Zmeny v zastávkach (od 4.9.2017)

Od 4. septembra 2017 príde k nasledujúcim zmenám v sieti zastávok MHD:

  • zastávka Uhrovecká bude obsluhovaná aj linkou 20,
  • zastávka Veľkolúcky potok bude obsluhovaná aj linkou 26,
  • zastávka Chatam Sófer bude obsluhovaná aj linkou 37,
  • zastávka Toryská bude obsluhovaná aj linkou 75,
  • pribudne nová zastávka Rostovská na Žitnej ulici pri vyústení Rostovskej ulice bude obsluhovaná linkami N55 a N56,
  • zastávka Kremencová pre linky 21 23 N21 sa bude po novom volať ŽST Devínska Nová Ves,
  • zastávka Jána Jonáša-VW sa bude po novom volať Jána Jonáša, VW1,
  • zastávka Volkswagen sa bude po novom volať Volkswagen, VW2,
  • konečná zastávka Opletalova pre linky 20 28 a 92 bude premiestnená do novej polohy k novej bráne VW5 a bude sa volať Opletalova, VW5.

 

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #80:
Vďaka za info.
Reakcia na: Vladimír #11:
Tak napokon to hlási "Volkswagen, brána dva". Zvyšné zastávky som nepočul, ale predpokladám že boli vyriešené na rovnakom princípe.
Reakcia na: Valec #74:
L 51 sa stále plní najviac na Nobelovej. Ráno je tam plnka. Teraz ešte väčšia pre uzatvorené nadchody k Račianskej.
Posilnenie by bolo vhodné v špičke aspoň na 20 min. a cez víkend na 30 min.
Reakcia na: Ike #70:
Musím ti oponovať pri L59. V smere prepravných prúdov v zápche nejde. Čiže ráno smer Rybničná a poobede naopak. Z Rače ide posledná do Petržalky už o 7:15 takže ešte pred zápchami.
Porovnaj si jazdné doby z Lúčanky s L59 na Pánty a bez.
L59 33 min.

Kombinácia troch liniek 1hod až 1:10 ak chytíš prestupy.

Máš tam stredné školy + logistické centrá. Preto je aj bude zatiaľ prevádzkovaná.

Súbeh na Račianskej by bol keby stála všade ako L83,84

Po dokončení druhej etapy v Petržalke sa môže zrušiť za predpokladu obnovenia L55 .

Reakcia na: S499.1023 #73:
Veru.
Reakcia na: pressburger #75:
Dnes tam určite nie je, keďže ešte bytovky nie sú dokončené. Ak tam bude zastavovať len linka 51 v špičke hoc aj s 10 min. intervalom, tak tam ten dopyt nikdy ani nevznikne. A pritom tú zastávku dnes využívajú aj ľudia z administratívneho centra (má sa čoskoro rozšíriť o 3. budovu), zo Slanca a tiež z okolia Hlinickej.
Ešte aj metro v tejto oblasti malo plánovaných viac zastávok, ak navrhuješ pre električku.
https://a-static.projektn.sk/2015/04/5-Metro-BA-1988-42-km-45-stanic.jpg
Reakcia na: Valec #74:
Určite tam nie je taký dopyt, aby tam musela stáť každá električka a zbytočne spomaľovala všetkých cestujúcich z Rače, ktorí na rozdiel od Dúbravčanov nemajú inú možnosť ako sa dostať do centra
Reakcia na: pressburger #72:
Aký by podľa teba mala mať tá L51 interval, aby bola dosť atraktívna pre "sídlisko" Malé Krasňany s 500 bytmi?
Reakcia na: JamaVOku #43:
Vidí už na všetkých vozoch vodič stav uplatnenia dopytu?
Reakcia na: Ike #70:
Vedel by som si napríklad predstaviť v dnešných možnostiach, ktoré máme, že by sa napríklad predĺžila L51 po Kadnárku s rozumným intervalom (čiže nie dnešným) a "vymetala" by zastávky Voz. Krasňany a Malé Krasňany. Samozrejme, že by sa muselo poriešiť zastavovanie na Vinohradoch - avšak električka by nemusela nikde stáť medzi Vinohradmi a Peknou cestou. Podobné oblasti sú aj inde...

