Úprava premávky liniek MHD (od 10.1.2022)

Linky bratislavskej MHD budú naďalej premávať v prázdninovom režime.

Od pondelka 10. januára 2022 budú linky bratislavskej MHD naďalej premávať v pracovných dňoch podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školských prázdnin. Po vianočnej prestávke bude obnovená aj premávka liniek 7 25 26 94 92 192 a 196.

Linka 58 bude premávať podľa cestovného poriadku pre školský rok z dôvodu zabezpečenia obsluhy ZŠ Odborárska.

Študentská linka 131 bude opäť premávať od nedele 9. januára 2022.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #49:
To je pravda, aj tak by si ale musel odstrániť jestvujúce retardéry, čiže by si musel rozbiť vozovku.
Reakcia na: Viko #46:
Existujú aj "vankúše", ktoré autobus pohodlne "obíde" bez obmedzenia (keďže sú takej šírky, že sa vojdú medzi kolesá jednej nápravy), ale auto nie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #47:
Tak v Beneluxe sa toto opatrenie zvykne realizovať aj bez prerábania krytu vozovky, len osadením kvetináčov alebo našróbovaním plastových stĺpikov, ostrovčekov apod. Plus samozrejme značenie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #45:
Celý Lamač resp.linky v ňom by sa mali prekopať. To asi jediná časť čo má cca. pôvodné linkovanie resp. veľa liniek s mizernými int.
Reakcia na: Viko #46:
To by sa dali, len kvôli tomu asi nebudú opäť rozbíjať cestu...
Reakcia na: Urbanway 2423 #45:
Miesto retardérov by sa mohli použiť zúženia cesty striedavo v jednom a v druhom smere, ak je tam teda treba pasívne kontrolovať rýchlosť prejazdu..
Reakcia na: diky #43:
Nezabúdaj na to, že 36 slúži aj pre obsluhu Strmých vŕškov a aj preto by som radšej posilnil 36 na úkor 123. Celá táto časť to má dosť zlé preto, že všade majú 20-minútový interval. Nedávno som tu písal, že podľa mňa by bolo dobré posilniť 23 v úseku Lamač - Pri kríži (spojenie Lamač - Dúbravka), spolu s 36 a 37 (na každý druhý spoj 37 by nadväzoval spoj 36 kvôli Strmým vŕškom). 92 by sa spojila so 192 a premávala by celodenne po Bory (v špičke tak, ako teraz) ako náhrada za zrušenú 123 (nemohli by ľudia prestúpiť na Vrančovičovej, alebo by to už bola príliš veľká zachádzka?). Ide o to, že dve linky môžu mať lepší interval ako 3/4 (23, 123, 36, (92)), vďaka čomu by mohli byť atraktívnejšie. Možno by sa ešte mohla 30 viesť po Vrančovičovej ulici k OC Lamač a do Borov s tým, že 92 by aj naďalej premávala len v špičke?
Čo sa týka Tesca Lamač, tak tam by mohla zachádzať skôr 30 namiesto nejakej inej linky, pretože odtiaľ sa dá dostať na Patrónku len so 63 v mizernom intervale. 30 by možno mohla pokračovať aj zo Segnárov priamo po ulici Pod Zečákom (aj keď retardéry nie sú pre autobusy zrovna najlepšie). 30, 37 a 63 by mohli premávať mimo špičky v 15-minútovom intervale kvôli nadväznostiam na iné linky a 23, 36 a 92 v 30-minútovom intervale (23 iba do Dúbravky), v špičke by jazdili častejšie, ale stále by mali na seba na seba nadväzovať. 130 by som asi nechal len ako dôchodcovský spoj, úlohu lokálneho "vymetáku" by som nechal skôr 30.
Reakcia na: Solider #42:
S tou víkendovou 92 súhlasím, cez víkendy by podľa mňa stačilo, ak by sa posilnila 36 cez Bory a aby nadväzovala na 21.
Reakcia na: Urbanway 2423 #12:
Hm, Bory aj Lamač sú jedna mestská časť a zrušením 123 by si odrezal dve sídliská, kde je väčší dopyt ako na linke 36. Linka 92 obsluhuje Lamač len okrajovo, to by musela mať zachádzku aspoň po Vrančovičovej na Lamač a späť....Ale... ale ak sa raz odhodlajú prekopať celú západnú časť mesta (čo už do volieb určite nebude), tak potom možno aj niečo rozumné z toho vyjde. Súhlasím, že v prázdninovom režime je linka 36 v praxi nanič. V podstate nič moc je to v súčastnosti celkovo L23, 123, 36 a L92 len špička sú v praxi skôr odstrašujúci príklad ako dobrá dopravná obslužnosť a ešte paródia na linku 130, čo chce riešiť viacero vecí a nerieši nič.
Reakcia na: Urbanway 2423 #36:
O víkendovej premávke 92/192 nie som úplne presvedčený, ale riadna celodenná premávka počas pracovných dní by mala byť podľa mňa určite témou pri ďalšom rozširovaní rozsahu premávky MHD, povedľa napríklad celotýždennej premávky linky 75.
Reakcia na: Viko #40:
To musíš vysvetliť magistrátu. Tento rok resp. minulý neviem žeby sa niečo navyšovalo a hlavne ušetrilo kvôli výpadku príjmov.
Skôr sa intervaly predlžovali. Aspoň pri električkách.
Reakcia na: david1 #39:
Nedá sa obsluhovať rastúce mesto bez nárastu vzkm tak, aby z toho nevznikali paškvily.
Navyše, myslím si, že vďaka dlhodobo obmezenej výprave je kilometrov ušetrených až-až.
Reakcia na: Urbanway 2423 #36:
Načo chceš robiť duplicitu?
L192 keby sa mala , kde točiť tak je už dávno vedená po Patrónku.

