Výluka liniek 63163 pri Martinskom cintoríne (5. – 25.8.2025)

Uzavretie priecestia na Ivanskej ceste si počas augusta vyžiada odklon autobusových liniek.

Pre rekonštrukciu železničnej trate a priecestia na Ivanskej ceste bude v termíne od 5. do 25. augusta 2025 upravená trasa liniek 63 a 163.

  • Linky 63 a 163 budú obojsmerne premávať medzi zastávkami Klientske centrum a Avion Shopping Park/Avion, Ikea obchádzkou cez Rožňavskú a Galvaniho ulicu.
    • Na obchádzkovej trase obslúžia zastávky Slovinská, Depo Trnávka, Bojnická a Na križovatkách (všetky ako linka 96).
    • Zastávka Ivanská cesta v smere k Trnavskému mýtu bude obsluhovaná na Galvaniho ulici (nást. B - ako 96).
    • Nebudú obsluhovať riadne zastávky Trnavská cesta, Martinský cintorín, Clementisova a Slowackého.
      • Zo zastávok Clementisova, Trnavská cesta a Martinský cintorín bude možné použiť linku 39 s prestupom na linky 63 a 163 pri Klientskom centre.
      • Zastávka Slowackého bude počas výluky úplne bez obsluhy.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
39 náhodou neposilnia? Na 15 minútový interval celodenne? 🙂
Nechať celé okolie Martinského cintorína na 3 týždne odkázané na L39 s 20 min intervalom v špičke je odvaha, ale zase je fajn, že po Petržalčanoch, kde sú niekedy celé ulice odrezané od MHD si budú zvykať aj iné mestské časti 😈
Vo vyspelom svete by napríklad na tie tri týždne potiahli L67 z Astronomickej na ŽST Nové Mesto, nakoľko od Klientského centra už premáva aj odklonená 63.
Je rozdiel víkendová výluka alebo nehoda na priecestí keď sa riešia odklon operatívne. O tomto sa vie dlhodobo dopredu. Ale možno sa počas cesty v L39 ozve Táňa a povie aby sa cestujúci pozreli na krásne kvetinkové ostrovčeky v strede Trnavskej cesty
Reakcia na: pressburger #2:
Ešte by si náhodou na tú predĺženú L67 zvykli .. neblázni.
Reakcia na: Ma178rek #1:
39 ma preklad s 31 resp aj prejazdy takze musel by si pomenit zrejme aj posilnit tympadom celu 31 a obsluhu Mlynskej.
Reakcia na: Petto #4:
Hej má preklad, ale iba papierový.. L31 schytáva meškania na nábreží cca 10 min tým pádom to jazdí smer CSU spolu. Teda aspoň ráno v špičke.
Kokos ten prejazd mali uplne zrusit a konecne vyriesit po 100 rokoch mimourovnovo!
Reakcia na: 6503 #6:
Železnice povedali, že ho tam vôbec nepotrebujú nech si ho postaví mesto. Mesto nemá nato €.
Mali šancu dať preplatiť mimoúrovňové prepojenie predlžením Galvaniho developmentu . No to tiež skončilo do stratena..
Reakcia na: david11 #5:
Ano okrem spicky. Poobede je to LTT. Chodim s tym domov usek Kollarko-Lanfra.
Reakcia na: Petto #4:
Buď by som tam dal krátky autobus a kľudne iba v trase CSU-Zochova (mali by stačiť 2 autobusy a tým pádom preklad 7-8 minút)
Ale reálne býval som kedysi v Mlynskej Doline a stačilo by tých 15 minút cez prázdniny celodenne
Reakcia na: david11 #7:
Železnice nepotrebujú žiaden prejazd...
Oni sú radi lebo čím menej prekážok tým menej starosti...
Reakcia na: Ma178rek #10:
Len akosi pozabudli, že tou hlavnou prekážkou su práve oni. Od Trnávky až po Domkársku odrezali obyvateľov a to že ľudia nemajú kade ani len peši im je úplne ukradnuté.
Reakcia na: Ma178rek #9:
Ja byt mesto. Tak Mlynska ma len "vytah" nieco na sposob 33. A pendlovalo by to CSU - Lanfranconi. L31 je kopirovana vo velkom s L9.
Otocenie je povolene v krizovatke k Zizkovej. Myslim si, ze to aj klbak tam zvlada, kedze sa semtam tocila aj L32 pri uzavretom priecesti popod mostom Lanfranconi. Aj SU15 to zvladol.
Reakcia na: Petto #12:
Na to nemáš voľnú kapacitu v električkách. Musela by sa buď potiahnuť trať do Ml. Doliny alebo urobiť úvrať pod mostom pre tam končiace spoje električky.