Ja kebyže bývam v Dúbravke a mám na výber medzi busom (ktorý má v časti trasy aj bus pruh) alebo pomalou električkou cez KV, tak idem radšej tým autobusom... Električka by mala stáť pri každej vŕbe v centre, ale na radiálach určite nie. U nás je to skôr naopak ?
Reakcia na: Melange #64:
Nevýhodou verejnej dopravy je to, že sa nedá vyhovieť všetkým a je potrebné robiť kompromisy tak, aby si maximalizoval atraktivitu pre väčšinu cestujúcich aj za cenu, že časti cestujúcim (minorite) zhoršíš kvalitu a dostupnosť. Ak zrušením zastávky zrýchliš cestovný čas a zvýšiš atraktivitu VOD pre 6.000 ľudí, tak to stojí za cenu aj vtedy, ak sa opatrenie negatívne dotkne 100 ľudí, ktorí povedzme prestúpia do auta. Pretože ak to neurobíš, môže sa Ti stať, že VOD bude rovnako priemerne atraktívna pre všetkých a do auta ti presadne ešte viac ľudí.
Reakcia na: 810zssk #68:
Podľa mňa si to pochopil dobre.

Samozrejme je to sci-fi, ale myslím si, že v dnešnom stave je električka v podstate autobus na koľajniciach a nevyužíva sa jej potenciál. Naopak, autobusy svojou expresnosťou majú tendenciu električky vykrádať.

v Dúbravke jazdí 83 a 84, ktoré majú relatívne dobrý interval, základná obsluha by mohla byť riešená autobusmi, ktoré by doviezli ľudí na električkové zastávky, ktoré by sa značne zredukovali (nie 2 na radiálu, ale povedzme na úseku Pri Kríži - KV by zostali 4-5 zastávok). Určite by bolo super, ak by prestup bol na hrane pod jedným prístreškom.

Úplná zhýralosť je L59, ktorá ide v súbehu s električkou. V čase dopravných kongescií potom tento expres stojí v zápchach kým, električky naberajú čas tým, že stoja pri každej vŕbe. V konečnom dôsledku idú oba dopravné prostriedky rovnako pomaly. Ak by sa naopak spravil z L59 vymetač a z električky expres, tak by kongescie vzhľadom na krátke presuny (medzi oblasťou, ktorú by električka neobsluhovala a električkovou zastávkou) neboli rušivé a zároveň by električka bola ultra rýchla.

