Škoda Electric zabezpečí údržbu trolejbusov po dobu 8 rokov.
Podobne ako v prípade nových električiek, aj pri nových trolejbusoch, ktoré boli v uplynulom roku vysúťažené, si dopravný podnik uplatnil opciu na poskytovanie údržby dodávateľom vozidiel. Česká Škoda Electric tak bude zabezpečovať pravidelnú údržbu trolejbusov Škoda 30 Tr a 31 Tr na základe schváleného plánu údržby po dobu 8 rokov, alebo do najazdenia 560-tisíc km každého trolejbusu.
Do údržby nie je zahrnuté zisťovanie porúch trolejbusov a ich odstraňovanie, rovnako ani opravy po nehodách, opravy v dôsledku následkov vyššej moci či poškodenia vzniknuté nesprávnym používaním vozidiel. Tieto činnosti môže dopravný podnik požadovať od dodávateľa individuálne na základe samostatnej dohody. Dohodnuté ceny za pravidelnú údržbu vozidiel v nasledujúcich rozsahoch (cena v jednotlivých rokoch je závislá na potrebnom počte servisných činností):
- cena údržby trolejbusu Škoda 30 Tr bez APU za jeden rok (70 000 km) je v rozsahu 7103 - 13366 € bez DPH
- cena údržby trolejbusu Škoda 30 Tr s APU za jeden rok je v rozsahu 7503 - 14122 € bez DPH
- cena údržby kĺbového trolejbusu Škoda 31 Tr za jeden rok je v rozsahu 7298 - 14485 € bez DPH
Údržbu trolejbusov bude Škoda Electric zabezpečovať vo vozovni Dopravného podniku Bratislava, kde bude na tento účel vyčlenené samostatné pracovisko.
Ámos