Posilnenie premávky linky 144 (od 16.3.2019)

Od soboty bude autobus na Kamzík premávať každých 15 minút.

Od 16. marca 2019 bude rekreačná linka 144 premávajúca z Koliby na Kamzík premávať v intervale 15 minút, čím sa na Kolibe zabezpečí nadväznosť na každý spoj trolejbusovej linky 203.

Pripomíname, že v smere na Kamzík linka 144 zastavuje aj na zastávke Koliba, parkovisko pri reštaurácii za križovatkou Cesty na Kamzík a Brečtanovej ulice.


14.3.2019
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Maxdnes, 10:03 #17 Re:
Reakcia na #16 od Petto:
Samozrejme nehovorím, že by to mal byť projekt s najvyššou prioritou, ale zato relatívne bez problémov realizovateľný (nakresliť projekt) a uchádzať sa o čerpanie fondov v rámci ekologizácie MHD.
Cieľom by malo byť, aby čo najviac ľudí využívalo na cesty do prírody MHD miesto svojich áut. + by mohla byť ako motivácia cez víkendy premávka MHD v lesoparku bezplatná.
Pettodnes, 9:49 #16 Re:
Reakcia na #15 od Max:
Zatrolejovanie Cesty Mladeze cez EU fondy je ten posledny projekt na ktory treba EU fondy v BA. Prestup z 203 na 144 je tiez riaden "balkan" ako vravis. Keby mame parcialy,tak dam vikendovu kyvadlovku Central (Jelacicova) - Racko - Koliba - Kamzik a mali by IADckari aspon P+R na s spojom. No parcialom sa stale mesto vyhyba, akokeby to bol mor. A BA ide dokonca nakupovat cez EU fondy dieslaky busy 💀 .
Maxdnes, 7:47 #15 Re:
Škoda, že sme v Bratislave a nie v nejakom civilizovanom meste - napríklad využiť eurofondy na zatrolejovanie Cesty mládeže aspoň po Železnú studienku, aby tam mohla jazdiť priamo linka 212 (43 by potom mohla premávať stade na Kačín a na konečnú do lesoparku. Alebo na nákup parciálnych kĺbových trolejbusov, ktoré by tam mohli zachádzať.
...alebo aspoň toľko, aby nadväzujúca linka 144 čakala na prestup ľudí z 203 🤔 o nejakom slušnom prestupe priamo na jednom mieste "na hrane" ani nehovorím.
810zssk23.3.2019 22:24  +1#14 Re:
Reakcia na #11 od gejza:
Pojem nadvaznost je zial v podmienkach DPB mimo nocnej dopravy stale jedna velka neznama 😕

Co sa 43 tyka, tak ako pise Tom, ked uz je v CP 30 minut tak je to takto lepsie. Otazka je len preco DPB kazdy rok zaskoci ze za pekneho pocasia na Zeleznu studienku cestuju ludia a vzdy trva dva vikendy prepchatych vozidiel kym sa spamataju a zavedu prislusny CP.
TomJ23.3.2019 22:06  +1#13 Re:
Reakcia na #11 od gejza:
Čo sa týka súbežnej jazdy autobusov na 43. Možno znie logickejšie, aby išli radšej v odstupe 15 min, no keďže info o posilnení nebola, tak je predpoklad, že väčšina ľudí príde na Patrónku v čase odchodov v CP a vložené spoje po 15 min by teda išli prázdnejšie. Ľudia by sa do prvého riadneho spoja nezmestili a museli by 15 min čakať na druhý, takto sa vždy zmestili všetci bez nutnosti dlhšie čakať.
gejza23.3.2019 19:48 #12 Re:
Reakcia na #7 od majak:
už keď chceš zvyšovať obslužnosť v rekreačných oblastiach, tak by možno stálo za úvahu predĺžiť niektoré spoje linky 52 až po Včelín alebo pár spojov linky 27 na Dúbravskú Hlavicu
gejza23.3.2019 19:40  +1#11 Re:
... je síce fajn, že 144 má nadväzovať na trolejbusy 203, ale ..... dnes prišla zmeškaná plná 203 na Kolibu o 14:00, na nástupišti práve stál spoj linky 144. Z trolejbusu vybehli ľudia, utekali na bus 144, ten sa však elegantne pohol z Koliby smerom na Kamzík, pričom viezol troch cestujúcich. Tak sa ľudia nadávajúc pobrali na Kamzík pešo.

