Pre nezjazdnú vozovku je prerušená premávka autobusov a trolejbusov na Limbovej ulici na Kramároch smerom od Patrónky. S prerušenou, resp. nepravidelnou premávkou treba počítať na linkách 32 204 211 a 212.
Aktualizácia: Po 9:40 sa premávka dotknutých liniek postupne obnovuje, naďalej treba počítať s nepravidelnou premávkou.
lostrail
To je super, akurat mi nie je zname, ze by taketo riesenie mohol aplikovat trebars trolejbus na DD, alebo napr. autobus, ak ma obsluzit svoje zastavky.
"aj keď sa nepodarí posypať cesty a zabrániť pokrývke na vozovke, vodič je ten, kto je zodpovedný za vozidlo a musí vedieť, čo robí."
Lenze ked kvoli pokryvke z dovodu toho, ake vozidlo soferuje a o aky druh jazdy ide, moze ist len po jednej trase a kvoli jej "kvalite" toto vozidlo v podstate len odstavit, potom ma maslo na hlave niekto celkom iny.
"Nejdem sa tu rozpisovať, ale tí čo vypisujú, ako je v Bratislave hneď kalamita keď nasneží, tak sú väčšinou tí, kto tie nehody a kolapsy spôsobuje"
Odpust moj zlozvyk, ale tuto domnelu korelaciu mas aj dolozenu nejakymi realnymi datami alebo si si len zafantaziroval?
"nadávanie na všetko, ako je u nás na malebnom Slovensku zvykom je lacnejšie, ako škola šmyku alebo zopár kondičných jázd v autoškole."
Skola smyku samozrejme cloveku moze len pomoct, ale neviem, co by tie skoly robili, keby sa odrazu chceli vsetci vyskolit. Na nasom malebnom Slovensku este existuje iny neduh - nizke platy. Takze ano, mozeme sa hnevat na kazdeho, kto patkrat otoci korunu v ruke, kym sa rozhodne, do coho ju vrazi, ale nezlepsime tym nic. Su ludia, ktori jazdia prirodzene opatrne a skolu smyku tym padom az tak nepotrebuju. Potom su taki, ktori si spravili vlastnu skolu smyku (kam radim aj seba), no a potom je tu nejaka masa, ktorej soferske schopnosti su mierne povedane biedne. Autoskoly tiez chcu peniaze a nie reklamacie. Uz v casoch, ked som robil autoskolu ja sam, sa vseobecne vedelo, ze tie autoskoly, ktore podmazu policajtov, maju vysoku uspesnost a tie ostatne maju cisla podstatne horsie. Lenze na koho take vysledky vrhaju zle svetlo, obzvlast, ak niekto nevedel, ako to chodi? Tymto neobhajujem vodicov, ktorych vypustili tie "uspesne" autoskoly, len sa snazim nacrtnut obraz o tom, ako to je. A ano, je to presne naopak, ako by to malo byt. Namiesto zaplatenia kvalitnych instruktorov a celkovej pripravy sa na tomto setri, aby bolo na uplatky a hlavne, aby sa peniaze od ziakov hrnuli.
Ale ani to vsetko, co si napisal a s cim sa da do urcitej miery suhlasit, neznamena, ze mesto moze zanedbavat udrzbu najma tych komunikacii, po ktorych jazdi MHD. Preco? Lebo si tak podkopava vlastnu politiku (teda pokial tou politikou je snaha dostat do MHD co najviac ludi). Potom je tu coraz viac takych sviatocnych soferov, lebo ked vidia, ze MHD kolabuje uz pri prvom snehu, okamzite maju informaciu, ze sa na nu nemozno spolahnut. Pritom toto mesto za tie roky vyprodukovalo mnozstvo "vodicov", co nepotrebuju jazdit nikde mimo jeho hranice a v pohode by im stacila MHD, ak by bola spolahliva, kulturna a rozumne rychla. Keby som takych ludi osobne nepoznal, tak by som to sem nepisal.