Prerušená premávka linky 3 na Račianskom mýte (1.8.2025 06:00 – 08:05)

Na linke 3 treba aktuálne počítať s nepravidelnou premávkou.

Z dôvodu poruchy trolejového vedenia je od 6:00 prerušená premávka linky 3 na Račianskej ulici v úseku Blumentál - Depo Krasňany. Linka 3 premáva iba v úsekoch Depo Krasňany - Rača a Petržalka - Blumentál (späť cez Vazovovu, Špitálsku a Americké nám.). Potrebné je však počítať s možnou nepravidelnou premávkou.

V úseku Blumentál - Depo Krasňany premávajú náhradné autobusy linky X3.

Trolejbusy liniek 49 a 64 od cca 6:50 obojsmerne nepremávajú v úseku Miletičova - Trnavské mýto - Račianske mýto - Šancová, odklonené sú na náhradnú trasu cez Prievozskú, Mlynské nivy, 29. augusta, Kollárovo nám., Hodžovo nám. a Štefánikovu.

Pre nemožnosť výjazdu električiek z vozovne na trasu je potrebné v rannej špičke počítať aj s výpadkom niektorých spojov linky 9.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To sa dalo čakať,do Petržalky v pohode🤣🤣,z Petržalky do Rače nech sa páči prestupovať, nepozerať harmonogram ona,,3,, príde len bude,, vzácna,,
Nech žije nosný dopravný systém 👏💪 Ale nie je to až tak tragické, cestujúci môžu stále využiť ako slabú alternatívu regionálne Arriva busy, ktoré im ochotne zastavia na zastávkach aj smerom na AS, prípadne expresnú linku 59 aby sa hodinu nemuseli *ebať električkou do Petržalky... Oh wait, zabudol som 😌
Linka 3 premáva v úseku Komisárky - Depo Krasňany a nie Depo Krasňany - Blumentál
"Na linke 3 treba aktuálne počítať s nepravidelnou premávkou"
Takže od nedele vlastne nič nové. 😂
Reakcia na: Matej138 #2:
59 šla 7:05 z Vinohradov smer mesto posledná, úplne k ničomu...konečne je zrušená. Potom by sa aj tak len posúvala v kolóne.
Trolej vedenie padlo? Ci niekto strhol? Zberac zaseknuty? Hydraulicka ruka?
Racko je "divoka krizovatka"..
Aspon 61, 71 a 40 chodia na beterky..
Do krátkej 2409 sa ľudia nevošli už na Vinohradoch. Kraťase mali posielať aspoň po dvoch. Pochvala za koordináciu dispečerov na Blumentáli. Posielali ľudí na správne nástupište smer Rača odkiaľ išla L3 smer Petržalka. Mimochodom tá prišla s cieľom Cint.Vrakuňa :)) Brutálne chýbajú elektronické tabule na vynovených zastávkach. Kvantum ľudí čakalo na električku.
Reakcia na: triskaidekafobia #4:
To je predsa ten novy standard 🙂
Esteze su v Petrzalke spustene tie slavne elektronicke tabule na dokoncenych zastavkach...ibaze by neboli
Reakcia na: ufo #5:
Kolóny do 7:30 sú minimálne. Potom v nich stoja predsa aj X3. L59 skoro ráno vozila personál na Antolskú z Vinohradov. Prestup z Arrivy a vlakov z Predmestia.
Reakcia na: kecho #9:
T6ka ktorou som dnes išiel do Petržalky na displejoch veselo oznamovala zastávky Strečnianska a Topoľčianska 😃
Reakcia na: david11 #8:
Nemalo by väčšiu logiku točiť L3 opačne aby odchádzala zo správneho nástupišťa?
Reakcia na: 810zssk #12:
No asi pre manuálnu výhybku na Krížnej to robia takto.
Reakcia na: david11 #13:
Na Krížnej už je pár rokov elektricky ovládaná výhybka. Okruh je daný najskôr trasou NAD, pri NBS sa z Imricha Karvaša sa nedá odbočiť doprava na Mýtnu.
