4. júna sa uskutoční verejné stretnutie s hlavným dopravným inžinierom Bratislavy o rekonštrukcii električkovej trate v Karlovej Vsi.
V stredu 4. júna 2014 sa o 16:30 v Karloveskom centre kultúry na Molecovej ulici (pri nástupišti trolejbusov) uskutoční verejný híring s Tiborom Schlosserom, hlavným dopravným inžinierom mesta Bratislava. Témou bude pripravovaná rekonštrukcia električkovej trate v Karlovej Vsi, na ktorú sa momentálne obstaráva projektant. "Ing. Schlosser bude prezentovať vízie hlavného mesta a môžete mu položiť na túto tému otázky či podnety, ktoré by z Vášho pohľadu nemalo hlavné mesto pri rekonštrukcii opomenúť," informovala o stretnutí webstránka mestskej časti Karlova Ves.
V minulosti bolo mesto skúpe na informácie o pripravovaných modernizáciách električkových tratí. Odpovede na otázky imhd.sk boli často kratšie než samotné otázky. Občania tak dostanú možnosť žiadať o zástupcu mesta podrobnejšie informácie k pripravovanému projektu modernizácie električkovej trate v Karlovej Vsi.
Zobudeny
Nove vedenie magistratu si odrobilo svoju robotu pod Ftacnikom nadmieru prekvapujuco dobre aspon pre mna. Ftacnik naozaj dost vyrazne otvoril verejnu diskusiu a v Bratislave ci uz ohladom dopravy alebo verejneho priestoru sa zacal stupnovat obrovsky tlak laickej a odbornej verejnosti a jej zaujmu o zivotny priestor mesta. Avsak vedenie ako Ftacnik, Schlosser su prilis slaby na to, aby akceptovali riesenia ako optimalizacia poctu zastavok, pretoze ide o politicke body a su prilis slaby a bojazlivy do diskusie a presvedcania ludi o dolezitosti rychlostneho systemu, pre risk straty politickych bodov. Je cas, aby bol primator nejaky urbanista/architekt/geograf, pripadne naozaj schopny manazer a podobne, ktory vie ako ma fungovat mesto a nezlakne sa mozno na prvy pohlad nepopularnych rieseni. Thats all....
PS: definicia, ze kriteria nosneho (pre mna rychlostneho) systemu su: kolajova doprava (v skratke), preferencia na krizovatkach s cestnou komunikaciou a uplna ignorancia existujucich a v mnohych MC potrebnych nosnych systemov vo forme nosnych autobusovych (ako DNV, cast Petrzalky, velmi Podunajske Biskupice, Lamac a ine...) naozaj nie je definicia. Takze uprimne povedane, v Bratislave pojem nosny system neexistuje, nie je definovany a vobec uz nie je charakterizovany ako nosne/rychlostne systemy vo vyspelych mestach. Kym sa nezmeni pohlad na vec, zrejme ani nebude a tym padom tu budeme mat navzdy kocikarov s 300 metrovymi rozptylmi zastavok.