Prerušená premávka linky 3 na Račianskom mýte (1.8.2025 06:00 – 08:05)

Na linke 3 treba aktuálne počítať s nepravidelnou premávkou.

Z dôvodu poruchy trolejového vedenia je od 6:00 prerušená premávka linky 3 na Račianskej ulici v úseku Blumentál - Depo Krasňany. Linka 3 premáva iba v úsekoch Depo Krasňany - Rača a Petržalka - Blumentál (späť cez Vazovovu, Špitálsku a Americké nám.). Potrebné je však počítať s možnou nepravidelnou premávkou.

V úseku Blumentál - Depo Krasňany premávajú náhradné autobusy linky X3.

Trolejbusy liniek 49 a 64 od cca 6:50 obojsmerne nepremávajú v úseku Miletičova - Trnavské mýto - Račianske mýto - Šancová, odklonené sú na náhradnú trasu cez Prievozskú, Mlynské nivy, 29. augusta, Kollárovo nám., Hodžovo nám. a Štefánikovu.

Pre nemožnosť výjazdu električiek z vozovne na trasu je potrebné v rannej špičke počítať aj s výpadkom niektorých spojov linky 9.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #49:
Teraz je situácia taká, že X3 berie cestujúcich zo správneho nástupišťa smer Rača a z nesprávneho smer Petržalka. Ak by bol okruh opačný, bolo by to presne naopak, čiže smer Petržalka zo správneho a smer Rača z nesprávneho. Preto či sa točí tak alebo onak, nič sa až tak výrazne nezmení. Časť cestujúcich idúcich z iných liniek pri prestupe si musí sledovať správnosť nástupišťa. To bude potrebné, kým sa nebude 3 alebo X3 otáčať za Blumentálom, aby odchádzali z riadnych nástupišť na svoje smery.
Reakcia na: Solider #39:
Nie, nie. Pri súčasnom riešení nemusia cestujúci prechádzať ani v smere do Petržalky, keďže 3 ide do Petržalky z nástupišťa normálne smer Rača. Jedine pri prestupe na 9 je treba ísť na druhú stranu. Ale dalo by sa to urobiť aj opačne, čiže 3 by robila opačný okruh a X3 tiež. Lenže to by sa tá X3 nemala kde otočiť.
Reakcia na: Mhr1 #46:
To je úplne nepodstatné koľko ich bolo...išli linky odvšadiaľ všade a v rôznych intervaloch ..
Bol to bordel..
Teraz to má aspoň hlavu a pätu
Reakcia na: Mhr1 #46:
Si pamatam niekedy z 1989-90nieco interval 20 vikend a 12 tyzden (alebo to bolo len v spicke a nie vsetky linky jazdili kazdy den a cely den?). Na Safku myslim bolo 20 cez vikend
Reakcia na: Ma178rek #33:
15 liniek bolo do otvorenia celej Dúbravky, teda cca do začiatku r.1986. Potom bolo 14, lebo 12+15=12 Ružinov - Dúbravka.
Reakcia na: TomJ #44:
Kolecko Obchodna-Blumenthal-U 2 levov-Kamenne-SNP
Tym padom ta z kadzej radialy dovezu do centra a mas prestup na hrane.
Len ci mame dostatok vozov a ludi... A je tam dost dlhy subeh liniek, tak ci by to cele zvladlo 6 liniek x 2 smery (KV, Du, Pe, Ru, ZP, Ra)
Reakcia na: Ike #43:
Otázne je, ako by sa točili linky v meste a či by to centrum zvládlo.
Reakcia na: Sanos #42:
Dlho som bol fanúšikom jednolinkového variantu, ale pri týchto intervaloch a tejto kolíznosti je naozaj potrebné zohľadniť mikroregióny dochádzky v Bratislave podobne ako sa udialo v prípade osobných vlakov na Slovensku, keď sa rozsekli osobáky BA-ZA a ZA-KE na menšie segmenty. Lebo keď začne školský rok, bude príliš veľa obyvateľov trpieť keď sa na tej dlhej trati stane nejaká drobná kolízia a to si môžme byť istí, že to bude prakticky denne. Podľa mňa minimum ľudí cestuje z Dúbravky na Zlaté piesky a z Petržalky na koniec Rače. Eventuálne by sa dal ponechať jednolinkový variant s tým, že každá radiála by končila v meste. Nevýhodou by bol prestup (ktorý pri tom intervale je prakticky zanedbateľný) a výhodou to, že nosný systém nebol natoľko zraniteľný.
Jednoznačne najlepší bol 2-linkovy variant. Ak zlyhala dlhá 5, bola krátka 3. Ak dlhá 9, bola krátka 8. Ak dlhá 4, bola krátka 2. A 6+7 ako posilové doplnky. A nútiť ľudí cestovať na hlst iba 1tkou alebo v zápche stojacimi A+T-busmi je choré...
Reakcia na: Solider #40:
V trase Petržalka - Štúrova - Nám. SNP - Suché mýto - Štefánikova - Hlavná stanica by aj linka 1 bola zaujímavá pre cestujúcich. Linku 93 by si mohol zrušiť. Linku 94 potiahnuť na Vyšehradskú s celodennou premávkou.