Skôr treba zatraktívníť miestny moták L36.
Skrátiť a zahustiť bez pridania vozokm.
Aspoň v režime prázdniny.
Však prázdniny skončili prečo teda prázdninový režim
Reakcia na: Petto #35:
K sandberskej 21ke by som inak pridal ešte S - skrátená/Sandberg. Bežne sa stáva, že sa tam prevezie niekto, kto chcel ísť na Volkswagen.
Reakcia na: Oli61 #33:
Ja som myslel, že 192 by sa v sedle zrušila a nahradila by ju 92 po Bory. Po Bory by potom mohla premávať aj cez víkendy, čím by sa z nej stala plnohodnotná linka (možno by sa musela na druhej strane skrátiť, ak by na nej nebol dopyt až do Petržalky).
Reakcia na: henko151 #34:
Uz to nemenme podla mna. 191,192,196 su vyslovene doplnok premávajúci len urcity cas, kdezto 21 na Sandberg ci 80 na Udernicku ci 49 k NUSCH su plnohodnotne spoje cely tyzden.
Reakcia na: Oli61 #33:
Hlavne by sa mala 192 a 92 zlúčiť. Na jednej strane tu máme 21ku s viacerými konečnými a na druhej strane tu máme dve totožné linky, len jedna končí skôr. To isté 96/196 a 91/191.
Reakcia na: Urbanway 2423 #32:
V sedle by po Bory mohla byť predĺžená aj L192. Len otázka je, že ak nebudú môcť využívať diaľnicu/ most Lafranconi, tak cez mesto a Patrónku to bude veľká zachádzka.
Reakcia na: david1 #30:
V takom prípade by som skôr skrátil 123 po Bory a 36 presmeroval v Boroch po jej trase, keďže z Lamača do Dúbravky sa dostaneš (aj keď v horšom intervale) aj s 23, takže by som skôr nechal v Dúbravke 36 ako 123. Z toho posilenia 92 by ale profitovalo veľa ľudí aj mimo Borov, nehovoriac o tom, že s výstavbou sídliska by sa tam mala zlepšiť aj MHD, na čo by bola 92 celkom dobrá.