... a pridám jeden postreh zo Železnej Studničky - dnes s ohľadom na počasie došlo k posilneniu na autobusovej linke 43. Vynikajúci nápad, ale ...... oba autobusy jazdili spolu, tvorili pekný vláčik a namiesto 15-minútového intervalu bol zdvojený odchod každých 30 minút.

diky16.3.2019 9:11 #10 Re:
Reakcia na #7 od majak:
myslím, že trasovať linku busu popri súbežnej lanovke nie je dobrý nápad, bolo to dosť o hubu už keď tadiaľ jazdila v čase rekonštrukcie cesty pred rokmi, nik s cyklistov nerešpektoval zákaz jazdu po tej úzkej ceste. A vlastne skoro počas celej doby prevádzky linky 144 premáva aj lanovka, ktorá má dostatočnú kapacitu a reálne cez víkend jazdi vkuse od 10 do 18h. Čiže ak niekto chce môže ísť 43, lanovka, 144, 203 s peším prestupom 2 minúty pri dolnej stanici a 5 min pri hornej (keďže linka 144 končí trochu nižšie).
david115.3.2019 10:17 #9 Re:
Reakcia na #6 od majak:
Ten projekt je už mŕtvy pre zastavanie rezervy pre prepojenie Hradného kopca s Gruntami až do Karlovky.

Teraz sa rieši iba zatrolejovanie Mlynskej doliny a dookola po Botanickej na Molecku. Osobne by som zatrolejoval aj odbočku k intrákom. Tam by sa tiež uživila T bus linka v smere Brnianska , Šancová.. napr. predĺženie L41.
Trolley15.3.2019 9:44  +1#8 Re:
Reakcia na #7 od majak:
Spájaš linky s rôznymi prepravnými nárokmi, rôznym intervalom a odlišnou dobou prevádzky. Na 43, ktorá od apríla do októbra ide aj na Kačín jazdia v danom čase kĺbové vozidlá a prevádzka je cca od 05:00 do 22:00 denne. L44 jazdí každých 30 minút do 21:00 a L144 každých 15 minút cez víkendy a sviatky od 09:00 do 17:00.
majak15.3.2019 8:41 -1#7 Re:
k tomu mojmu napadu prepojit 43 + 144 by som pridal este 44 a mohlo by to jazdit pekne v okruhu napriklad od onkologie v smere patronka zelezna so zachadzanim k sanatoriu v lesoparku, potom hore od snezienky k terajsej "konecnej" 144 dalej dole k trolejbusom a potom po trase 44 sa pomotat cez ulicky. ak by to bolo na dlho, dala by sa spravit pauza na kolibe kde by sa menili smery jazd - jeden by siel na kramare a druhy do lesoparku a potom zasa opacne... kyvadlo 🙂
majak15.3.2019 8:34 #6 Re:
mierne offtopic: co som sa pytal v druhom vlakne na tu trasu vlarska - koliba, tak este mi napadlo, ze ak si spravne pamatam, jestvoval nejaky projekt s prepojenim mudronovej cez tichu (?) dole k zoo a potom sa malo ist cez grunty (?) nejak dole na karlovesku a nasledne to spojit s molecovou??
Trolley14.3.2019 23:27  +2#5 Re:
Ešte by to chcelo prdľžiť premávku aspoň v letnom období.
luxor88414.3.2019 23:17  +1#4 Re:
Reakcia na #1 od 810zssk:
úplne jednoducho, poobedný vodič linky 44 pred službou vykoná stredača linke 144
david114.3.2019 14:53 #3 Re:
Uff to bude teda služba.. Výdrž max. na cigaretku na dva ťahy...
Petto14.3.2019 12:50 #2 Re:
Reakcia na #1 od 810zssk:
Tipujem striedac alebo rozdelenie sluzby na 2 sluzby. 🙂
810zssk14.3.2019 12:35 #1 Re:
Ocenujem ze sa tu nepouzila popularna DPB diera kvoli prestavke. Ako to pokryli? 🙂