Ak chcú mať aj linky 29,37,31+39 nemeškajúce treba spraviť BUS pruh na nábreží alebo trať vhodnú pre pojazd busov.
Reakcia na: david11 #13:
Teraz ťa kapacita tam je, cez školský rok bohužiaľ nie, hlavne teda v 4ke...
Reakcia na: Ma178rek #15:
V špičke ani teraz pri poobednom 7-8 min.int.
Reakcia na: Petto #12:
Maju tam aj 139 studaci. Podla mna markantne (!) posilnena 139 na Rivieru by im mohla stacit.
Reakcia na: david11 #16:
Cez prázdniny by bolo najlepšie električky dať 5 minút ráno a následne 6 minútový interval ...
Reakcia na: david11 #13:
L9 zvladne pobrat s prehladom studakov z L31/39 v rezime sk.dni. L4 samozrejme uz nie, ale tu vyuzivaju aj tak ti co im 31/39 nevyhovuje a idu na Safko a danu fakultu. Chodim 3x tyzdenne rano s L9 do roboty usek Riviera-Kollarko a kapacity vo vozidle 29T je dost.
Reakcia na: 6503 #17:
139 neni dobra ako vytah k elektrickam, jednak je dlhsia a predlzi im to cestu z centra na Mlynsku. No 139 uz mala davno prejst na polovicny interval v spicke. Rano to chodi zapratane slusne - ten odchod co pride 8:10 na Rivieru.
Reakcia na: Petto #20:
Je to dobrý výťah pre študentov bývajúcich na Manzelákoch a Mladosti lebo nemusia absolvovať ten kopec ku intraku 😂😂
Reakcia na: Ma178rek #18:
Netreba celodenne 6. Rano ano 5, sedlo staci 7-8 ako je dnes ale poobedna spicka s 7-8 je slabota.
Reakcia na: Petto #22:
Pre linku 4 by bolo treba..
Dopyt smer ZP je celodenný...
A predsa len posilnenie intervalu z 15 na 12 minút by bolo citeľné 🙂
Reakcia na: Petto #20:
Tak sa prevezu dlhsie, a? Je to dobry vymetak odspodu, cez atriaky, manzelaky, firmy, nove domy az dolu na Rivieru.
Horsie je, ze je tam cmiter a tam by asi ta 139 nebola idealna.
Reakcia na: 6503 #24:
Skor ked tak uz prepojit 139 s 31 na trasu Riviera CSU Lanfranconi. Avsak klbak na 139 je nerealny tj treba viac solo vozov aj soferov, kdezto k Lanfranconi mas kratsiu trasu ktoru zvladne aj klbak s otocenim pri Zizkovej.
Reakcia na: 6503 #24:
Nenavrhujme riešenia, ktoré budú dopravu komplikovať. Spojenie CSÚ - Lanfranconi je s 31/39 podľa CP 4 minúty. Dokola 139 + prestup na električku minimálne 10 minút (za predpokladu nulového čakania). Jedinou výhodou je, že 139 môže byť pre niektorých bližšie, nemusia ísť z konečnej. Navyše 139 by musela mať interval prinajhoršom 5 minút, čiže by si to vyžiadalo výrazné navýšenie vzkm.
Reakcia na: Petto #19:
Tá 9 jazdí z Karlovky taká prázdna? Alebo si pod pojmom pobrať predstavuješ obsadiť električku tak, že na Kráľovskom údolí potom už nikto nebude môcť pristúpiť? Detto opačne poobede. Ľudia sa možno pomestia, ale pre Karlovešťanov by sa mohla linka 9 stať málo atraktívna, lebo sa budú musieť tlačiť a radšej zvolia cestu autom.
Podľa mňa nie je skrátenie 31 po Lanfranconi úplne zlý nápad, ale len za predpokladu vzniku nejakej novej električkovej linky od Riviéry (nemusela by mať interval ako linky 4 a 9, kľudne stačí tak, aby nadväzovala na príchody autobusov z Mlynov).
Reakcia na: TomJ #27:
No - povedzme si na rovinu - tie baliky studentov by elektricky v spicke uz nepobrali, nech by sa tie busy tocili tam, ci tam.
Reakcia na: TomJ #27:
Linka 9 rano kazde 4 minuty 32m voz. 31/39 maju int. 7-8 minut 18m klbak, na Blumental resp do centra uz ide mensina, mozno polovica vozidla klbaku, to s prehladom by zobrali elektricky 9. Samozrejme L4 je ina kava. Tam uz niet miesta . Chodim rozne casy od 8 do 9.00 hodiny spravidla len utorky, stredy, stvrtky.
Poobede je L9 este prazdnejsia ako rano. Studaci maju rozne vyucbu cize tam by sa to rozlozilo.
Reakcia na: Petto #19:
S prehľadom isto nie, ale zopár študentov sa tam nájde... Linka 4 nemá kapacitu navyše ...

