Do premávky sa po prehliadke v Ústredných dielňach vrátila súprava električiek T3M #7602+7610.
T3M #7602+7610 opäť v premávke
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
Navyše, koncepčne je TV1 rovnaká, ako všetky ostatné pulzné výzbroje električiek a trolejbusov, len tie novšie používajú modernejšie súčiastky s lepšími parametrami. Rozdiel je až pri asynchróne.
. A myslím si, že jej hospodárnosť oproti zrýchľovaču bohate vykompenzuje o čosi vyššiu spotrebu na rozjazd.
) sa podľa mňa u TV1 a TV8 dosť líši, najmä kvôli malému počtu pevných stupňov u TV8 versus (takmer) plynulej regulácii u TV1. Ubrzdiť TV1 - na to, že TV1 brzdí vo vyšších rýchlostiach slabšie, sa dá zvyknúť a dá sa naučiť sa primerane si vypočítať brzdnú dráhu. Dôvodom však rozhodne nie je hmotnosť - ten rozdiel 11 cestujúcich navyše toto nemôže spôsobiť (keď navyše aj TV8 je určite ťažšia ako Tr37 (zrýchľovač), aj keď asi nie až o toľko). Ďalšia vec, čo si si na TV1 asi nevšimol, je, že keď pri brzdení klesne rýchlosť pod cca 35, brzdný účinok sa CITEĽNE zvýši (pričom ampérmeter sa ani nepohne). Pri klesnutí pod cca 20 sa účinok ešte o trochu zvýši, to je však cítiť len na "dobrých" vozoch (ako 7602-10
). Výsledok však je, že už pod tých 35 brzdí TV1 minimálne rovnako účinne ako TV8. Akurát u TV1 je max. brzdný prúd 360 A, u TV8 tuším 420 alebo aj viac. A že s nimi vodiči meškajú, je len tým, že to nevedia - ďalší dôkaz môjho tvrdenia, že takých, čo to s TV1 vedia, je málo. Ja som s TV1 na 5-ke musel pravidelne vykrývať náskok "vetraním" po zastávkach
Je to však aj tými roztiahnutými chrono, aké teraz máme. Tie síce štatisticky sedia na jazdu väčšiny vodičov a štandardne chytané zdržania, len niektorí sme šikovnejší 

Takže shuntovanie aj na TV1 pracuje tak, ako by malo 
Quakeman