Autobusy Solaris New Urbino 18 získajú viac miesta pre stojacich cestujúcich.
Z autobusov Solaris New Urbino 18, ktoré boli pôvodne zakúpené pre linku 61 premávajúcu na letisko a po zakúpení nových trolejbusov Škoda 27 Tr Solaris boli preradené na iné linky, sú postupne odstraňované kovové regálové konštrukcie na uloženie nadrozmernej batožiny. Po odstránení políc vznikol na ich mieste dodatočný priestor pre stojacich cestujúcich. Doplnené tu boli aj horizontálne tyče na držanie a závesné držadlá.
V súčasnosti bývalé letiskové Solarisy New Urbino 18 premávajú najmä na linkách 32 a 93, kde sa viac uplatní vyššia prepravná kapacita než špeciálny priestor na uloženie veľkej batožiny.
Dopravný podnik si objednal takúto prestavbu 8 z 11 vozidiel tohto typu u firmy Solaris Slovakia. Zvyšným trom autobusom by mali byť police nateraz ponechané, pre prípad ich nasadenia na linku 61 pri nedostatku pojazdných trolejbusov.
Regále až taký úplný bullshit nie sú, cestujúci 61 využívajú, len ty si očividne dávno nebol na letisku... V každom prípade, dúfam, že sa dožijem ešte toho, že na letisko budú jazdiť električky a potom možno aj tam namontujú regály
mbendzala
viem ze tu uz lieta viac ako 1 lietadlo za den, bolo to zvelicenie, mozno tu lieta aj raz za hodinu, vsimol som si to, lebo 61tkou zial pravidlene chodim, a k tomu som sa vyjadroval... ze je vrcholne nestastne kombinovat linku pre letisko a nosnu linku pre pomerne velke a rastuce sidliska, lebo ono ked to lietadlo sporadicky pride, naozaj sa stava ze spoj 61 je preplneny. 61tka byva preplnena aj bez lietadiel, minimalne v useku od myt po mozno Bajkalsku aj na zaciatku poobednej spicky minimalne. A teda tie police su obcas vyuzite, ale v takom rozsahu, ze uplne by stacil volny priestor, to urcite ano, linky na letisko ci stanice by mali mat menej sedadiel a viac volneho priestoru na variabilne vyuzitie. Ale tie police sa hodia teda akurat tak do linky ktora by bola teda naozaj vylucne pre letisko, autobusovu stanicu a hlavnu stanicu... tu sa pretlacaju mantry ako co najmenej liniek, a zaroven aj pre letisko... Okrem ineho by ma naozaj zaujimalo ci to vozenie vzduchu v spickach na letisko s tym spickovym intervalom 61tky je efektivne... lebo letisko nema spicku podla pracovnej doby... Naozaj dava zmysel tu 61tku napriklad ukoncit na Avione, cim po dobudovani trate by tam mohli byt aj nebaterkace, cize nebudeme vozit zbytocne baterie... A zriadit naozaj letiskovu linku, napriklad letisko - autobusova stanica - vlakova stanica... Kde mozu mat tie police kolko chcu...
Beriem deklaraciu konfliktu zaujmov, ze mozno podla vas tomu ale nerozumiem...