Posilnenie linky 92 (od 1.12.2017)

Ilustračné foto © 861.008


Z dôvodu zvýšených prepravných nárokov je od 1. decembra 2017 v pracovných dňoch vykonávaný okrem bežných spojov linky 92 uvedených v cestovnom poriadku aj mimoriadny spoj tejto linky. Spoj odchádza v pracovných dňoch z Vozovne Petržalka na konečnú Opletalova, VW5 (bez zachádzky k VW2) o 4:41.


1.12.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

david1dnes, 8:38 #84 Re:
Reakcia na #83 od Martin Fundárek:
Pokial nebude L3 po koniec Petržalky je to proste blbosť. Je tam markantný rozdiel v jazdnej dobe. Osekaná je už dosť oproti minulosti.
Martin Fundárekvčera, 19:39 #83 Re:
Reakcia na #82 od david1:
Pozri si celé vlákno a zistíš, že ju nechcem rušiť celú. Návozy do práce a škôl by som nechal #69).
david1včera, 10:04 -1 +2#82 Re:
Reakcia na #81 od Martin Fundárek:
Asi si v nej neviezol ráno do Rače že? Potom by si netvrdil že tam stačia malé sorky. Prečo tam asi sú zdvojené spoje?

tu máš porovnanie jazdných dôb s L59 a s troma prestupmi mimo jej prevádzky. Je tam markantný rozdiel v jazdnej dobe.

http://imhd.sk/ba/planovac-cesty-vyhladanie-spojenia?z1x=L%C3%BA%C4%8Danka&z1k=1442&z2x=Na+pantoch&z2k=1535&odpr=0&datum=13.12.2017+DNES%2C+streda&cas=07%3A00&mnp=2&np=5&ptyp=0&rch=1&dpre=true&dprt=true&dpra=true&dprv=true

Martin Fundárek12.12.2017 20:44 -2#81 Re:
Reakcia na #70 od Rubber38:
Ak máme prachy na prevádzkovanie kĺbov počas celej špičky na linke, kde na väčšine spojov by stačila malá SORka, tak dobre.
Martin Fundárek12.12.2017 20:42 #80 Re:
Reakcia na #78 od Martin Fundárek:
A mimochodom, dobudovanie električky v Petržalke problém 65 nevyrieši.
Martin Fundárek12.12.2017 20:41 #79 Re:
Reakcia na #71 od Gryzly65:
Ráno napr. tak, že voz urobí jedno a pol kola na 59 a skončí v Juráku, alebo urobí jedno kolo na vhodnej linke (93,95,98), potom sa presunie na Antolskú a urobí jeden spoj na 59 s ukončením v Juráku.
Poobede by urobili po jednom spoji na 59 a potom jazdili špičky na kĺbových linkách v Petržalke.
Martin Fundárek12.12.2017 20:37 #78 Re:
Reakcia na #75 od david1:
Logicky by musela byť obnovená 55.
david112.12.2017 15:24 #77 Re:
Reakcia na #76 od Jadran:
Po šiestej predsa vozíš špičku aj na L59. Tam prejazdy na L75 nijak nevymyslíš.
Jadran11.12.2017 13:50 #76 Re:
Reakcia na #74 od Gryzly65:
75. Napríklad. Sú na nej minimálne dva vozy, čo začínajú až po šiestej hodine rannej.
Celkovo v BA by sa hodilo viac prejazdov medzi linkami, dali by sa spraviť omnoho krajšie obehy vozov. Len nikdysatotaknerobilo a vodičibytonepochopili. Ja len nechápem, ako to zvládajú vodiči v Budapešti, v ďaleko rozsiahlejšej sieti MHD než tá bratislavská, kde nie je raritou ani to, že počas jednej smeny musia vodiči jazdiť aj na 4-5 rôznych linkách.

Ináč aj tú chýbajúcu tretiu rannú 92-ku by v pohode šlo zabezpečiť inak než záložným vozidlom, stačilo by ju pridať nejakej kĺb službe, čo začína neskoršie, a potom (ak ten tretí spoj z VW už netreba) dajme tomu presun z VW ku krížu a po zvyšok dňa (špičky) 83, 84. Napríklad.
Ak ten tretí spoj treba aj z VW, tak po príchode do vozovne po zvyšok dňa (špičky) 95, 98, čokoľvek.
david111.12.2017 8:18 #75 Re:
Reakcia na #69 od Martin Fundárek:
Pokial nie je dokončená električka do Petržalky určite nie. Ostala by tam iba nespolahlivá L65 , ktorá ide cez kvantum problémových miest , kde sa tvoria zápchy. Máš tam aj kopec bytov v bývalých ubytovniach BEZ a v blízkosti OA. Čiže nie je tam iba robotnícky a školský dopyt.
Gryzly6511.12.2017 2:42 #74 Re:
Reakcia na #72 od kecho:
Kam? Kam pošleš počas prebiehajúcej rannej špičky dlhý voz z Pántov na napojenie sa, keď je to jediná kĺbová linka v širokom okolí? Tú poobednú ešte nejako pochopím, pošleš voz z Antolskej počas prebiehajúcej špičky na čokoľvek v blízkom okolí, to beriem. Hoci zmysel v tom príliš nevidím.
desade11.12.2017 0:59  +2#73 Re:
Skúsenosti s posilnením linky 92 po týždni od zavedenia (cca posledné tri zastávky v Petržalke):

