Obnovenie električkovej dopravy do Dúbravky sa presúva na neurčito

Kedy pôjdu električky do Dúbravky nie je známe.

Dopravný podnik neobnoví električkovú dopravu do Dúbravky ani v piatok 14. novembra 2014, pretože sa nestihli pôvodne stanovené termíny 10.11., 11.11. ani 14.11.2014. Na dokončenie trate má podľa medializovaných informácií zhotoviteľ termín do 30.11.2014.

  • Linky 4 a 5 budú naďalej premávať len po Karlovu Ves.
  • Linka X5 bude naďalej premávať medzi Karlovou Vsou a Dúbravkou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
uz je dalsi termin:od utorka 18.11 zevraj pustaju elektricky
Reakcia na: TomJ #50:
No tak to ma naozaj úprimne prekvapili, po nejakom čase konečne pozitívne ?

#Petto - Viem, dovolil som si ukradnúť, vlastnú nemám ?
Reakcia na: Rubber38 #46:
Moja fotka z kucharskeho fora. ?
To 30.11.2014 vidím reálne.
Reakcia na: Rubber38 #48:
Prelepovali to. Na Botanickej smer mesto sú správne CP, pričom linky 4 a 5 sú vytlačené na oranžovom papieri.
Tak to som fakt nečakal 😃
Reakcia na: david1 #47:
No práve ? Len či to aj prelepia, títo majstri. Veď dva týždne sem, dva týždne tam, koho to trápi ?
Reakcia na: Rubber38 #46:
To sa netýka len L5. Veď sa menili CP všetkých liniek. Môžu to prelepovať znova?
*polorozostavanom stave 🙂
Prekvapujuce :))))) inak sa cudujem ze neoznamili tiez ze do volieb spustia aj elektricku do Petrzky, mi to pride rovnako uletene ako toto. Ten clovek ktory s tou ideou prisiel (ze ako dobry marketingovy tah pre Vtacnika) spustit trat do Dubravky v polorozostavanom case to mohol kludne povedat aj o Petrzke. Znelo by to dobre ale rovnako nerealne 🙂 Skor sa mali chvastat so spustenim IDS 2.etapa
Reakcia na: Citario #39:
Jak nechodi ? linka 1 ide na Obchodnu, co je na skok od Nam.SNP a este aj X13 stále.
Reakcia na: Mike #41:
akurat, ze vacsinu prac v Dubravke robili kadejake slovenske firmy (aj ked podla zmluvy prevaznu vacsinu prac mal spravit hlavny zhotovitel sam)...
Reakcia na: jozefzba #38:
Už sa to začína objavovať aj na nete, aj keď je to iba kuloárna info ale niečo málo na tom môže byť pravdy. Zhotoviteľ metrostav mal prioritné zakázky v ČR a v lete všetku dostupnú techniku a personál mal v ČR, kde im tiež horeli termíny, resp. tam bola vyššia priorita - tiež tam robili nejaké dopravné stavby...
Reakcia na: trolejbus6207 #35:
na Petržálsku vetvu máš cca rok a to ešte stále rozoberajú prvý pilier tak čo myslíš ako to dopadne ❓
Ale preco nechodi rano z hlavnej na snp neviem aka plna chodi elina ale x13 chodi taka plna ako ked elina nechodila
Pekny den.
Zda sa, ze elektricku do Dobravky donesie az sv. Mikulas. Aspon ze chodi elina na stanicu, co mi aj ostatnym velmi pomohlo. Neviem, preco sa nezacalo uz v lete, bol by sa splnil termin. Pred casom som tu pisal, ze spustenie prevadzky eliny do Dubravky 11.11.2014 je asi prvoaprilovy zart. ❓ Jozef
bude to po voľbách tak už nemusí byť termín ? ? ?
Reakcia na: trolejbus6207 #35:
no a to tu je inak ozajstný Cirkus Aleš 😃
Reakcia na: Tosi #32:
všetok tento cirkus svedčí o tom, že sa nehrá o fazuľky, otázne je, ako to bude vyzerať, ak sa nepodarí ukončiť petržalskú električku načas a EU nám to nepreplatí, nechcem maľovať čerta na stenu, ale to by bola pre toto mesto katastrofa...
Reakcia na: Žáržo #30:
Aj keby to tak bolo, som velmi zvedavy, ci to bude nejako odlisene od inych tabul, alebo to bude navodzovat dojem, ze autobus zastavi na elektrickovej zastavke...
A potom, už len kvôli tomuto násilnému dokončeniu v Dúbravke dúfam že súčasný primátor už ním viac nebude.
je až nechutné čo sa robí v celom meste týždeň pred voľbami...som rada že bola ukázaná nová električka aj to že idú na hlavnú, ono by sme asi čakali dlhšie, ale .......