Tak na Lanfranconi vystupujú študenti zo FTVŠ, následne má Zochovej VŠMÚ , Kollarko STU a Blumental lekárska a podobne... Ono sa to postupne vyprázdňuje ale pre študentov by bola najlepšia nejaká linka ktorá ide cez Šafko, následne Obchodnú a na Trnavske mýto... Proste vymetak
Reakcia na: Ma178rek #30:
Vec nazoru.😉
Reakcia na: Petto #12:
Co je toto za nova moda, ze vsetko by malo byt len vytah na elektricky? Pridali sme milion novych prestupov na elektrickovej sieti a teraz chceme ich aj vsade inde?
a teraz, keď sme vyriešili CSU a okolie, skúsme sa venovať Ružinovu, konkrétne oblasti, ktorá bude mať cca 3 týždne luxusný 20 minútový interval
Nápad predĺžiť L67 na ŽstBANM je asi to najrozumnejšie, čo sa tu dá spraviť ...
Reakcia na: david11 #7:
stále si pamätáme na to, ako sa jeden Dlhý*/Široký*/Bystrozraký* investor jedného Majáka vykašľal na splnenie si psej povinnosti napojiť Hradskú na okolie letiska ... taktiež si pamätáme na to, ako vtedajšie vedenie Mesta vlezené v Dlhom*/Širokom*/Bystrozrakom* anále nespravilo žiadne kroky k tomu, aby ho k tomu donútilo ...

*nehodiace sa škrtni
Reakcia na: Petto #29:
Ráno rozhodne nejde menej ako polovica klbáku do centra na L31,39 od Lanfranconi. Spravidla L39 je vždy plnšia lebo kopec študentov ide ešte ďalej za Trnavské mýto na Farmaceutickú fakultu poobede aj pracujúci z Ml. Doliny (STV a kopec firiem). River park a Zuckermandel je tiež nový bod, ktorý fofruje tieto linky smer Zochova.
Ostredky s MHD v intervale 20 minút a všade je ticho .... len nech sa nikto neinšpiruje a nezačne škrtať s argumentom "veď-im-to-stačí"
Reakcia na: gejza #36:
Spýtam sa kolegyne, ktorá s tým ráno cestuje.