítal že sa riešia motory 5 euro 6 a raz 1 euro5 či?
Reply on: Ma178rek #79:
Áno, "náhradný diel objednaný" je ekvivalent pečiatky "oprava vykonaná".
Reply on: Petto #76:
pokiaľ viem motory sa už objednávali či?