Diskusné fórum

Výsledky vyhľadávania

mimochodmom mam dobry napad...ked sa uz tie 1203 a 2310 onalepkovali Auparkom tak by mohli teraz ostat jazdit na linke 50 🙂 Ved inde aj tak nechybaju...
hmm...a odkial maju zas ZajazdyBA tie celoplosne onalepkovane Aupark C734ky ?? Ved to nie je ani 1632 ani 1634...to su nejake bud novsie alebo zgeneralkovane...maju nove sedadla a v jednej su dokonca aj kladivka este 🙂
#4672> ano jazdi, ale pod cislom 4207...
Inak 4304 uz jazdi? Alebo este stale nema papiere? Preco ich vlastne nemala hned po rekonstrukcii?
tak to by som chcel vidiet ako vyzera to palivove potrubie v klbe karosy....
d3k0 - noo, ja som to nebol...ale to svoje som si tam nasiel 🙂
Spectre - neviem a DAKUJEME :)))
Dr. - Tak sa mi zda ci to neprehanas s tym komunizmom...ved to bolo iba obdobie v ktorom to abo tamto vzniklo...myslim ze by to vzniklo aj keby to kom. nebol...to je predsa vyvoj...nemozes mat hnet na zaciatku vyvoja BUSov EKOmotory...zakonite - musia najprv smrdet! 😉
15TrM + Hlásenie versus Zdravý rozum:

POĎAKUJ *****OM!!!
OTÁZKA DO PLÉNA: Prečo sa RT6N1 nakláňa pri jazde do ľavotočivého oblúku smerom doprava, čiže von z oblúku, aj keď je tento oblúk s miernym náklonom dovnútra (čiže doľava)
??????????
Doktor> Ale tú nádrž som nemyslel, myslel som panelovú konštrukciu, ktorá stojí za veľké hovno. Drží to pokope systémom domček z karát. Dá sa síce o to starať, ale aby bolo treba stále kontrolovať a doťahovať spoje na ráme, to by som to radšej zošrotoval. Takisto hrdza tomuto typu konštrukcie moc neprospieva. Je to kopa šrotu a basta!
Spectre: Tam treba zdravy rozum.... - sa pozri ako dopadlo hlasenie v 15TrM...
Pribudla nova statistika v O iMHD - statistika vyhladavanych vyrazov (je to v 3. stat.). Priznajte sa, kto hladal moj nick??? :-)))
Si> S klimatizáciou by to bol trochu optimizmus. Ajtak neviem, načo to DPB kúpil s vkusnými škatulami na streche, ktoré po pár rokoch prestali fungovať. To radšej mohli za tie peniaze kúpiť hlásiče zastávok, tam netreba chladiace médium 🙂
Darro: Ved aj v popise je "Co neznicil poziar, to znicili dielenski pracovnici"...
majkl> ale aspon ho nauci ako sa ma zvonit :o))
Beus: Ty si u Vrsku na zacviku. Tak ten ta moc rychlo jazdit nenauci 🙂
si: pokial viem, tak na mnohych funguje a aj ju pouzivaju, ale vodici sa stazuju, ze z tej "zimy" ich bolia klby. Niekomu holt nevyhovies...
doktor:
ano, ved ked sa nad tym zamyslime, tak usudime, ze to je blbost. Ale mal som v rukach aj originalne materialy projektu "K3R - N". Je to rekonstrukcia kachny K2 na "KT8D5N". Ale zda sa mi to take iste realne ako ten moj preojekt T3SUCSK.
Doktor> checht, keby mali serble funkcnu klimatizaciu. Ale to je skor uz vynimkou, totiz praxy na taky luxux ako je chladiace medium to si dufam necakal ze aj budu v Bratislavskom DP :-))
Turbo:A ten tvoj projekt na rekonstrukciu T3SUCS na T3SUCSK je len tiez sci-fi?Pytam sa pretoze vyzeral realnejsie ako plan na rekonstrukciu elektrickovych trati.

Si:Takze jazdis na Ikarusoch alias serbloch?Ale ako vodic mas oproti ostatnym autobusom vyhodu v tom ze v kabine vodica mas klimatizaciu,nie?

Martin:Kolko klbovych citybusov planujete nakupit?

Spectre:Veruze ano 20 rocna koncepcia ved v tych 941 je benzinova nadrz v prednej casti a motor v zadnej casti autobusu.Trochu zvlastne konstrukcne riesenie.Dosledok komunizmu?

Vyhľadávanie v diskusiách

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Prehľadávajú sa otvorené aj uzatvorené diskusné témy aj komentáre k materiálom, v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.