VehiclesBuses › SOR NB 18 City


SOR NB 18 City (1st and 2nd delivery without air conditioning)


SOR NB 18 City #1859


SOR NB 18 (8th delivery)

Fleet List

SetTypeFleet numbersManufacturedInto ServiceWithdrawnQuantity
1. SOR NB 18 City 4221 – 4240, 1821 – 1830, 2841 – 2850 2010 2010 40
2. SOR NB 18 City 2851 – 2870, 1831 – 1850 2010 2010 – 2011 from 2016 40
3. SOR NB 18 City 2201 2011 2012 1
4. SOR NB 18 City 1851 – 1858, 2202 – 2212 2012 2012 19
5. SOR NB 18 City 1859 2012 2013 1
6. SOR NB 18 City 4241 – 4255, 2213 – 2222 2014 – 2015 2015 25
7. SOR NB 18 City 4256 – 4270, 2223 – 2232 2015 2015 25
8. SOR NB 18 City 2233 – 2251, 1860 – 1868, 4271 – 4274 2017 2017 32
Total: 2010 – 2017   183

Technical Data

Length:18750 mm
Width:2550 mm
Height:2900 mm
Height over air conditioning:3110 mm
Height of floor:340 mm
Wheelbase:6180 a 6570 mm
Doors:5
Number of seats:44 + 1
43 + 1 (#4241+, #2213+)
Number of standing places:106
107 (#4241+, #2213+)
Design load:150 + 1
Weight of unloaded vehicle:14500 kg
15200 kg (po zosilnení rámu)
15700 kg (#1851 - 1858, #2201 - 2212)
16720 kg (#4241 - 4270, #2213 - 2232)
16830 kg (#2233+, #1860+, #4271+)
Engine:FPT Industrial Cursor 8 F2BE3681B, Euro 5 EEV, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
FPT Industrial Cursor 9 F2CFE612C, Euro 6 (#4241+, #2213+), preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output:243 kW / 2050 rpm (Cursor 8)
243 kW / 2000 rpm (Cursor 9)
Piston displacement:7790 cm3 (Cursor 8)
8710 cm3 (Cursor 9)
Maximum torque:1400 Nm / 1200 rpm
Maximum speed:80 km/h
Transmission:ZF Ecomat 6 HP 604C, automatická, 6-stupňová, s hydraulickým retardérom (Cursor 8)
ZF EcoLife 6 AP 1400B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom (Cursor 9)
Steering wheel:RBL C 500V, hydraulické s posilňovačom riadenia
Axles:predná: SOR NB 004, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 132, hnacia, portálová s dvojitou redukciou
zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová s dvojitou redukciou (r.v. 2017)
Tyres:285/70 R19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (stredná a zadná náprava)
Air conditioner:Carrier Sütrak AC 515 (#1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850, #2861 - 2865)
Webasto Santana XL (r. v. 2014 - 2015)
Webasto Cool Top 220 RT-C (r. v. 2017)
Cooling capacity:2 x 18 kW (Webasto Santana XL)
2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)
Heating capacity:2 x 20 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)

Vehicle catalogue

4221 4222 4223 4224 4225 8011 4227 4228 4229 4230 4231 4232 4233 4234 4235 4236 4237 4238 4239 4240 1821 1822 1823 1824 1825 1826 1827 1828 1829 1830 2841 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 2849 2850
2851 2852 2853 2854 2855 2856 2857 2858 2859 2860 2861 2862 2863 2864 2865 2866 2867 2868 2869 2870 1831 1832 1833 1834 1835 1836 1837 1838 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850
2201
1851 1852 1853 1854 1855 1856 1857 1858 2202 2203 2204 2205 2206 2207 2208 2209 2210 2211 2212
1859
4241 4242 4243 4244 4245 4246 4247 4248 4249 4250 4251 4252 4253 4254 4255 2213 2214 2215 2216 2217 2218 2219 2220 2221 2222
4256 4257 4258 4259 4260 4261 4262 4263 4264 4265 4266 4267 4268 4269 4270 2223 2224 2225 2226 2227 2228 2229 2230 2231 2232
2233 2234 2235 2236 2237 2238 2239 2240 2241 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 2249 2250 2251 1860 1861 1862 1863 1864 1865 1866 1867 1868 4271 4272 4273 4274

  • Number of vehicles in service: 182 (99%)
  • Number of withdrawn vehicles: 1 (1%)

Legend

1866vehicle in service
4274today in service
2239vehicle ot of service (more than 2 weeks)
2242vehicle ot of service (more than 6 months)
1838withdrawn vehicle