Reakcia na: Solider #14:
To som nevedel. No trasa električky by bola logickejšia opačne. Odtiaľ ide do centra predsa aj všetko ostatné L9,31,94.
Reakcia na: 810zssk #11:
Esteze nebola elektronika pred 40 rokmi, to by sme mali cestou aj Rybalkovu a Mehringovu 🙂
Reakcia na: david11 #15:
Ešte mi ako dôvod napadá to, že z nástupišťa A zastávky Americké námestie je menší peší presun na nástupište C ako z D na B
Reakcia na: david11 #15:
Takto ide autobus do Rače z nástupišťa do Rače a aj to môže byť logické. A práve to, že z nástupišťa v smere do centra ide viac liniek, môže byť aj problém kvôli priepustnosti 😉
Reakcia na: 3pa3ck3 #17:
To hej, ale v praxi to aj tak nepomôže. Ľudia tam čakajú, nečítajú tabule, a keď idú vedľa električky autá, tak môžeš na nich aj kričať, aj hlásiť von z voza, ale aj tak to nie je počuť.
Reakcia na: Solider #18:
Autobus nás vyhodil pred kostolom. Čakali pred zastávkou tri busy na blikačkách, ktoré išli na zastávku smer Krasňany na pokyn dispečera. Všetci išli na zastávku smer centrum.. Odtiaľ ich posielal dispečer na druhú stranu. Teda kto chcel ísť na L3. Aj dispečer pozeral ako teľa, keď prichádzala električka L3 od Amerického nám s cieľom Cint.Vrakuňa 🙂
Reakcia na: 810zssk #11:
Kde sa nachádzajú takéto zastávky?
Reakcia na: N/A #21:
Pajštúnska a Veľký Draždiak. Tieto zastávky premenovali a nechali im pôvodný kód, teda ak ideš vozidlom so starou databázou, zobrazuje pôvodné názvy.
Pár dni dozadu som tu písal ako by pomohla spojka za zastávkou Račianske mýto v prípade neprejazdnosti križovvatky. Ale neviem teda kde presne to vedenie padlo a či by pomohla...
Reakcia na: Adam3 #23:
V CMO netreba spojky tam sa vedia otočiť spoje nejako ale niekde medzi Račianskym mýtom a Pionierskou by sa hodila spojka 🙂
Reakcia na: Matej138 #2:
Tato amatérska záležitosť je neúnosný systém. Ťahať dve električkové linky krížom cez celé mesto prinesie každodenné výpadky dopravy, akýkoľvek incident na dlhej trase rozhadze tu hru na povrchové metro a interval 2.5 minúty sa zrúti, pretože nič nepôjde aspoň 2.5 hodiny. Nutné je skrátiť linky tak, ako to bolo svojho času násilne vykonané v Petržalke. Však nech cestujúci prestupujú!
Reakcia na: kecho #9:
Problem? Pri tebe by bolo vsetko spustene hned v prvy den?
Reakcia na: Solider #14:
Podľa mňa práve kvôli okruhu NAD tá 3 stojí na nástupíšti smer Rača, aby sa na ňu dalo prestúpiť na hrane a aby ľudia nemuseli chodiť cez cestu pri prestupe medzi 3 a NAD.
Reakcia na: Dak7 #26:
Dodavatel si tu zameta s mestom ako chce a vie, ze sa mu nic nestane. Spustene to malo byt 12/2023, potom dalsich x terminov ako 15.12.2024, potom na jar, potom v lete, potom rychlo vsetko slavnostne otvaraju bez ohladu na to, ci to funguje alebo nie... Bus zastavky nemaju ani jeden pristresok, el zastavky nemaju ani jeden dokonceny, nikde ani stopy po automate na listky, dve el zastavky nemaju pristresok vobec, zo zeme trcia kable v igelite, na cyklotrasach mlaky a blato, preferencia je slovo z oblasti sci-fi, cesty nie su dokoncene, o premosteniach Chorv ramena ani nehovoriac... Takze tento tovov "prvy den" je meskanie vyse 1,5 roka a aj tak je to fuserina. Ale samozrejme, ked ti stacia k spokojnosti krasne reci a fotky na internete, tak nie je o com...