Proste súčasný systém je nastavený zle, ako keby sme v celonárodnom merítku nahradili rýchliky a IC vlaky autobusmi a prevádzkovali len osobáky.
Reakcia na: Melange #64:
A zrusenim Astronomickej prosim pekne ziskas co?
Reakcia na: Melange #67:
V pripade Dubravky som zle pochopil Ikeov prispevok, mea culpa. Myslel som to tak ze by som ich zredukoval cca na polovicu. Samozrejme dve zastavky na radialu by boli hlupost.
Reakcia na: 810zssk #59:
Ty si sa fakt musel s koňom zraziť. V celej Dúbravke by si chcel ponechať len dve električkové zastávky, ale súčasná existencia Chlumeckej s Astronomickou, ktoré sa takmer dotýkajú, ti nevadí.
Reakcia na: Solider #65:
A dovtedy budeme mať dve zastávky 200 metrov od seba (150 m v smere na Astronomickú) a tváriť sa, aké je to super. Vlastne by sme celú sieť mali zahustiť minimálne dvojnásobne, aby ľudia nemuseli toľko kráčať.
Reakcia na: Melange #64:
Najkompromisnejšie by bolo asi začať poriadne pripravovať predĺženie a nič chaoticky nerušiť.
Riešením by bolo aj zrušenie Astronomickej, ale to by zase museli L67 a L87 zachádzať až po Chlumeckého. Iste, ľudia by to mali na Astronomickú (resp. Súmračnú) o pár krokov ďalej zo sídliska, ale v súčasnej situácii mi ako riešenie s najmenej nevýhodami a najviac výhodami príde práve zrušenie Chlumeckého. Keď sa predĺži trať až po Súhvezdnú, mohla by sa Chlumeckého opäť spojazdniť.
Reakcia na: Melange #55:
Čiže väčšine by si predĺžil dochádzku o 30 sekúnd (z vlastnej skúsenosti viem, že je to oveľa viac), aby tá menšina ušetrila rovnakých 30 sekúnd pobytom na zastávke.
Komu/čomu to pomohlo?
Reakcia na: Viko #61:
Navyše bez zmysluplného napojenia na ten peší ťah.
Reakcia na: Melange #56:
Faktom tiež je, že Chlumeckého leží na vyústení pešej trasy z hĺbky sídliska, zatiaľ čo Astronomická je viacmenej len švacnutá pred konečnou.
Reakcia na: Ike #52:
Západná časť mesta so svojim linkovým vedením určite nie je príkladom, ako by to malo byť, keďže sa dosť často hovorí o tom, že to je prvý adept na racionalizáciu a optimalizáciu autobusovej MHD.
Reakcia na: Ike #52:
Suhlasim (hoci mozno skor dve ako tri). Ale Chlumeckeho/Astro je iny pripad, vid nizsie.
Reakcia na: Melange #55:
Ked ti vacsina ludi vystupuje na Chlumeckeho, tak zrusenim Chlumeckeho vacsine dobu cesty PREDLZIS (budu v elektricke dlhsie a este aj budu mat dlhsiu pesiu dochadzku), nie skratis. Na zrusenie je Astronomicka, ale kedze ta je na konci trate, tak by sa jej zrusenim nic nedosiahlo.
Reakcia na: Melange #56:
Dopravu brzdí sto iných vecí. Oveľa viac by pomohlo, ak by sa namontovala preferencia na križovatke s Tomášikovou a zreálnil grafikon, takto by sa dali ušetriť tri minúty. Predĺženie nebude zajtra, ale uvažuje sa s ním, koncepčne by podľa mňa nebolo v poriadku Chlumeckého dnes zrušiť a potom možno o päť alebo šesť rokov obnoviť, lebo nám to vtedy príde vhod.
Reakcia na: Solider #53:
Áno, to ja viem, ale kedy to nastane? V takom prípade by Chlumeckého mala zmysel, zatiaľ však nemá a iba brzdí električkovú dopravu. Lepšie je to nechať tak a čakať na predĺženie trate, ktoré je v nedohľadne?
Reakcia na: 810zssk #50:
Jednoznačne. Aby používali Astronomickú. Je to pre nich možno 30 sekúnd chôdze navyše, no zrýchlila by sa tým električková doprava.
Reakcia na: Ike #52:
Aj v Brne stoja eliny pri každej vrbe a ak idú súbežné busy/tbusy, tak tie iba na každej druhej (tretej).
Reakcia na: Melange #49:
Vo výhľade je zrušenie zastávky Astronomická pri predĺžení električkovej trate cez Astronomickú ulicu k TIOP Ružinov. Tým pádom zanikne potreba prestupu na Astronomickej a teda aj zastávky v blízkosti zastávky Chlumeckého, keďže prestup sa presunie do nového terminálu na Súhvezdnej.
Reakcia na: 810zssk #51:
Hlavné by to chcelo rozumne pretriedit zastávky v električkovej doprave. Pri vrbe nech stoja súbežne busy. Napr.v Dúbravke by stačili 3 el. zastávky, ostatné by obsluzili busy. U nás to je naopak, elity stoja všade a popri nich expresné bus linky
Reakcia na: Valec #48:
Suhlasil by som keby vsetky vozidla boli vybavene tlacidlami na znamenie v dosahu kazdeho sedadla, ale zatial nie su (zial aj pri niektorych novododavanych vozov, lebo DPB pri obstaravani nerozmysla).
Reakcia na: Melange #49:
"ľudia viac používajú Chlumeckého ako Astronomickú"
"Skôr by bolo treba tú zastávku zrušiť"
Facepalm.
Reakcia na: Valec #48:
Ja som prívrženec starého modelu: menej frekventované zastávky na znamenie, ostatné štandardne. Na tých menej frekventovaných to má zmysel a môže to zrýchliť dopravu, no na tých ostatných to iba obťažuje.
Chlumeckého som tam pridal podľa toho, že je veľmi blízko pri Astronomickej, ale asi máš pravdu, že ľudia viac používajú Chlumeckého ako Astronomickú, takže by to nebolo riešenie. Skôr by bolo treba tú zastávku zrušiť.
Reakcia na: Solider #44:
Keď už, tak všetky plošne. Na zvyšku aj tak na 99% niekto čaká, takže stálo by sa tam tak či tak. Akurát to máme bez x výnimiek.
Reakcia na: Melange #46:
Chlumeckého si podľa čoho vybral? Ešte sa mi nestalo, aby tam počas dňa niekto nenastupoval/nevystupoval.
Reakcia na: Solider #44:
S tým zoznamom v zásade súhlasím, teda okrem Nám. Biely kríž, a ešte by som asi pridal Park kultúry, Nám. Franza Liszta, Zátišie, STU a asi aj Chlumeckého. A ani žiadna druhá vlna by nebola potrebná.
Reakcia na: JamaVOku #43:
Hm, tak potom fakt neviem, v čom je problém. Zastávky ako Toryská či Námestie hraničiarov majú byť na znamenie, ale Horné Krčace či Odborárska nie? To sa ťažko chápe. Asi opäť princíp "nikdy sa to tak nerobilo".