v každej mestskej časti sa predbiehajú ľudia, natierajú sa zábradlia kade tade, bicyklové reklamy, slogany všade kam sa pozrem, v Ružinove je zrovna tento týždeň cirkus...proste wtf? nvm či som pred 4 rokmi si to tak nevšímala ale tentokrát je toho vážne moc.... ?
Reakcia na: Žáržo #30:
Akurát, že ľudia prestupujú a aj budú prestupovať na Alexyho, Drobného či OD Saratov, lebo tam všade majú z električkovej na autobusovú zastávku oveľa bližšie.
Reakcia na: Ari #28:
Tabuľa tam bude preto, aby cestujúci, ktorí vystupujú z električiek vedeli, či sa majú na autobusovú zastávku ponáhľať, alebo majú čas do odchodu?
Reakcia na: Ari #28:
Bol taký návrh, ale uvidíme v piatok. Autobusová zastávka nie je súčasťou električkovej trate, takže tam by tá tabula nemohla byť s podporou eurofondov.
Reakcia na: Valec #23:
To si vymyslel alebo vieš naozaj?
Nebolo by v tom prípade rozumnejšie dať tu tabulu priamo na tu autobusovú zastávku?
Aktualny stav: podbija sa ta het, na obed prebiehali este nejake zvaracie/rezacie prace v mieste kde sa spaja nova so starou tratou... Zo zastavok je hotova Pri krizi, Svantnerova takmer, Alexyho este len strkom zasypali a este beton schol v okrajoch, Drobneho a OD Saratov takisto, tam este ani pristresky nie su... Nehovoriac o chybajucich prechodoch..
Len malokto vie 🙂 ze firma ktora obstarava tieto rekonstrukcne prace mala predtym zakazku v Cesku. Kedze tam boli komunalne volby skorej museli makat tam ako blazni. Teraz sa blizia tu tak sa presunuli.
Pôvodný termín bol do konca novembra 2014. Keď už to tak dlho trvá, tak nech skončia práce aj po 14. novembri, hlavne, aby to urobili kvalitne, hoci aj do 30.11. Áno, ale pán Ftáčnik by z toho nevytĺkol politický kapitál pre komunálnymi voľbami... A verím, že podporovateľov v sobotu bude mať až až. Blížiace sa KV jasne ukazujú, že keď sa robiť chce, tak ide to rýchlo ako po masle. Mohlo by sa to zdať až veľmi rýchlo. V skutočnosti je to v zahraničí štandardné tempo, obmedzenia sa skrátia na nevyhnutný čas, čo cestujúci ocenia, napr. využívaním MHD. Možno zahrajú pri odovzdávaní trate do prevádzky pánom F. hymnu ZSSR. Ale, aby sme mu nekrivdili, pán B. vytĺka z DPB tiež, hoc, nepolitický kapitál.
Reakcia na: Žáržo #22:
No to je asi jediné logické vysvetlenie, len aby to tak bolo. Inak ešte jeden detail mi vŕta hlavou, to ešte aj informačné tabule musia mať svoje vlastné stĺpiky? nie je ich už na tých nových zastávkach akosi príliš?
Reakcia na: pharel #20:
Chcel by som ťa vidieť, ako by si zdokumentoval, že pri reko trate v Dúbravke chceš medzi oprávnené výdavky zaradiť tabulu pri Blumentáli.
Reakcia na: Michal111 #14:
Ta tabuľa bude slúžiť pre ľudí prestupujúcich do DNV. Namiesto príchodov električiek sa tam budú zobrazovať odchody liniek 20, 23, 26, 27, 120
Reakcia na: Michal111 #14:
Na tej tabuli sa možno budú zobrazovať odchody BUS liniek v smere do DNV.
Reakcia na: Michal111 #14:
Zbytocne vyhodene prachy. Mohli to dat na Blumental v smere na Racko 😉 zas sa ukazalo ze nerozmyslaju, len aby minuli prachy EU alebo im krivdim a naozaj myslia do dalekej buducnosti ze to potiahnu do DNV 🙂
Inac, toto je fakt idiotizmus co tu predvadzaju. Najprv prosim vas asi stvrtroka NIC nerobili, bolo tam uplne prazdno a ludia si tam tusim pustali aj lodicky po vode. A teraz sa hecuju aby to stihli do volieb.
? ? ?
PREKVAPKO!!! ? ? ?
Reakcia na: Rubber38 #13:
V podstate máš pravdu. Je to určené na konrolu trakčného vedenia. Konkrétne kontroluje polohu vodiča na trakčnom vedení aby sa pohyboval po celej dĺžke zberača v opačnom prípade by došlo k zničeniu uhlikových líšt na zberačoch. Vlnkovanie vodiča menej opotrebuváva resp. rovnomerne opotrebuváva uhlíkove lišty zberača.

