Pred uvedením do premávky ho čakajú skúšobné jazdy.
Do Bratislavy bol v priebehu tohto týždňa dodaný prvý z trolejbusov Škoda 30 TrDG s prídavným diesel-elektrickým agregátom. Prídavný agregát umožňuje jazdu trolejbusu aj mimo trolejového vedenia.
Vozidlo #6101 sa pred zaradením do premávky podrobí skúšobnej prevádzke v uliciach mesta. Neskôr bude dodaných ešte 14 takýchto trolejbusov s prídavným agregátom.
Na zaradenie do premávky s cestujúcimi čaká v týchto dňoch aj sedem kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr #6801 - 6807.
liee
Za tú dobu čo sa s nimi prepravujem som ani raz nepočul vŕzganie, alebo iné zvuky aj pri plne naplnenom (natlačenom ) autobuse a ani som nevidel žiadne chýbajúce šrauby (matice). Nevýhodu vidím, ako už bolo spomínané v tom, že za tím APU je zlý výhľad z vodičovej strany (ale aj zo zadu, keď sedíte pri dverách na zadných sedačkách nevidíte na displej - ukazovateľ zastávky).