Reakcia na: Petto #38:
Dôvod je taký, že to zatiaľ nikto nezaviedol, hoci sa už o tom minulý rok hovorilo. Dôležité je však pred zavedením urobiť kampaň pre cestujúcich, kde sa im zrozumiteľnou formou vysvetlí, čo to pre nich znamená, že to tlačidlo si musia zatlačiť ešte pred zastávkou a nie až v momente, keď vozidlo stojí. V prvej vlne by podľa môjho názoru mohlo byť zastávok na znamenie viacero, napríklad Sad Janka Kráľa, PPA Controll, Jurajov dvor, Magnetová, Odborárska, Púchovská, Malé Krasňany, Vozovňa Krasňany, Námestie Biely kríž, Dolné Krčace, Horné Krčace.
Reakcia na: Melange #42:
Dopyt
Reakcia na: JamaVOku #41:
Sú na to uspôsobené tak, že stačí stlačiť dopytové tlačidlo otvárania dverí, alebo je treba stlačiť tlačidlo signálu pre vodiča nad dverami? Čo som si všimol, na nálepke k tlačidlu sa nachádza iba legenda pre dve stlačenia (invalid/kočík) a štyri stlačenia (núdzové zastavenie). To sa samozrejme ale dá ľahko zmeniť. Napriek tomu, cestujúci nie sú zvyknutí v starých električkách na zastávky na znamenie, tak aspoň by s tým DPB mohol postupne začať na SJK, kde chodia len nové, a postupne rozširovať na tie zastávky, kde to má zmysel.
Reakcia na: Melange #39:
Od vyradenia klasik su na to usposobene vsetky voze.
Reakcia na: Melange #39:
Oprava: do Petržalky chodia iba Škody a v tých by to malo bez problémov fungovať.
Reakcia na: Petto #38:
Tuším na to Tatry nie sú uspôsobené alebo čo, ale do Petržalky chodia iba Tatry a v tých by to malo bez problémov fungovať.
Reakcia na: Melange #36:
SJK na znamenie ? Ak si si nevsimol zastavky elektrickove nemame stale na znamenie z nejakeho dovodu.
Reakcia na: Melange #36:
Tiez som velmi prekvapeny ze sa stym sekli uplne. Najskor za posledne dva roky prehodia takmer 100 zastavok na znamenie a tento rok ani jednu... pritom som ocakaval ze by tento rok mohla prist ta revolucia kedy by sa dali na znamenie uz vsetky okrem dakych velkych prestupnych uzlov...
Sad Janka Kráľa by mal už dávno byť na znamenie.
A celkovo sa akosi zasekli s tým menením zastávok na na znamenie. Pomenili pol mesta a teraz sa zľakli alebo čo. Nech to potom aspoň vrátia naspäť.
Zaujímavé je že o predĺžení L130 sa oficiálne nikde nepíše a medzi 10tou a 12tou je 1 odchod vynechaný.
V novom CP N56-tky s pribudnutím zastávky Rostovská vypadla poznámka o nadväznosti spojov na N53 resp. N55, ale hádam naďalej bude garantované čakanie medzi linkami
Reakcia na: david1 #32:
Čiže to znamená, že majú byť nastavené na taký interval, že každého kto neni ZŤP to omrzí na to čakať? A ozaj keby bolo tvoje tvrdenie pravdivé, tak by tá linka začínala jazdiť o 7-8 ráno a jazdila by do 16-18h nanajvyš, pretože ZŤP a dôchodcovia chodievajú vybavovať lekára a nákupy po 7-8h ráno a v sedle doobeda a práve vtedy 27 nepremáva. Čiže tvoj dojem je síce pekný ale akosi ťa v ňom nepodporuje mizerná podoba CP na rovnako mizernej linke. ? Keď už teda chcel autor linky niečo naznačiť ľuďom aby ju využívali, tak linka mohla na južnom konci trasy veselo obslúžiť zastávku Švantnerova kde sa dá pohodlne prestúpiť na električky a s oveľa kratším peším presunom od zastávky autobusu k električkovej než je tomu Pri kríži. Nie, že myslím ale na 100% verím, že keby 27ka jazdila pod kostol v Dúbravke (pri Hor.studni) a cez Koprivnickú, tak by lákala viac cestujúcich ako v tejto podobe. A tiež nevidím dôvod prečo sa DPB dlhodobo drží dogmy neatraktívnych 30 min intervalov pri minibusových linkách, príp. 60 min. Linka 44 sa dlhodobo ukazuje ako veľmi schopná a niekomu v tej bedni v DPB a na meste nezapína ju posilniť na 15 alebo 20 minút. Hlavne, že počúvame každé voľby drísty ako kto rozumie doprave a ako ju zlepší a zatraktívni. A keďže budúci rok volíme do MsZ, tak zas ten istý "couří song dokola" ...
Reakcia na: SJT.1 #29:
Linky ako 27,35 nie sú primárne pre teba, ktorý to zvládnu vybehnút 10x za jeden interval...
Reakcia na: SJT.1 #29:
A aky interval na 27 by si si predstavoval ? Na to aby si to posilnil potrebujes vozidla aj tak,ktore este nemas a velmi silne pochybujem aj keby boli tak zmenia interval 30 min s 1 vozidlom na 20min s 2 vozmi. Kde treba posilnit interval su skor 35 a 44,147 podla mna a nie 27.
Reakcia na: SJT.1 #29:
Dunčík, daromne si budeš tvoriť stále nové a nové nicky, aj tak sa vždy prezradíš. Ty teraz pracuješ v Dúbravke či v Devínskej, že si sa zameral sem?
Nechápem tým mínuskám ... žiadna kritika nikde, tak čo sa nepáči komu na kritike L27 a 50?! ? Veď to na tých linkách stojí za prd. L50 kapacitne nestačí a L27 s tým intervalom a pešou dostupnosťou je absolútne netraktívna. Kým mi príde k Tranovského L27, tak aj 10x prebehnem hore-dole medzi zastávkou 83 a Tranovského. A v smere naspäť je L27 úplne zbytočná, keďže Tranovského ani neobslúži a tí čo idú o barlách s nákupom hore, tak doporučujem tomu diletantovi čo tú linku navrhol a ďalším dvom čo mínuskovali, aby si tam šli tie schody vyšľapať.
Reakcia na: SJT.1 #26:
L50 podla vsetkeho ostava s plechovkami Iveco , NB12 maju nahradit TUDOMY hlavne a zrejme pojdu aj na L20.
L130 si platila m.č. Lamač ale ci je to pravda neviem. L27 vyzera ze bude s Alpinom od 2018 a netusim ake su cestne obmedzenia na Koprivnickej.
Reakcia na: Mike #24:
bude opravene.
Reakcia na: Petto #25:
Linka "potrebná" asi ako 30. február v kalendári ... Že ich to baví vôbec takéto linky s tak mizerným intervalom viesť. Niežeby niekoho napadlo konečne presunúť 27ku na Koprivnickú, to by bol veľký luxus a nápor na mozgové bunky tých, čo robia dopravu v tomto meste.