Ďalej je tuším aj schopná kontrolovať hrúbku vodiča a jeho stav. Vraj su tam aj niejaké prístroje, ktoré zaznamenávajú ďaľšie vlastnosti. Už si to presne nepamätám z kurzu.
Reakcia na: Michal111 #14:
Keď tam bude raz za 100 rokov čakať babka vnuka tak aby vedela kedy príde električka?
Vôbec sa tomu nedivím. A zaujímalo by ma ako bude vyzerať výstup s kočíkom na nedobudovanej zastávke
Inak na čo je dobré na konečnej zastávke umiestnenie informačnej tabule?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00127542/Elektronicka-tabula-na-vystupisti-liniek-4-a-5-v-Dubravke.jpg
Či sa nebodaj myslí do budúcna na električkovú trať k Bórom?
Reakcia na: wlado616 #11:
Mimo tlačenia snežného pluhu najmä na kontrolu tr. vedenia. Jednak opticky, na čo slúži tá vyvýšená presklená časť strechy, a druhak to má aj tretiu, meraciu lištu na zberači (čo všetko ale dokáže namerať, už neviem, možno dodá niekto znalý veci) ? A samozrejme, v prípadoch, ako je tento, sa 8437 použije aj na prvý "normálny" prejazd traťou, ak by sa mala kvôli nejakej skrytej vade na trati poškodiť, tak je to menšie zlo, ako keby sa poškodila bežná prevádzková šalina...
Reakcia na: wlado616 #11:
cez kukátko možno sledovať TV
Naco sa pouziva ta pracovna elektricka? je v niecom ina?
? ? ?
Neviem na čo sú dobré tieto dátumové manévre, neviem či mesto alebo zhotoviteľ nás ma za bláznov, ale aj laik si dávno všimol, že tie dátumy nestihnú. A ta logika pustiť tam za každú cenu električku aj napriek tomu, že nie sú dobudované zástavky,? veď to je proti zdravému rozumu. To je ako keby stavali nákupné centrum, ktoré otvoríme, hoci nie je v prevádzke ani jeden obchod.
Neviem prečo nevedia na rovinu povedať, že to nestihnú. Ak ma zhotoviteľ podľa zmluvy čas do 30.11, tak nech napíšu otvorenie 30.11? Táto špinavá kampaň Ftákopisku je fakt na smiech.
No už po sérii fotografií z Nedele mi bolo jasné že to nedajú 😃
Reakcia na: Kobenhavn #7:
Tak vedeli všetci kto ma oči a hlavu
Ja som tak vedel... ?
Reakcia na: endrucio #4:
ak by sa tam stavala úplne nová trať, a k nej napr. nová meniareň, vtedy si viem predstaviť viaceré záťažové skúšky, tu sa v podstate len menili koľajnice a drôty, tu stačí jedna skúšobná jazda po oprave ?
Reakcia na: endrucio #4:
Zvyčajne sa robí jedna jazda pomaly kde sa sleduje hlavne pantograf, či je dobre natiahnuté vedenie a potom jazda električky celkovo. Potom sa spraví ešte jedna jazda rýchlo (maximálna povolená rýchlosť na danom úseku) a tým to končí.
Pokiaľ sa testuje nejaká križovatka alebo sú na trati kritické miesta (ostré oblúky napr.) tak sa testujú dve súpravy vedľa seba zároveň na oboch protismerných koľajách.
Chcel by som sa opýtať, v akom rozsahu majú byť vykonávané testovacie jazdy električiek bez cestujúcich na modernizovaných úsekoch? Keďže sa testuje aj nová električka niekoľko mesiacov, tak predpokladám, že aj nová trať by sa mala testovať aspoň pár dní, aby sa zistilo, či zvládne záťaž. Keď vychádzam z toho, že včera tá trať ešte nebola ani kompletná, tak mám obavu o bezpečnosť, keď to chcú sprevádzkovať do piatich dní.
CHORÉ!!! Čo vyšší naurobia kvôli voľbam.. Veď to bolo jasné že to nestihnú do 11.11. ...
"Dopravný podnik obnoví električkovú dopravu do Dúbravky až od piatka 14. novembra 2014, pretože " voľby sú 15.11. ? aj keby tam nemala byť ani jedna zastávka, ale šalina pôjde 😉
Len aby to bolo do 15.11.!!!