Prerušená premávka na Limbovej na Kramároch (3.12.2020 08:30 – 09:40)

Pre nezjazdnú vozovku je prerušená premávka autobusov a trolejbusov na Limbovej ulici na Kramároch smerom od Patrónky. S prerušenou, resp. nepravidelnou premávkou treba počítať na linkách 32 204 211 a 212.

Aktualizácia: Po 9:40 sa premávka dotknutých liniek postupne obnovuje, naďalej treba počítať s nepravidelnou premávkou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #13:
"V mojom príspevku som písal o osobných autách s maximálnou obsaditeľnosťou 8 osôb (+polovodič za volantom) a o vozidlách, ktoré nie sú fixne viazané na svoju jazdnú dráhu a môžu použiť alternatívne, bezpečnejšie trasy"

To je sice pravda, ze si pisal o tomto, ale primarny dovod, preco v tejto diskusii prislo k celkom logickej otazke "Kde boli cestari?", nie je to, ze si ludia fotia nieco mobilmi, aby potom mohli na internetoch vypisovat, aka tu bola kalamita (ciastocne sa im ani nemozes divit - v tomto meste uz vela snehu pocas zimy nevidia a tak chcu vytrieskat co najviac aj z mala), ale to, ze zasa raz na to doplatila MHD a verim tomu, ze dalsich 5 majitelov vodicaku, co dovtedy mali respekt, prehryzlo svoj strach. Neviem, ci si pani mestski poslanci uvedomuju tieto suvislosti.
Reakcia na: lostrail #9:
Možno sme sa nepochopili, ale reagujem na tvoj príspevok:
1 - "To je super, akurat mi nie je zname, ze by taketo riesenie mohol aplikovat trebars trolejbus na DD, alebo napr. autobus, ak ma obsluzit svoje zastavky."
>V mojom príspevku som písal o osobných autách s maximálnou obsaditeľnosťou 8 osôb (+polovodič za volantom) a o vozidlách, ktoré nie sú fixne viazané na svoju jazdnú dráhu a môžu použiť alternatívne, bezpečnejšie trasy. Ako som uvádzal vo svojom príspevku, nie som v tejto diskusii nijako zaujatý a tak nehájim ani vyjadrenia mesta nejakými nesPRávnymi vyjadreniami, ale ani vodičov áut.

2 - "Lenze ked kvoli pokryvke z dovodu toho, ake vozidlo soferuje a o aky druh jazdy ide, moze ist len po jednej trase a kvoli jej "kvalite" toto vozidlo v podstate len odstavit, potom ma maslo na hlave niekto celkom iny."
>To isté ako v predošlom príspevku, s týmto absolútne súhlasím, že kritické úseky pre MHD majú byť alfa-omegou pre údržbu ciest a je jasné, že to vedenie nezvláda.

3 - "Odpust moj zlozvyk, ale tuto domnelu korelaciu mas aj dolozenu nejakymi realnymi datami alebo si si len zafantaziroval?"
>Počas štvrtka som po Bratislave urobil 200 km skrz moju prácu a od napísania príspevku som videl osobne dokopy 11 dopravných nehôd/škodových udalostí, čo ma opäť len utvrdilo v tom, čo som videl minulý rok a vlastne aj celý rok pri nehodách - ľudia miesto zvýšenia opatrnosti pri prejazde okolo nehody radšej vytiahnu mobily a už to fotia a kamerujú, za taký výkon by sa nemuseli hanbiť ani chlapci Vaský a Daňo. Mal som možnosť vidieť pri prejazde okolo nehody aj ďalšiu nehodu toho, čo si to kameroval. (rozum sa človeku zastavuje v tejto dobe mobilnej). Ale áno, čo som napísal, je pochopiteľne nepodložené, skôr je to môj povzdych na mentalitu ľudí, ktorí toto internetové blato vypúšťajú.