Ozaj a posilnenie L50 v poobednej špičke sa nebude konať po príchode nových autobusov? Ak zamýšľajú tam dať tie české plechovky, v ktorých nie je kde stáť pomaly, tak ani 6 minút poobede nebude stačiť. Som myslel, že sa sprznenia MHD v hlavnom meste ďalšími SORkami nedočkám ale bohužiaľ, či červení alebo modrí, všetci sa dajú kúpiť na tender pre SOC. V Žiline aspoň pochopili, že s karosériou SOR môžu osloviť cestujúcich leda tak Teheráne, keby tam mali pobočku založenú. Náter už na to majú ?
Reakcia na: Mike #24:
a na Krematoriu uz bude zastavovat aj predlzena 130tka.
Tu zverejnený CP linky 26 k 04.09.2017 však ale zastávku Veľkolúcky potok nemá ...
Reakcia na: Valec #21:
Ak sa pridá z času na čas k názvu ulice aj názov významného objektu alebo podniku, tak ti tiež zo zadku (alebo sadku ? ) neubudne. Zas nebuď rigidný toľko. Je pravda, že tie pomenovanie podľa obchodov ako Martinus, atď. sú poriadna volovina, pretože tie značky tam nemusia o chvíľu už byť, keďže houby vieme o ich stave. Napr. názvy ako Aupark, Eurovea, či Avion sú názvy viazané priamo k nehnuteľným objektom, ktoré tam sú pomerne slušný čas a aj budú pokiaľ to nebude predané niekomu, kto bude cítiť chorobnú potrebu si honiť ego na zmene názvu.

