Ešte síce do Petržalky nič elektrické okrem vlaku nejazdí, ale už teraz môžme uvažovať, čo ak...
Bratislava sa konečne začala vzmáhať aj čo sa týka počtu nízkopodlažných vozidiel. Zatiaľ však ide len o prototypy...
Opäť sa stretávame s novými reklamami a vozidlami. A stoja za to...
Premávka po Špitálskej ulici a po Ulici 29.augusta je obnovená v pôvodnom rozsahu.
Z dôvodu strhnutého vedenia na križovatke ulíc Špitálska a 29. augusta boli linky MHD presmerované naslehovne:
V dňoch 25. a 26.10.2003 nebudú autobusy linek 30, 32 a 37 zastavovať na zastávke ZOO z dôvodu výstavby objektov tunela pod Sitinou.
Od soboty 25.10.2003 začne premávať miestny kyvadlový autobusový spoj, linka X50 po trase Autobusová stanica Mlynské nivy, Páričkova, Dulovo námestie, Košická, Miletičova, Jelačičova a späť.
Karosa B741 2622 (ex. 1312) so zvláštnym žltozeleným náterom bola 11.7. zaradená do premávky.
Inovácie vo vozovom parku niekedy nepoznajú hranice a aj vďaka nim sa stáva cestovanie čoraz príjemnejším, ba až úchvatným. Dôkazom toho sú aj nasledovné vozidlá.
Po mnohých kapitalizmom poznačených rokoch sa opäť do Bratislavy vrátila slávnostná prvomájová prehliadka. Jej podrobný opis vám teraz prinášame.
Počas studenej zimy pribudli v Bratislave nové vozidlá a trate, prípadne sme o niektoré vozidlá prišli...
Ústredným dielňam sa podarilo neuveriteľné! Zrekonštruovali Ikarus, ktorý sa zrazil s vlakom!
Radosť fanúšikov z víťazstva našich hokejistov si odniesli niektoré vozidlá, na ktorých boli rozbité okná, zničený interiér, prípadne polámané zberače pri trolejbusoch.
Po vzore západných dopravných podnikov sa začali riešiť otázky ľahkého nástupu a výstupu osôb z vozidiel. Výrobcovia na tento krok zareagovali pozitívne - tú sú prvé utajované fotky prototypov...
V roku 2001 prišla firma SOR Lechtavý s radom najzaujímavejších nápadov. Mnohé z nich sa v Bratislave aj uplatnili, preto prinášame rekapituláciu toho, čo sa v rámci tejto značky za rok 2001 udialo.
Tak a už vieme prečo vyzerá naša MHD tak, ako vyzerá. Skutočne ju ovládli ufóni!
20. apríla 2001 sa začala prevádzka štyroch nových trolejbusov Škoda 15Tr13/6M č. 6627 - 6630.