S dlho očakávanou modenizáciou električkovej trate sa bude môcť začať až po výbere stavebníka.
Hoci podľa pôvodných plánov mala byť modernizácia Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály už v plnom prúde, hlavné mesto iba začiatkom augusta vyhlásilo verejnú súťaž na výber zhotoviteľa tejto modernizácie.
V rámci zákazky pôjde o kompletnú modernizáciu električkovej trate od tunela po Bagarovu ulicu v Dúbravke. Realizácia stavby má byť uskutočnená v štyroch etapách v celkovej dĺžke 16 mesiacov, pričom jedna z nich má prebiehať v letných mesiacoch júl až september. Začiatok modenizácie bude závisieť od úspešného ukončenia verejnej súťaže a uzatvorenia zmluvy s jej víťazom.
Uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do 27. septembra 2017. Predpokladaná hodnota zákazky je 55,926 mil. € bez DPH. Financovanie modernizácie bude zabezpečené z väčšej časti z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Ámos
Presne tak ako preferujem trvalkove zahony, ktore kvitnu cely rok, pre tulibanovymi.
Sedum patri do tucnolistov. Ano je to sukulentna trvalka, no pod pojmom sukulent, si každý predstavi kaktus.
Na fotkach su 3 z piatich pouzitych druhov
Tieto trvalky boli pouzite prave pre ich vlastnosti. Pouzivaju sa na zelene strechy, su nenarocne, vytvaraju dobru mikroklimu na rozdiel od travnika, a netreba ich hnojit.
Travnik okrem polievania a kosenia, musis dohnojovat, 2krat rocne vertikulovat. A vzhladom na charakter ulozenia, lucna zmes nepripada do uvahy, ta potrebuje viac substratu.
Ja som rad, ze mesto uvazuje ekonomicky a nechysta sa plytvat verejnymi financiami. V sucasnej dobe nedostatku zrazok a globalneho oteplovania, nevidim dovod na plytvanie hektolitrami vody aby sme mali zekeny koberec, na ktorom sa nebudu hrat rodiny, ale jazdit nad nim salina. Trosku mam pocit, ze tu narazane na #nikdysatotaknerobilo