Ale z recestie dám SADkársky názov : Bratislava, Devínska Nová Ves, Jána Jonáša, Volkswagen, brána č. 1 ? ... už chýba len GPS súradnica v názve ?
Reakcia na: Valec #21:
Je to kratsie. Ked uz mame nejaky ten format nazvov : "Ulica, vedlajsi (reklamny) nazov" tak nech je to jednotne.
Opletalova, VW5
Vysoka, Tchibo outlet
Galvaniho, Ubytovna prima

ale Opletalova, Volkwswagen , brana c5 ( uz 3 ciele oddelene 2 ciarkami) + na prednom Busecku tam este napchaj Devinska nova ves a mišung je na svete.
Reakcia na: Petto #20:
A o čo je "Opletalova, VW 5" menej SADistické, ako napr. "Opletalova, Volkswagen, brána č. 5" alebo "Volkswagen, brána č. 5"?
Reakcia na: SJT.1 #19:
Opletalova, VW 5 je uplne postacujuce. Zamestnanci pochopia VW5 a ostatnym to moze byt jedno.
Reakcia na: Petto #18:
Z toho dôvodu som dal aj druhý a tretí návrh že iba ulica + VW alebo VW + číslo brány ... kto chce ako si to označil po "sadkársky" tak si vyberie prvý variant, kto nie, tak má k dispozícií druhý a tretí návrh. Kto chce mať bránu v názve tak má prvý a tretí návrh, kto bránu nepotrebuje tak má prvý a druhý návrh. Väčší luxus vo variantoch som nevedel už poskytnúť, tak pardon ... ?
Reakcia na: SJT.1 #17:
Co sme SADka ci co ? uz len cislo domu ti tam chyba ?
Koľko rokov muselo prejsť pokým niekoho vôbec napadlo zmeniť Kremencovú na ŽSR DNV? ? Zo zmien názvov VW si netreba robiť veľkú hlavu, ono sa to ešte bude meniť o 2, 3 možno 4 roky podľa nálad a názorov toho, kto o tom bude rozhodovať. Jediná polemika okolo názvov je, že či dávať prvý názov ulice a potom nejakého významného objektu, alebo opačne.
Osobne by som tie zastávky nazval takto:
- Opletalova, Volkswagen, brána č. 5
- Jána Jonáša, Volkswagen, brána č. 1
- cesta č. 505, Volkswagen, brána č. 2
... alebo jednoducho pre skrátenie názvov buď bez ulíc, čiže iba Volkswagen, brána č. X alebo názov ulice + Volkswagen a to už si každý snáď stotožní, že kde ktorá brána je. Doteraz to nebol problém.
Reakcia na: Andy_-_SK #15:
Nie celkom chápem toto stále menenie názvov brán. Ale keď už, mohli sa vrátiť k overenému Volkswagen-2...
Ale zastávka Volkswagen, VW2 mi nepríde moc logická...to akože bude hlásiť 2-krát "Volkswagen?"
Reakcia na: Vladimír #11:
Folksvágn, fau vé tór cvaj ? .
Reakcia na: Petto #7:
Už tam je
Reakcia na: Petto #10:
Tam predpokladam ide najma o ten Avion. Je otazne ci potrebujeme priamu linku z Avionu do Lamaca, alebo by bolo mozne spravit to, ze 63 by jazdila len Tesco Lamac - Avion a v Lamaci sa nahradila niecim inym - som vseobecne toho nazoru, ze zapad mesta potrebuje kompletne prekopat od zakladu.
Ako sa bude hlásiť zastávka Volkswagen, VW2? "Folksvágen folksvágen dva"? ?
Reakcia na: Mike #9:
63 vhodny adept na parcial ? Tesco Lamac - Lamac a spat sa zmesti na dojazd cca 12km aj zo zaratanim stupania hore na Lamac ? Prednost by mala skor dostat 205 a zrejme aj 32 kedze TT Mlynska je stale v nedohladne.
Reakcia na: pressburger #5:
Na 75 sa postupom času dorobili zastávky Nemocnica Ružinov, Ondrejovova, Cintorín Vrakuňa a teraz Toryská.