Renumbered Fleet Numbers

1.2.
4226to 20178011 

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

gejza16.10.2019 18:19 #98 Re:
Reply on #97 od slavius:
lebo spriaznená firma, ktorá by okrádala Mesto v rámci prevádzkovania konsignačného skladu by sa určite našla, ale nedokázala by držať potrebnú skladovú zásobu príslušných dielov 💀 💀 💀 💀
slavius15.10.2019 20:04  +1#97 Re:
Prečo nie sú najkazovejšie diely (napr. motory) na sklade, ktorý sa stále udržiava?
Mike15.10.2019 19:53 #96 Re:
Reply on #95 od Durkø4941:
Lenže keď vybereš potrebný diel z dlhodobo odstaveného voza do prevádzkového voza, premontuješ ho, prevádzkový voz stále premáva. Keď do prevádzkového voza potrebný diel objednáš, zatiaľ Ti chýba a prevádzkový voz stojí, teda máš ďalší odstavený voz (a dodacie doby nie sú najkratšie...)
Durkø494115.10.2019 19:29 #95 Re:
Reply on #93 od Jadran:
Riesil by som to kupou nielen motorov ale aj ostatnych dielov ktore chybaju,resp.ktore lagruju z tych vozov ktore stoja na motore.
Minko7.10.2019 7:31  +1#94 Re:
Reply on #92 od Durkø4941:
to, že sa lágroval dlhodobo odstavený stroj, o ktorom vedeli, že stále majú napríklad ešte polroka resp. viac do zaradenia do prevádzky, alebo sa vôbec ešte nevedelo či niekedy do prevádzky zasiahne, je správne. Alebo by podľa teba bolo lepšie, keby im stálo 10 SOR-ov každý na inú menšiu závadu a čakalo pol roka na diel, pričom tam majú jeden možný zdroj rýchlych náhradných dielov, lebo stojí na kľaknutý motor, náhradný ešte nemajú a pritom všetky ostatné potrebné súčiastky má v poriadku? tTak sa to robí bežne, že sa to proste takto využije. Po správnosti by sa mali tie súčiastky ešte hneď objednať, aby ten lágrovaný mohol po výmene motora hneď von, ale to je vec druhá.
Jadran5.10.2019 3:57  +1#93 Re:
Reply on #92 od Durkø4941:
A majú tie vozy snáď predať a čakať kým prídu nové a denne nevypraviť n+1 spojov, alebo ako by si to riešil ty?
Durkø49415.10.2019 1:45 #92 Re:
Takze vlastne cakali na motor a medzitym ich stihli aj vybrakovat? Ved to tych vozov investuju viac ako je ich realna hodnota...
Samčo3.10.2019 19:51  +3#91 Re:
Reply on #85 od Petto:
Objednávalo sa 5 Euro 6tiek, posledný prišiel dnes. U tých dvoch vozov je problém, že sú dosť vybrakované, hlavne tá 2213. Okrem technických problémov je aj toto dôvod, prečo sa im "nechce" von.
Jadran3.10.2019 18:43  +1#90 Re:
Reply on #87 od Petto:
Really?
Slovenský ekvivalent sa opäť nenašiel?
S499.10233.10.2019 13:53 -3#89 Re:
Reply on #87 od Petto:
Really 😛 😛 😛 .
S499.10233.10.2019 13:53 -3#88 Re:
Reply on #87 od Petto:
Tak ak pre teba rozdiel počtu motorov o jeden je "hranie sa so slovíčkami", tak niet o čom diskutovať.
Petto3.10.2019 11:46 -1#87 Re:
Reply on #86 od S499.1023:
Ideme sa hrat so slovickami , really ? Nazvi si to jak chces 😆
S499.10233.10.2019 10:25 #86 Re:
Reply on #85 od Petto:
Faktúra na 4-5 motorov 😂 😂 😂 ? To by som chcel vidieť, ktorý cifršpión by nechal takú faktúru preplatiť...
Petto2.10.2019 22:23 #85 Re:
Reply on #84 od Durkø4941:
Faktura bola na 4-5 motorov EURO6, viac neviem.
Durkø49412.10.2019 16:54 #84 Re:
Reply on #83 od Petto:
Tak narozdiel od 52 ta 51 von sla.Objednaval sa vobec dostatok motorov tak aby tie zadrete opravili?
Petto2.10.2019 12:23 #83 Re:
Reply on #82 od Durkø4941:
4252 zatial sa moc nechce ani 2213
Durkø494121.8.2019 21:26 #82 Re:
4251 a 52 uz pomalicky pojdu von coskoro.
Ma178rek20.8.2019 19:28 #81 Re:
Reply on #80 od Jadran:
cca pol roka vzad som tu čítal že sa riešia motory 5 euro 6 a raz 1 euro5 či?
Jadran20.8.2019 18:27  +3#80 Re:
Reply on #79 od Ma178rek:
Áno, "náhradný diel objednaný" je ekvivalent pečiatky "oprava vykonaná".
Ma178rek20.8.2019 17:29 #79 Re:
Reply on #76 od Petto:
pokiaľ viem motory sa už objednávali či?