4 - "Skola smyku samozrejme cloveku moze len pomoct, ale neviem, co by tie skoly robili, keby sa odrazu chceli vsetci vyskolit....."
>ani ja som si neurobil vodičák na niektoré skupiny a letecký kurz, lebo na to proste nemám a nebudem sa hlavne hrnúť do niečoho, čo neviem a necítim. Moja polovička si urobila vodičák, ale nejazdí lebo vie že by to bolo nasilu a nedôveruje si do takej miery, aby jazdila v premávke. Viacerí by si takto mohli tiež vstúpiť do svedomia.

5 - "Ale ani to vsetko, co si napisal a s cim sa da do urcitej miery suhlasit, neznamena, ze mesto moze zanedbavat udrzbu najma tych komunikacii, po ktorych jazdi MHD."
>Ako som uviedol v prvom bode a pôvodnom príspevku, úplne súhlasím čo píšeš, mesto má ísť príkladom a má fungovať to, čo sa deklaruje v PR príspevkoch na sieťach a v médiách.
Reakcia na: Solider #11:
kamennu drt som ja osobne nikde vcera nevidel (aj ked teda na dlhych dieloch som nebol)
Reakcia na: Viko #10:
A posýpalo sa iba soľou alebo aj kamennou drťou?
Reakcia na: Solider #7:
Veď ale to nie je novinka, že to nestačí, keď následne zaprší. Azda netreba čakať, že dispečeri len pozbierajú slzičky do mištičky pri pohľade na odplavenú soľ a ľudia nech sa vynájdu. Pripomínam, diskusiu som začal tým, že boli deklarované opatrenia ("alpský dezén", vyhradený sypač krúžiaci dookola iba tam) ktoré, ako sa zdá, sa nepodarilo naplniť - a teda by ma zaujímalo, prečo. Tvoju verziu, že by spravili preventívny posyp a potom už na situáciu nereagovali, hádam nebudeme pokladať za ospravedlňujúcu. Ak máme mať reálnu alternatívu k autám, nerobí sa to tak, že trasy MHD sa nechajú nezjazdné.
Reakcia na: N/A #4:
"Aj dnes ráno som mohol ísť v Lamači dole Rozálskou, ale viem, že je to prudký kopec a môže to byť veľké riziko, tak som išiel radšej Podhájom opatrne 30 km/h a došiel som bezpečne kam bolo treba bez toho, aby som niekoho obmedzoval."

To je super, akurat mi nie je zname, ze by taketo riesenie mohol aplikovat trebars trolejbus na DD, alebo napr. autobus, ak ma obsluzit svoje zastavky.

"aj keď sa nepodarí posypať cesty a zabrániť pokrývke na vozovke, vodič je ten, kto je zodpovedný za vozidlo a musí vedieť, čo robí."

Lenze ked kvoli pokryvke z dovodu toho, ake vozidlo soferuje a o aky druh jazdy ide, moze ist len po jednej trase a kvoli jej "kvalite" toto vozidlo v podstate len odstavit, potom ma maslo na hlave niekto celkom iny.

"Nejdem sa tu rozpisovať, ale tí čo vypisujú, ako je v Bratislave hneď kalamita keď nasneží, tak sú väčšinou tí, kto tie nehody a kolapsy spôsobuje"

Odpust moj zlozvyk, ale tuto domnelu korelaciu mas aj dolozenu nejakymi realnymi datami alebo si si len zafantaziroval?

"nadávanie na všetko, ako je u nás na malebnom Slovensku zvykom je lacnejšie, ako škola šmyku alebo zopár kondičných jázd v autoškole."