Reakcia na: magistra #25:
Úplný súhlas. Metro je segregované, v prípade trojky máš vlastne všetky režimy vedenia električkovej trate aké existujú a na vrchole srandu menom Blumentál. Cez školský rok to môže byť celkom zábava.
Reakcia na: magistra #25:
Ale ved jeden cas chodili vsetky elektricky od radial do centra mesta,kde sa otacali a celkom to fungovalo. a prestupny bod bol bud Safko alebo Nam SNP. Mozu sa aj na Vazovovej s oboch smerov. 4 rozdelit na 4 a 2 ,9 na 9 a 6, 3sku na 3a 7, 1pojde vzdy vnutrony okruhom na jednu alebo druhu stranu, ked sa predlzi radianal Bory Moll,Smer Podunajske, a Letisko,tak elektricka ma dost dlhu trasu do centra mesta potom. Nebudeto moc takto potom fugovat v pripade 3 predlzeni trasi este dalej v buducnosti.
Reakcia na: lamark #30:
nejak nepamatam obdobie (mimo nejakych specialnych vyluk) kedy by sa vsetko v meste len otacalo a vracalo nazad... skus mi ho prosim pripomenut....
Reakcia na: si #31:
12,14, 16,17,2,6,10,11 aj 9 sa menila v centra 9-3, tie kratke obdobia boli
Reakcia na: si #31:
Predpokladám že to bolo pred rokom 2012... Kedy sme mali 15 liniek cca..
Reakcia na: Ma178rek #33:
ano aj predstav si,ze linka 4 sa bude trepat za Bory Mall az na Zlate piesky a 9 Z Karlovky az na Letisko. Oni to marketingovo vyzera fajn dlhe tie linky,komu by sa to nepacilo len prakticka vec je v pripade havarie o nicom v pripade dalsieho predlzovania liniek z dovodu vytavby. Elktricka ide may 50km rychlostou,kde Expresny autobus napr, spravi trasu za polovicny cas a ten je dost dolezity rano aj vecer. A ztychto dovodov,sa vplane uz nastastie pocita s okratiskom zo vsetkych smerov na Mileticovej-Zahradnickej v buducom plane vnutorneho okruhu.
Reakcia na: lamark #32:
ja co si pamatam tak vzdy pokial nebola nejaka vyluka tak premavali mnohe linky krizom cez mesto z jednej strany na druhu...
linky ako 4,5,9, dakedy do druhej polovice 90tych rokov aj 12, nasledne to bola asi jedina linka ktoru rozsekli na 12 a 14 pre prilisne prenasanie meskani
ale v podstate vacsina celodennych liniek z KV takto bola, obraty v meste konali linky z vychodnych radial, co bolo dane tym ze na zapad viedla jedna radiala a na vychod 3, a prejazd medzi vychodnymi radialami obcas sa vyskytujuci bola len taka z nudze cnost....
skus mi prosim povedat obdobia/roky kedy _VSETKY_ linky sa tocili v centre nazad na tu istu radialu..... tak ako to pises tu:
"jeden cas chodili vsetky elektricky od radial do centra mesta,kde sa otacali a celkom to fungovalo"
Reakcia na: Ma178rek #33:
zazil som a pamatam si linkove vedenie este aj za socializmu a aj vtedy to ze to tak mali _vsetky_ linky ani zdaleka neplatilo....
Reakcia na: lamark #32:
"aj 9 sa menila v centra 9-3, tie kratke obdobia boli"
a nebolo to cisto nahodou obdobie vyluky v KV ?
Reakcia na: lamark #34:
Momentálne je toto riešenie asi najlepšie ako môže byť... Ešte by sa dalo hrať s myšlienkou prehodenie konečných na linkách 1/3
Ale keď sa postaví trať okolo Eurovey bude lepší 2 linkový variant
Reakcia na: Urbanway 2423 #27:
Či by stála na tejto alebo opačnej strane, vždycky jeden smer bude musieť prejsť na druhú stranu.