1. spoj (4:40 z konečnej, do VW2) - miesta na sedenie a státie sú kapacitne zaplnené.
2. spoj (4:41 z konečnej, do VW 1 + VW5) - miesta na sedenie sú zaplnené, miesta na státie zaplnené do polovice.
3. spoj, posilový (4:41 z konečnej, do VW1 + VW5) - miesta na sedenie zaplnené do polovice (je to logické, mimo iného aj z dôvodu, že tento spoj nie je zatiaľ vedený v CP).

Túto situáciu duchaplne vyriešili sami vodiči, keď si na moste Lafranconi vymenia poradie druhý spoj s tretím (poloprázdnym), takže na Patrónke sa zaplní aj ten. Na začiatku Lamača sú už všetky tri spoje kapacitne vyťažené (na sedenie aj na státie). Takže pridanie spoja zmysel malo, akurát by bolo vhodnejšie ich časové rozloženie v rozmedzí 5-7 min., tak ako to bolo do polovice novembra. Napr. na zást. Dvory chodí v rovnaký čas (4:55) päť vozov (3x92, 84 a 91), posúvajú sa na 3x. Tí pracovníci, ktorým predtým časovo postačoval spoj s odchodom z konečnej o 4:57 (príchod do VW 5:43) si musia privstať a ísť na spoj o 4:40, takže ich DP pripravil o 17 minút času.
kecho11.12.2017 0:31 #72 Re:
Reakcia na #71 od Gryzly65:
Prejazd na inu linku?
Gryzly6511.12.2017 0:29 #71 Re:
Reakcia na #69 od Martin Fundárek:
A nazad v nevyužitom smere ako služobné jazdy, nech pália naftu zadarmo, či jak?
Rubber3810.12.2017 23:29 #70 Re:
Reakcia na #69 od Martin Fundárek:
Vzhľadom k všeobecnému názoru verejnosti voči rušeniu prakticky čohokoľvek si nemyslím, že osekanie L59 je vhodné bez toho, aby si ponúkol naozaj vhodnú (lepšiu) alternatívu. Rovnako tak si nemyslím, že je vhodné už tak málo (z CD hľadiska) využívanú linku skresávať postupne a etapovite.

Jednoducho by som sa L59 začal zaoberať až po predĺžení L3 po Slnečnice, a vtedy L59 zrušil. Inak je to kŕč
Martin Fundárek10.12.2017 10:54 #69 Re:
Reakcia na #53 od Valec:
A to ja si viem predstaviť obmedzenie 59. Ponechať skutočne len tie robotnícke a školské spoje, t.j. niekoľko ráno Pe-Rača a niekoľko poobede Ra-Pe namiesto celošpičkového 20/30 min. intervalu.
david18.12.2017 8:14  +2#68 Re:
To nespochybňujem. Veď aj v najvyťaženejšom úseku nedošlo k žiadnemu posilneniu ak nerátam pár súprav na L17. Pomohlo sa zatiaľ hlavne Rači a Krasňanom.
Valec7.12.2017 20:19  +2#67 Re:
Reakcia na #61 od david1:
Tak ale to by sme v zmysle tejto logiky mali ukončiť všetky linky vždy až na hranici mesta. To, že sa na Vinohradoch výrazne láme dopyt cestujúcich (lebo tam stovky z nich denne prestupujú na vlak) nemožno len tak ignorovať.
david17.12.2017 18:07 #66 Re:
Reakcia na #63 od gejza:
"Týždenkári" aspoň v mojom okolí okupujú celotýždenne parkovacie miesta an tri-štyri záleží kolko ich je v jednom byte. Cez týždeň práveže využívajú MHD. Už len vlakom ich naučiť chodiť
gejza7.12.2017 17:48 -1#65 Re:
Reakcia na #64 od Mike:
výnimka potvrdzuje pravidlo ....