Bratislavská integrovaná doprava nakúpi 110 nových označovačov lístkov pre železničné stanice.
Bratislavská integrovaná doprava (BID) vyhlásila verejné obstarávanie pre zákazku "Nákup označovačov cestovných lístkov s aplikačným programovým vybavením, zabezpečenie služieb správy a údržby hardvéru a softvéru označovačov, zabezpečenie služieb backoffice systému a jeho údržby". Pôjde o nákup 110 kusov nových označovačov lístkov pre železničné stanice zaradené do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji. Nahradia súčasné staršie označovače, resp. budú doplnené aj na staniciach, kde doteraz označovače neboli. Backoffice systém bude slúžiť na diaľkové ovládanie a správu označovačov.
Nové označovače budú mať rovnaké funkcionality ako súčasné označovače, ktorými sú stanice vybavené, t.j. označovanie papierových lístkov, predaj elektronických cestovných lístkov elektronickou peňaženkou a zobrazenie informácií o karte, resp. zakúpenom lístku. Budú však aj pripravené na plánované zavedenie predaja lístkov prostredníctvom EMV platobných kariet, čo by sa malo podľa súťažných podkladov spustiť predbežne na prelome rokov 2021/2022. Postup kúpy lístka ešte nie je definitívne stanovený, predpokladá sa systém tap-in/tap-out (priloženie karty k označovaču pred nástupom do vlaku aj po výstupe z vlaku).
Predpokladaná cena zákazky je 696 513 € bez DPH, kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia cena. Dodanie prvých 100 označovačov je požadované do 180 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Súčasťou zákazky je aj správa a údržba označovačov a programového vybavenia na obdobie 4 rokov. Zoznam staníc, na ktorých majú byť nové označovače inštalované je možné nájsť na tomto odkaze.
Jak44
Keď k tomu pridáme informáciu, že projekt platili kartové spoločnosti, dá sa predpokladať že to muselo byť spustené stoj čo stoj. Aj rok pred iným systémom.
Ale iba tipujem.