Reakcia na: Ma178rek #38:
Prečo by sa mala prehadzovať konečná medzi 1 a 3? Linka 3 bola v Petržalke vždy tá vyťaženejšia a spojenie ďalej po meste smerom na Račko bolo využívanejšie než to na Obchodnú. Preto bolo prirodzené, že sa po výluke v Karlovej Vsi, kde bolo treba zabezpečiť obojsmerné vozy na linku X6, do Petržalky vráti linka 3 v trase Petržalka – Rača. Predpokladalo sa aj s tým, že sa urobí spoločná prestupná zastávka pod Manderlom, k čomu doteraz neprišlo a pri súčasnej konštelácii na meste zrejme ani nepríde.

Pokiaľ ide o trať okolo Eurovey, tam bude buď predĺžená linka 1 z mesta alebo sa vytvorí nové spojenie medzi Ružinovom a Petržalkou. Nebude kvôli tomu potrebné obnovovať dvojku, šestku alebo osmičku. Ono aj súčasný jednolinkový variant je s dvojlinkovým prvkom v Karlovke a donedávna aj v Rači.
Reakcia na: Solider #40:
V trase Petržalka - Štúrova - Nám. SNP - Suché mýto - Štefánikova - Hlavná stanica by aj linka 1 bola zaujímavá pre cestujúcich. Linku 93 by si mohol zrušiť. Linku 94 potiahnuť na Vyšehradskú s celodennou premávkou.

Karlova Ves, Rača a Petržalka by mali dve linky. Z Rače linka 7 na Hlavnú stanicu, celodenne.
Jednoznačne najlepší bol 2-linkovy variant. Ak zlyhala dlhá 5, bola krátka 3. Ak dlhá 9, bola krátka 8. Ak dlhá 4, bola krátka 2. A 6+7 ako posilové doplnky. A nútiť ľudí cestovať na hlst iba 1tkou alebo v zápche stojacimi A+T-busmi je choré...
Reakcia na: Sanos #42:
Dlho som bol fanúšikom jednolinkového variantu, ale pri týchto intervaloch a tejto kolíznosti je naozaj potrebné zohľadniť mikroregióny dochádzky v Bratislave podobne ako sa udialo v prípade osobných vlakov na Slovensku, keď sa rozsekli osobáky BA-ZA a ZA-KE na menšie segmenty. Lebo keď začne školský rok, bude príliš veľa obyvateľov trpieť keď sa na tej dlhej trati stane nejaká drobná kolízia a to si môžme byť istí, že to bude prakticky denne. Podľa mňa minimum ľudí cestuje z Dúbravky na Zlaté piesky a z Petržalky na koniec Rače. Eventuálne by sa dal ponechať jednolinkový variant s tým, že každá radiála by končila v meste. Nevýhodou by bol prestup (ktorý pri tom intervale je prakticky zanedbateľný) a výhodou to, že nosný systém nebol natoľko zraniteľný.
Reakcia na: Ike #43:
Otázne je, ako by sa točili linky v meste a či by to centrum zvládlo.
Reakcia na: TomJ #44:
Kolecko Obchodna-Blumenthal-U 2 levov-Kamenne-SNP
Tym padom ta z kadzej radialy dovezu do centra a mas prestup na hrane.
Len ci mame dostatok vozov a ludi... A je tam dost dlhy subeh liniek, tak ci by to cele zvladlo 6 liniek x 2 smery (KV, Du, Pe, Ru, ZP, Ra)
Reakcia na: Ma178rek #33:
15 liniek bolo do otvorenia celej Dúbravky, teda cca do začiatku r.1986. Potom bolo 14, lebo 12+15=12 Ružinov - Dúbravka.