Na 21 sa dorobili postupne zastávky Mokrohájska, Bory - rázc., Bory Mall, Vápenka.

63 mala spracovanú overovaciu štúdiu na zatrolejovanie úseku Tesco Lamač - Avion (chýbajúce úseky). Keby prešla na trolejbus, tak stojí na všetkých zastávkach. (Aktuálne sú úvahy o nákupe parciálnych trolejbusov, kde by bola 63 vhodný adept).

Keď vznikne dopyt, alebo "správne" pretláčaná požiadavka, doplnia sa ďalšie zastávky aj na 21 a 63.

U 59 sú názory skôr presadzujúce jej úplné zrušenie (bude viac aktuálne po dobudovaní druhej etapy el. do Petržalky).
Reakcia na: pressburger #5:
Akú sú na Sokolskej ciele?
Zrejme bude aj nove obratisko vybudovane pre tu Opletalku ci nie ?
Reakcia na: pressburger #2:
Ako pise david1. Frekvencia ludi sa tam rapidne zmenila a ak chceme podporovat MHD ,tak 37 zastavovanie je spravna volba. Co ak chce ist niekto z Lamaca na Riverpark /Chatam sofer. 30 chodi riedko a s 37 zbytocny prestup by to bol. Uz len doriesit ten zruseny nezmyselny preklad intervalov.

Ak by sa zrusili zachadzky 37cky do Marianky mohol by byt klbak na L37 ?
Uz po oprave tej krizovatky
Reakcia na: Mike #3:
Ak je doba expresných liniek preč, prečo potom L21 nezastavuje nikde medzi Patrónkou a Predstaničným námestím? Tiež môže byť niekto, kto chce vystúpiť na Sokolskej.... je to proste ten istý princíp - rýchlejšia obsluha územia, ktoré je ďalej od centra. Tak nech potom zastavujú všetky linky na všetkých zastávkach (teda 21, 59, 63)
No z uzla Patrónka tam bola iba L30. Momentálne je na Chatamovi úplne iná situácia a posilnenie je určite na mieste. /centrála ČSOB, River park/. Predtým jedine tie tri vežiaky a Dunajská promenáda.
Reakcia na: pressburger #2:
Koľko je tých zastávok po ceste, ktoré vynecháva? Keď nerátam Chatam sófer tak 3? +- Všetko na znamenie, pričom ani L30 tam moc často nezastavuje. Doba expresných liniek je už preč, expresnosť by mali zabezpečiť buspruhy a preferencia na križovatkách.
Ide o to, aby sa tam pomestili všetci cestujúci a tam zastavovanie na Ch. Sóferi moc veľkú úlohu asi nezohrá. A hlavne, čo ak niektorí z Marianky a Záh. Bystrice majú cieľ cesty v River Parku?
Reakcia na: Petto #1:
Len sa môžeme zamýšľať nad tým či je primárnou úlohou L37 obsluha River Parku alebo spojenie centra mesta so Záhorskou Bystricou. Na obsluhu nábrežia je, myslím, tých liniek dosť a všetkými smermi. Ja viem, že pridanie jednej zastávky veľa času nezaberie (na znamenie ešte k tomu), lenže ak by takto mala stáť na každej zastávke na trase, tak by asi Bystričania nadávali...
37 to sice spomali ale aj tak fajn , obsluhe Riverparku/Zuckermandlu to pomoze - ak teda podporujeme MHD