Skola smyku samozrejme cloveku moze len pomoct, ale neviem, co by tie skoly robili, keby sa odrazu chceli vsetci vyskolit. Na nasom malebnom Slovensku este existuje iny neduh - nizke platy. Takze ano, mozeme sa hnevat na kazdeho, kto patkrat otoci korunu v ruke, kym sa rozhodne, do coho ju vrazi, ale nezlepsime tym nic. Su ludia, ktori jazdia prirodzene opatrne a skolu smyku tym padom az tak nepotrebuju. Potom su taki, ktori si spravili vlastnu skolu smyku (kam radim aj seba), no a potom je tu nejaka masa, ktorej soferske schopnosti su mierne povedane biedne. Autoskoly tiez chcu peniaze a nie reklamacie. Uz v casoch, ked som robil autoskolu ja sam, sa vseobecne vedelo, ze tie autoskoly, ktore podmazu policajtov, maju vysoku uspesnost a tie ostatne maju cisla podstatne horsie. Lenze na koho take vysledky vrhaju zle svetlo, obzvlast, ak niekto nevedel, ako to chodi? Tymto neobhajujem vodicov, ktorych vypustili tie "uspesne" autoskoly, len sa snazim nacrtnut obraz o tom, ako to je. A ano, je to presne naopak, ako by to malo byt. Namiesto zaplatenia kvalitnych instruktorov a celkovej pripravy sa na tomto setri, aby bolo na uplatky a hlavne, aby sa peniaze od ziakov hrnuli.

Ale ani to vsetko, co si napisal a s cim sa da do urcitej miery suhlasit, neznamena, ze mesto moze zanedbavat udrzbu najma tych komunikacii, po ktorych jazdi MHD. Preco? Lebo si tak podkopava vlastnu politiku (teda pokial tou politikou je snaha dostat do MHD co najviac ludi). Potom je tu coraz viac takych sviatocnych soferov, lebo ked vidia, ze MHD kolabuje uz pri prvom snehu, okamzite maju informaciu, ze sa na nu nemozno spolahnut. Pritom toto mesto za tie roky vyprodukovalo mnozstvo "vodicov", co nepotrebuju jazdit nikde mimo jeho hranice a v pohode by im stacila MHD, ak by bola spolahliva, kulturna a rozumne rychla. Keby som takych ludi osobne nepoznal, tak by som to sem nepisal.
Reakcia na: Solider #7:
ja som si svoju cesto solil rano, ale hustota snezenia bola vydatnejsia a stihalo sa to aj na tom udrzat.... a teda nehovoriac o tom ze ak na to najprv naprsalo, tak ti tu sol najprv ten dazd zmyje.... (ale ano, aj ja som vcera videl nasolenu obecnu cestu 🙂 )
Reakcia na: Viko #3:
Ja som pri ceste domov večer videl statočne zasolené cesty. Lenže asi iba toto nestačí.
Reakcia na: Viko #5:
"Záverom, neviem, či tam mám naozaj medzi riadkami hľadať to ad hominem, čo z toho zaváňa, ale pre istotu doplním, že autoškolu som robil v zime a poľadovicu sme mali ešte aj počas skúšok na cvičisku"
ja som tiez jazdil autoskolu v zime za snehu, instruktorku mi robila starsia pani ktora bola super, ked videla ze +- jazdit viem (mal som uz co-to odjazdene aj pred autoskolou) tak ma ucila zvladat smyky, hodiny a podobne srandy 🙂 (vyhoda bola ze v prvej polovici 90tych rokov tie cesty este neboli zdaleka take plne ako dnes, takze na v podstate prazdnej ceste sme tym ani nikoho ineho neohrozovali 🙂 )
Reakcia na: N/A #4:
To je všetko v poriadku, ale vôbec to neodpovedá na moju otázku. Spôsobili neprejazdnosť nezodpovední vodiči IAD? Potom to treba napísať a apelovať na nich. Ak sa len oznámi, že MHD nevie vyjsť kopce, well, nečudo, že sa človek automaticky začuduje, kde sú tie opatrenia čo to mali eliminovať (eliminovali? neeliminovali? doteraz neviem).

Lebo veď áno, prosím, buďme k sebe zodpovední na cestách i mimo nich, ale čo má byť alternatívou pre človeka, ktorý zabudol prezuť, nemá skúsenosti jazdy na kaši/ľade, nechce riskovať šmyk? Predsa kvalitná a spoľahlivá verejná doprava. Lenže tu sme svedkami, že stačí prvý prejav sezóny a opäť sa na ňu nedá spoľahnúť, tak nečudo, že aj "rizikové kategórie" to radšej risknú vo vlastnom, než by mali čakať na nechodiaci spoj... Keby zrazu nakydalo pol metra snehu, ani nepípnem, ale dnešné podmienky sú pre našu oblasť pomerne bežné a je naozaj hanbou, aby automaticky znamenali výpadok. Principiálne mi je jedno, či budú viac pluhovať, chytať neprezutých vodičov alebo zriadia pobočku ASOSu - ale povedať si, že vodiči sú neschopní idioti, problém nevyrieši.

