Posilnenie dopravy na Kolibu, Kamzík a Železnú studničku (linky 43 144 203)

Rekreantov na Kolibu a do Lesoparku odvezú kĺbové vozidlá.

Z dôvodu priaznivých podmienok pre zimné športy a očakávaných zvýšených prepravných nárokov bude počas víkendu 13. a 14. feburára 2021 kapacitne posilnená linka 203 na Kolibu. Na linku budú nasadené kĺbové vozidlá. Väčším vozidlom bude posilnená aj linka 144 premávajúca na Kamzík, ktorá nadväzuje na Kolibe na linku 203.

Rovnako budú kĺbové vozidlá nasadené na linku 43 premávajúcu z Patrónky na Železnú studničku a do Lesoparku.

Nasadením väčších vozidiel chce dopravný podniku umožniť cestujúcim dodržiavať potrebné odstupy pri preprave.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #50:
V pohode. Ja mám zase minimálne skúsenosti, takže pokojne si myslím, že na trolejbusoch si 10x násobne nacúval viac, ako ja išiel dopredu 🙂 SORka ten indikátor má a je dosť citlivý. Na druhej strane, ak máš miernejšie oblúky, tak zadná náprava drží takmer 100 % stopu strednej. Ale nový Solaris 18ka zase dokáže čary. S tým som zabáčal pri Figare a úplne bez problémov, neviem či by to bez indikátora SORka dala. Ale zadná náprava si na Solarise dosť skracuje cestu. Má to asi dočinenia so vzdialenosťou medzi strednou nápravou a kĺbom.
Reakcia na: hroch #46:
Tá informácia je úplne zbytočná preto palec dole. Jednoducho to opísal z výpravy ktorú si môže pozrieť každý. Kto chce vidieť aké vozidlo tam nakoniec jazdí tak si tú výpravu pozrie a nie je potrebné tu mať bezvýznamné HORVIho príspevky .
K jeho dalším príspevkom sa radšej nevyjadrujem.
Reakcia na: Ike #48:
Musíš brať do úvah,y že ja som jazdil naposledy na 15Tr a tam pri plnom rEjde žiadne indikátory nevrieskali, preto bol vonkajší polomer otáčania rovnaký ale kĺbák ťahal pri plnom zatočení vlečku dovnútra oblúka, takže vnútorný priemer bol menší.
Reakcia na: Dispecer #42:
Keď už spomínaš tú Rossveltovu nemocnicu, je to podľa Teba dobre vyriešené obratisko (nebolo by problém aj na Kamzíku) alebo je to katastrofa (odhliadnuc teraz od stavu cesty) a nemalo by sa už nikde podobné obratisko stavať?
Reakcia na: S499.1023 #32:
Iba úplne laicky.

Ak s 12m SORkou otočím volant na plný rajd, polomer najväčšej kružnice (ktorú kreslí roh nárazníka protilahly k smeru otáčania) je najmenší možný. Zároveň zadná náprava kresli kruznicu, ktora je takmer točením sa na mieste.

Ak s 18m SORkou otočím volant na plný rajd, prejdem tak maximálne pol metra a začne vrieskat indikátor zalomenia tocne, takže musím volant povoliť. Tým je ale polomer vonkajšej kružnice, ktorú kreslí roh nárazníka protilahly k smeru otáčania väčší, nie?
Reakcia na: hroch #46:
Niektorí ma doslova nenávidia, neprečítajú si to, čo som napísal a hodia tam ten palec dole.
Reakcia na: HORVI #36:
Inac, ocividne sem davas nepopularne informacie, lebo si dostal 5 nepacikov a uz mi prispevok ukazuje ako schovany. Mozno by si citatelia mohli uvedomit, ze ten palec dole nie je dislike na informaciu ale na autora...? 🤔
Reakcia na: Petto #44:
L43 v pohode, okolo 11:00 polovica sedadiel obsadená, cestou späť okolo 16:00 boli obsadené takmer všetky sedadlá. Osobne som očakával väčší nápor. Cesta mládeže bola ako klzisko, hlavne v úseku Železná studnička - Lesopark. V premávke boli #1826 a #1856, okolo 13:00 vystriedal #1826 - ku #1868. 🙂
Ako to dnes zvladali tieto 3 linky kapacitne ?
Reakcia na: Dispecer #42:
To som síce nemal na mysli, ale tvar by sedel (len by bolo kratšie a výstup/nástup by bol tam, kde sú na Roosveltovej nemocnici odstavené autobusy).
Reakcia na: Urbanway 2423 #38:
To na prvé počutie znie ako obratisko Rooseveltova nemocnica v BB, či?
Reakcia na: Urbanway 2423 #40:
Veď som písal že prestavať to parkovisko na obratisko s dostatočnou odstavnou plochou, normálnym civilizovaným nástupiskom, potenciálne aj sociálkou. Ak na kraji zostane miesto na pár áut tak nech tam tie parkovacie miesta sú, ale nemiešal by som to.

Inak za úplne ideálne by som považoval mať konečnú až pri televíznej veži, ale tam nie je miesto.
Reakcia na: 810zssk #39:
Tak povedz, ako by si to navrhol ty? 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #38:
Stále mi to príde veľmi provizórne. Neviem kde by sa odstavovali vozy a navyše obrat MHD cez parkovisko málokedy v BA funguje dobre. Obzvlášť v lokalitách/časoch kde tie parkoviská bývajú preplnené.
Reakcia na: 810zssk #31:
To obratisko by sa dalo vyriešiť tak, že trolejbus by prešiel medzi zaparkovanými autami v pravej uličke na koniec parkoviska, tam by sa otočil do ľavej "uličky" a zastavil na zastávke, ktorá by bola v celej dĺžke parkoviska (tým pádom by autá neparkovali len na konci, kde by sa tbusy otáčali a v mieste zastávky, čo by bolo akceptovateľné). Vjazd do obratiska by som presunul sem: https://goo.gl/maps/smQr75KGmqEk9yTk6 a prejazd cez parkovisko/obratisko zjednosmernil.
Reakcia na: S499.1023 #32:
Tak som to aj myslel, že by sa musel ostrovček upraviť, aby ho obišiel aj 18-metrový voz.
Reakcia na: HORVI #34:
Teraz vo výprave vymazali BN-ku a nasadili Urbanway.
Reakcia na: 810zssk #31:
Sociálka na Kamzíku už je, v takej drevenej novostavbe medzi súčasnou konečnou 144 a bufetmi (2 min chodze). Stačilo by sa dohodnúť s Mestskými lesmi, aby tam mali vodiči voľný prístup, prípadne nejaké malé zázemie. Useknúť parciálovú 203 vo Vozovni Hroboňova kvoli sociálke a prestávkovaniu by bol nezmysel, keďže by sa tým opať rozbilo spojenie hradného kopca a Drotárskej smerom do východnej časti mesta a na stanicu.
Tak nakoniec, na L144 nasadili 10,5 metrovú BN.
Reakcia na: 810zssk #29:
A dal by som úplne zrekonštruovať parkovisko aj s obratiskom na Kamzíku, aby sa tam vedeli točiť väčšie vozidlá, prípadne tebou spomínaná L203.