Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.
Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64 204 206 210 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.
Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.
Tedomík
-Tie kódovníky síce vodiči majú ok, ale čo to s tým má spoločné? Takáto "vymoženosť" by tam mala byť automaticky o tom sa niet čo baviť. Neviem či túto chybu autori, alebo sa na to vykašlali. Doterajšie staré palubáky túto vymoženosť mali.
-Je to dosť nepohodlné, lebo ten lístok musia cestujúci držať za úplny koniec ale ok zvyknú si-
Ja pevne verím že tie funkcie v PP ešte upravia resp. aspoň nejakú tam dajú. Pri nových t-busoch je však potrebné počítať s meškaním hneď z nástupnej zastávky keďže to vodiča neupozorňuje na odchod. Inak tí vodiči sa mi nezdajú nejako perfektne zaučený. Väčšina nevie absolútne ovládať ten palubný počítač a klímu už vôbec
Čo som si dnes všimol a páči sa mi je to, že keď sa vytrolejí, tak vodič otvorí 1. dvere a dvere od kabínky otvorí dokorán a uzamkne ich tak, aby cestujúci nemohli prechádzať k tým 1. otvoreným dverám. ako to však bude vyzerať počas špičky...?)