Po šiestich rokoch zbytočne pomalej premávky nastáva náprava.
Ešte v roku 2013 zaviedol dopravný podnik rýchlostné obmedzenie pre električky pri oboch koncoch tunela pod hradom z 50 km/h na 15 km/h, čím sa predĺžila jazda električiek tunelom približne o 26 sekúnd. Cieľom bolo obmedzenie hlučnosti prechádzajúcich električiek pri portáloch tunela. Na základe sťažností obyvateľov bývajúcich pri tuneli na nočný hluk vtedy vydal Regionálny úrad verejného zdravotníctva rozhodnutie o obmedzení hluku v nočných hodinách. Na základe tohto rozhodnutia dopravný podnik električky spomalil, pričom spomalenie bolo celodenné.
Od piatka 21. júna 2019 môžu električky počas dňa v celom tuneli opäť premávať rýchlosťou 50 km/h. Obmedzenou rýchlosťou 15 km/h budú pri tunelových portáloch (na oboch koncoch v dĺžke 70 m) premávať už len v noci v čase medzi 22:00 a 6:00. Rýchlosť 15 km/h zostáva naďalej celodenne v oblúkoch pred oboma portálmi tunela, kde vzniká najviac hluku.
Cestujúci do Karlovej Vsi od rovnakého dňa ocenia aj zrušenie pomalej jazdy električiek cez priecestie pri internáte Družba v smere na Molecovu. Po oprave poškodených koľajníc tadiaľ môžu električky premávať rýchlosťou 30 km/h.
dupe
Za prezitok skor povazujem hlasenie vodicovi pri nastupe s kocikom. To som nevedel manzelku prinutit aby na vodica aspon mavla. Uplna absurdita bola to historicke kolecko - zamavat na vodica, opytat sa ci ma s kocikom zoberie, povedat kam cestujem a potom hladat niekoho kto pomoze s nalozenim. A nakoniec este aj vyhnat ludi, ktori medzitym nastupili a obsadili miesto pre kocik. Ako bonus si treba este oznacit listok, ale to uz je autobus v pohybe...