Po odmlke opäť vzrástol počet nových vozidiel v premávke.
Od piatku 3. júla 2015 boli do premávky zaradené ďalšie 4 nové obojsmerné električky Škoda 30T. V najbližších dňoch sa budú objavovať najmä na linke 6 medzi Dúbravkou a Mostom SNP, pretože na nej bude pri moste zabezpečené otáčanie električiek prejazdom na opačnú koľaj na dočasnej koľajovej spojke, a tak nasadenie obojsmerných električiek bude nevyhnutné. Zaujímavosťou je, že posledná hlavová konečná doslúžila v roku 1961 v Petržalke pri Sade Janka Kráľa. Zhodou okolností sa takto vtedy otáčala taktiež linka 6 a následne sa až do roku 1962 električky tejto linky otáčali na koľajovej spojke na Šafárikovom námestí. Staronový spôsob otáčania električiek sa tak do Bratislavy vráti po 53 rokoch na niekoľko mesiacov.
Od soboty 4. júla 2015 sa na linku 210 začali zaraďovať aj ďalšie trolejbusy Škoda 30 TrDG s pomocným pohonom. Ich zaradenie však už také úspešné ako v prípade električiek nebolo a viaceré z nich sa pokazili už počas prvého dňa prevádzky. Z tohto dôvodu neboli niektoré spoje linky 210 vykonané. Lepšie dopadli kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr, ktoré sa taktiež začali v uliciach objavovať v sobotu, a to na linkách 204 a 212.
Nasadzovanie nových vozidiel bude pokračovať aj v najbližšej dobe. U električiek to budú posledné dve vozidlá z prvej 15-kusovej série, u trolejbusov ďalších 7 obojživelných krátkych vozidiel a 17 kĺbových trolejbusov. Najmä u kĺbových trolejbusov je však možné, že k vyššiemu nasadeniu dôjde až po prázdninách, keď budú vyššie nároky na kapacitu vozidiel.
Petto