V rannej špičke sa posilňuje premávka linky 90 z Rusoviec a Jaroviec.
Od 15. decembra 2019 prichádza okrem už avizovanej zmeny trasy linky 123 aj k menším zmenám cestovných poriadkov na viacerých autobusových linkách.
K zlepšeniu premávky z Rusoviec a Jaroviec prichádza v rannej špičke na linke 90, na ktorej sa zlepšuje interval z 30 na 20 minút. Naopak sa rušia nevyužívané ranné spoje medzi Danubianou a Rusovcami. Z dôvodu zmeny garážovania autobusov sa zavádzajú nové dojazdové spoje v úseku Nové SND - Jasovská. Prvé dva ranné spoje budú po novom premávať od zastávky Žehrianska smer ŽST Rusovce.
Na linke 91 budú počas voľných dní nasadené kĺbové vozidlá na posilnenie prepravnej kapacity medzi Čunovom, Rusovcami, Jarovcami, Petržalkou a centrom mesta.
Na linke 23 nastali drobné posuny spojov v pracovných dňoch v smere do Lamača.
Na linke 29 sa zrušili niektoré dojazdové spoje do vozovne Trnávka z dôvodu zmeny garážovania niektorých autobusov.
Na linke 87 prišlo k úprave niektorých dojazdových spojov z Astronomickej do vozovne Petržalka.
Na linke 130 bude prvý ranný spoj premávať už od zastávky Patrónka, Kaufland (doteraz začínal na zastávke Pod Zečákom).
Na linkách 4 20 50 51 83 84 98 N34 a N53 sa cestovné poriadky menia z dôvodu zmeny názvov niektorých zastávok, k iným zmenám na nich neprichádza. Nové názvy zastávok od 15. decembra:
- Polus City Center - nový názov MiÚ Nové Mesto - linky 4 50 51 98 N53
- Damborského - nový názov Záluhy - linky 20 83 84 N34 X5
- MiÚ Karlova Ves - nový názov Nám. sv. Františka - linky N34 a X5
Upozornenie: Na linkách 4 a X5 budú cestovné poriadky s dátumom platnosti 15.12.2019 zverejnené len na internete, keďže ich jedinou zmenou je premenovanie zastávok. Na zastávkach budú nové cestovné poriadky vyvesené až o niekoľko dní pri spustení električiek do Karlovej Vsi. Uvedené linky budú mať ešte niekoľko dní uvádzané na zastávkach pôvodné názvy zastávok.
Jadran
Ohľadom tej 32/51 sám som ostal svojho času prekvapený, ako rýchlo to išlo zmeniť na dlhý voz. Na druhú stranu ale, na tej N55 sa ten kĺbak uživí celotýždenne o polnoci či o pol druhej z mesta. Na N80 je kĺbak zbytočný aj v piatky a soboty (a na N91 ani nehovorím), tam by to bolo treba celé prerobiť.
Nech je 91 komplet kĺbová celotýždenne a večernú časť služieb N80, N91 prejazdovať z iných liniek obsluhovaných štandardne sólo vozidlami. No za tie roky sa to zatiaľ zmeniť nepodarilo.