Reakcia na: Mhr1 #46:
Si pamatam niekedy z 1989-90nieco interval 20 vikend a 12 tyzden (alebo to bolo len v spicke a nie vsetky linky jazdili kazdy den a cely den?). Na Safku myslim bolo 20 cez vikend
Reakcia na: Mhr1 #46:
To je úplne nepodstatné koľko ich bolo...išli linky odvšadiaľ všade a v rôznych intervaloch ..
Bol to bordel..
Teraz to má aspoň hlavu a pätu
Reakcia na: Solider #39:
Nie, nie. Pri súčasnom riešení nemusia cestujúci prechádzať ani v smere do Petržalky, keďže 3 ide do Petržalky z nástupišťa normálne smer Rača. Jedine pri prestupe na 9 je treba ísť na druhú stranu. Ale dalo by sa to urobiť aj opačne, čiže 3 by robila opačný okruh a X3 tiež. Lenže to by sa tá X3 nemala kde otočiť.
Reakcia na: Urbanway 2423 #49:
Teraz je situácia taká, že X3 berie cestujúcich zo správneho nástupišťa smer Rača a z nesprávneho smer Petržalka. Ak by bol okruh opačný, bolo by to presne naopak, čiže smer Petržalka zo správneho a smer Rača z nesprávneho. Preto či sa točí tak alebo onak, nič sa až tak výrazne nezmení. Časť cestujúcich idúcich z iných liniek pri prestupe si musí sledovať správnosť nástupišťa. To bude potrebné, kým sa nebude 3 alebo X3 otáčať za Blumentálom, aby odchádzali z riadnych nástupišť na svoje smery.
Reakcia na: magistra #25:
Tie krátke linky s točením v centre sú poriadna hlúposť, akurát toto by vyžadovalo viac prestupov a dlhšie čakanie na zastávkach. Keď existovali takéto linky, celé centrum bolo zaplnené (polo)prázdnymi električkami (podobne ako terajšia 1), ktoré len zdržiavali preplnené električky plnohodnotných liniek (4, 5, 9).
Reakcia na: Solider #40:
"Linka 3 bola v Petržalke vždy tá vyťaženejšia" - kedy a v akých časoch? Začal som pravidelne chodiť cez most na jeseň 2016, z mojich spomienok pred ôsmou ráno odchádzala z Farského jednotka plnšia než trojka. Trojka bola skôr taký prískok na Šafko / Kamenné, kde sa veľká časť osadenstva obmenila.
Reakcia na: Ari #51:
Konečne to niekto napísal. Čakal som teda riadne dlho, ale nechcel som byť ten, kto na to upozorní ako prvý.
Reakcia na: Solider #50:
To áno, ale teraz cestujúci nemusia prechádzať cez cestu, to som myslel. Ale to by sa dalo, aj keby 3 a X3 obe jazdili opačne. Podstata bola v tom, že 3 a X3 odchádzajú z rovnakého nástupišťa. 🙂
Reakcia na: Viko #52:
Do Petržalky jazdili od začiatku iba Škodovky s APC, takže to bolo možné vyhodnotiť.
Reakcia na: Viko #52:
Ono na začiatku bývalá 1 plnšia ... Ale časom sa to preklopilo ..
Reakcia na: Ma178rek #56:
Trojka na začiatku ani nestála v Centre. To bol najväčší fail pri spustení prvej etapy.
Reakcia na: david11 #57:
A teraz dokonca z tej zastávky zmizla odchodová tabuľa 😂
Reakcia na: Viko #52:
A aby som sa k tomu vrátil, aké prestupové uzly alebo výrazné ciele sú po trase 1 za SNP?
Reakcia na: Solider #55:
A na tie dáta som sa pýtal.
Ciele? Ak by Petržalčania nepotrebovali chodiť do hornej časti centra, asi by neboli tak výrazne vyťažené linky 83/84/93/94.
Reakcia na: Viko #60:
93/94 tie idú úplne mimo. To rátaj ako ďalšiu Petržalskú radiálu.
Reakcia na: Viko #60:
Horné centrum ti obsluhuje L1.
Si prestúpia ako z Račianskej či Vajnorskej.