Karlova Ves, Rača a Petržalka by mali dve linky. Z Rače linka 7 na Hlavnú stanicu, celodenne.
Reakcia na: Ma178rek #38:
Prečo by sa mala prehadzovať konečná medzi 1 a 3? Linka 3 bola v Petržalke vždy tá vyťaženejšia a spojenie ďalej po meste smerom na Račko bolo využívanejšie než to na Obchodnú. Preto bolo prirodzené, že sa po výluke v Karlovej Vsi, kde bolo treba zabezpečiť obojsmerné vozy na linku X6, do Petržalky vráti linka 3 v trase Petržalka – Rača. Predpokladalo sa aj s tým, že sa urobí spoločná prestupná zastávka pod Manderlom, k čomu doteraz neprišlo a pri súčasnej konštelácii na meste zrejme ani nepríde.

Pokiaľ ide o trať okolo Eurovey, tam bude buď predĺžená linka 1 z mesta alebo sa vytvorí nové spojenie medzi Ružinovom a Petržalkou. Nebude kvôli tomu potrebné obnovovať dvojku, šestku alebo osmičku. Ono aj súčasný jednolinkový variant je s dvojlinkovým prvkom v Karlovke a donedávna aj v Rači.
Reakcia na: Urbanway 2423 #27:
Či by stála na tejto alebo opačnej strane, vždycky jeden smer bude musieť prejsť na druhú stranu.
Reakcia na: lamark #34:
Momentálne je toto riešenie asi najlepšie ako môže byť... Ešte by sa dalo hrať s myšlienkou prehodenie konečných na linkách 1/3
Ale keď sa postaví trať okolo Eurovey bude lepší 2 linkový variant
Reakcia na: lamark #32:
"aj 9 sa menila v centra 9-3, tie kratke obdobia boli"
a nebolo to cisto nahodou obdobie vyluky v KV ?
Reakcia na: Ma178rek #33:
zazil som a pamatam si linkove vedenie este aj za socializmu a aj vtedy to ze to tak mali _vsetky_ linky ani zdaleka neplatilo....
Reakcia na: lamark #32:
ja co si pamatam tak vzdy pokial nebola nejaka vyluka tak premavali mnohe linky krizom cez mesto z jednej strany na druhu...
linky ako 4,5,9, dakedy do druhej polovice 90tych rokov aj 12, nasledne to bola asi jedina linka ktoru rozsekli na 12 a 14 pre prilisne prenasanie meskani
ale v podstate vacsina celodennych liniek z KV takto bola, obraty v meste konali linky z vychodnych radial, co bolo dane tym ze na zapad viedla jedna radiala a na vychod 3, a prejazd medzi vychodnymi radialami obcas sa vyskytujuci bola len taka z nudze cnost....
skus mi prosim povedat obdobia/roky kedy _VSETKY_ linky sa tocili v centre nazad na tu istu radialu..... tak ako to pises tu:
"jeden cas chodili vsetky elektricky od radial do centra mesta,kde sa otacali a celkom to fungovalo"
Reakcia na: Ma178rek #33:
ano aj predstav si,ze linka 4 sa bude trepat za Bory Mall az na Zlate piesky a 9 Z Karlovky az na Letisko. Oni to marketingovo vyzera fajn dlhe tie linky,komu by sa to nepacilo len prakticka vec je v pripade havarie o nicom v pripade dalsieho predlzovania liniek z dovodu vytavby. Elktricka ide may 50km rychlostou,kde Expresny autobus napr, spravi trasu za polovicny cas a ten je dost dolezity rano aj vecer. A ztychto dovodov,sa vplane uz nastastie pocita s okratiskom zo vsetkych smerov na Mileticovej-Zahradnickej v buducom plane vnutorneho okruhu.
Reakcia na: si #31:
Predpokladám že to bolo pred rokom 2012... Kedy sme mali 15 liniek cca..
Reakcia na: si #31:
12,14, 16,17,2,6,10,11 aj 9 sa menila v centra 9-3, tie kratke obdobia boli
Reakcia na: lamark #30:
nejak nepamatam obdobie (mimo nejakych specialnych vyluk) kedy by sa vsetko v meste len otacalo a vracalo nazad... skus mi ho prosim pripomenut....