Výluka liniek 52 56 65 v Rači na Detvianskej (18.7. - 17.8.2020)

Prestupný uzol medzi električkami a autobusmi bude na Hybešovej.

Pre opravu električkového priecestia na Detvianskej ulici bude od 18. júla približne do 17. augusta 2020 vylúčená premávka liniek 52 56 a 65 cez Detviansku ul. a prestupnú zastávku Cintorín Rača. Autobusy budú presmerované na náhradné trasy, pričom prestupný uzol medzi električkami linky 3 a autobusmi liniek 52 a 56 sa presunie od Cintorína Rača na zastávku Hybešova. Zároveň bude zavedená mimoriadna linka X55, ktorá zabezpečí spojenie od električiek do oblasti Na pántoch, keďže linka 65 nepôjde cez zastávku Hybešova.

  • Linka 52 bude premávať nasledovne:
    • V smere k ŽST Vajnory pôjde medzi zastávkami Závadská a Pastierska obchádzkou cez Kubačovu, Hybešovu, Koľajnú a Pri Šajbách, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach MiÚ Rača, Hybešova (na Hybešovej ul. pri električkovej zastávke), Ihrisková (v náhradnej polohe na ul. Pri Šajbách pred žel. priecestím).
      • neobslúži zastávky Cintorín Rača a Ihrisková (v stálej polohe).
    • V smere na Tbiliskú a Potočnú pôjde medzi zastávkami Stolárska a Závadská obchádzkou cez Stolársku, Čachtickú a Kubačovu, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Čachtickej ako linka 3 smer mesto) a MiÚ Rača.
      • neobslúži zastávku Cintorín Rača.
  • Linka 56 bude premávať nasledovne:
    • V smere na Studenú pôjde medzi zastávkami Nemecký kultúrny dom a Pastierska obchádzkou cez Hybešovu, Koľajnú a Pri Šajbách, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Hybešovej ul. pri električkovej zastávke), Ihrisková (v náhradnej polohe na ul. Pri Šajbách pred žel. priecestím).
      • neobslúži zastávky MiÚ Rača, Cintorín Rača a Ihrisková (v stálej polohe).
    • V smere na Tbiliskú pôjde medzi zastávkami Stolárska a Závadská obchádzkou cez Stolársku, Čachtickú, Barónku, Alstrovu a Detviansku, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Čachtickej ako linka 3 smer mesto), Nemecký kultúrny dom, Barónka a Nám. A. Hlinku (všetky tri na opačnom nástupišti než obvykle).
      • neobslúži zastávky MiÚ Rača a Cintorín Rača.
  • Linka 65 bude premávať obojsmerne medzi zastávkami Tbiliská a Na pántoch/Vajnorský potok cez ulicu Pri vinohradoch, pričom
    • na obchádzke zastaví na zastávke Karpatské nám.,
    • neobslúži obojsmerne zastávky Závadská, Cintorín Rača, Trávna a Púchovská.
  • Náhradná autobusová linka X55 zabezpečí spojenie oblasti Na pántoch, Rybničná a Púchovská so zastávkou električiek linky 3 Hybešova, pričom obslúži zastávky:
    • Na pántoch (nástupište/výstupište 59)
    • OU železničné (obojsmerne)
    • OU obchodné (obojsmerne)
    • Rybničná (obojsmerne ako 59)
    • Vajnorský potok (smer Hybešova)
    • Púchovská (obojsmerne)
    • Trávna (obojsmerne)
    • Hybešova (priebežná konečná zastávka na zastávke linky 3 smer centrum)
    • Hybešova (na Hybešovej smer Na pántoch)

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prečo x55 nemohla kopírovať odchody z Rače v čase 7:30-9:00 ako mala 65-ka?
Teraz ma napadlo, ze 65 mohla ist obchadzkou cez Zitnu, Heckovu a Kubacovu. Prestup na elektricku by bol na Heckovej. Tade podla mna 12m voz prejst musi a nemusela by tym padom existovat X55.
Reakcia na: Martin Fundárek #15:
12M vozidlá neprejdu bezpečne úsek Kubačova>Hybešova
a zároveň na 65 by 10.5M kapacitne nepostačovali (úsek Cint. Vrakuňa - Jurajov dvor), preto je riešenie so skrátením 65 a jej nahradením x55 v problematickom úseku

Priority z hľadiska koordinácie grafikonu:
-ranná špička x55+59 Panty>Rača
-odpoludňajšia špička x55>65 E>Panty
-sedlo/víkend 65>x55 a x55>65, s ohľadom na okružnosť trasy x55 to sadlo v sedle pekne, ale cez víkend horšie, rovnomerne z oboch strán
Reakcia na: color #9:
"žeby" interval je okrem rannej špičky rovnaký, ako tak pozerám. A v rannej špičke je to 15 vs 20 min. Takže intervalom to nie je. To skôr tou manévrovateľnosťou, ako píše infinity.
Reakcia na: Trammat #13:
Možno plánujú nasadiť/mať v rezerve staré Sory?
Reakcia na: Infinity #8:
Ako je to vlastne momentálne s menej ako 12 metrovými vozidlami do výpravy? Zostane nejaká záloha aj po zavedení X55, či budú zmeny niekde inde?
Reakcia na: kecho #4:
nie
Víkendovému grafikonu dávam 👎 . Keď je interval 65 a X55 cez víkend rovnaký, mali na seba nadväzovať a nie nechať cestujúcich čakať 10-12 minút Na pántoch (alebo jednom z OU) v smere do Rače a 7-8 minút v smere do Vrakune. Nie každý cestuje iba na Komisárky alebo má potrebu sa voziť po celej Rači pri prestupe 65 -> 56 -> 3
Reakcia na: color #9:
👍 👍 👍
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Interval, žeby?
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
vysvetlim žeby 12m vozidla ???? tažke manevrovanie + hybešova smer kubačova zjazd?
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Este su 2 dni do vyluky, cize mozno bude tradicny modus operandi - DPB pozrie forum, pleskne si po cele a zmeni spravu. 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Del.
Skúste mi niekto vysvetliť prínos skrátenej 65 + X55 namiesto zachádzky 65 cez Hybešovu a Kubačovu. Zachádzka by znamenala +1 voz, na X55 ich bude treba viac, minimálne 2 + striedač. Okrem toho pre časť cestujúcich prestup navyše.
Reakcia na: Viliam22 #3:
To sa ucilo pred 20 rokmi. Nejake novsie zmesi sa este nevynasli?
Reakcia na: IBBI #2:
Podľa technologického postupu betón tvrdne 28 dní
MESIAC robit jedno priecestie???