Záverom, neviem, či tam mám naozaj medzi riadkami hľadať to ad hominem, čo z toho zaváňa, ale pre istotu doplním, že autoškolu som robil v zime a poľadovicu sme mali ešte aj počas skúšok na cvičisku 😃
Reakcia na: Viko #3:
Ja nie som na strane mesta ani nikoho, ale na strane zdravého rozumu a úsudku. Za hodinu dnešného rána som mal možnosť vidieť osobne 4 dopravné nehody a všetky vznikli preto, lebo ľudia nepoznajú často používanú frázu z 141/1960 Zb. §20 1) Vodič je povinný rýchlosť jazdy prispôsobiť okolnostiam, najmä hustote premávky, viditeľnosti, stavu vozidla, ako aj stavu a povahe cesty. Pritom musí vozidlo stále ovládať a musí včas zmierniť jazdu, prípadne zastaviť vždy, keď to okolnosti vyžadujú.

Ja jazdím na starej Felde, kde nemám ani ABS, ani ESP, ani ASR a iné systémy a čuduj sa svetu, jazdím zodpovedne, predvídavo a nerobím na ceste za takýchto okolností hovadiny keď viem, že môžem ohroziť seba a najmä iných. Aj dnes ráno som mohol ísť v Lamači dole Rozálskou, ale viem, že je to prudký kopec a môže to byť veľké riziko, tak som išiel radšej Podhájom opatrne 30 km/h a došiel som bezpečne kam bolo treba bez toho, aby som niekoho obmedzoval. Za to dnešné nehody boli vozidlá, ktoré minimálne ABS disponujú a určite aj ESP a pod. To nie je o tom, čo hovorí Vallo, ale je to o tom, že aj keď sa nepodarí posypať cesty a zabrániť pokrývke na vozovke, vodič je ten, kto je zodpovedný za vozidlo a musí vedieť, čo robí. Musí počítať s tým, že brzdná dráha je na takejto ceste podstatne dlhšia, plná brzda môže spôsobiť aj hodiny, akcelerácia je potlačená skrz prešmyk napriek asistencii ASR, korigovanie vozidla a uhýbacie manévre môžu spôsobiť vychýlenie vozidla z predpokladanej trajektórie a podobne. Nejdem sa tu rozpisovať, ale tí čo vypisujú, ako je v Bratislave hneď kalamita keď nasneží, tak sú väčšinou tí, kto tie nehody a kolapsy spôsobuje, lebo nadávanie na všetko, ako je u nás na malebnom Slovensku zvykom je lacnejšie, ako škola šmyku alebo zopár kondičných jázd v autoškole. Miesto vypisovania nech sleduje každý zodpovedne radšej situáciu v premávke a svoju cestu a bude dobre. Koniec koncov, aj celá korona je o tej vzájomnej zodpovednosti a na cestách sme boli opäť svedkami našej (ne)zodpovednosti jeden k druhému, hoci len osobnými autami.
Reakcia na: N/A #2:
Vallo pred pár dňami do niektorého éteru pustil, že trolejbusy budú mať "alpský vzor" M+S a na kopcovité úseky ako Kramáre bude vyhradený sypač navyše, ktorý tam po zostane dookola krúžiť aby sa nezopakovali minuloročné problémy... Tak ja neviem, zaskočil ich sneh v decembri? Chystali to až na január? Alebo prečo to nevyšlo?
Reakcia na: margitafuntalova #1:
Čo by to bolo za zimu, keby nebol internet plný týchto rečí, že? Hlavne že vodiči sa na zimu technicky aj mentálne pripravili. 👍
Klasika,trochu snehu a doprava je v pridelí. Hlavne že technika ako vždy pripravená