Zrekonštruované trolejbusové obratisko Valašská bolo uvedené do skúšobnej prevádzky.
Dňa 15. decembra 2013 v podvečerných hodinách bola do skúšobnej prevádzky uvedená zrekonštruovaná trolejbusová trať v obratisku Valašská a na priľahlých uliciach. Rekonštrukcia trolejbusovej trate, na ktorú hlavné mesto SR Bratislava získalo nenávratný finančný príspevok z eurofondov v rámci Operačného programu Bratislavský kraj, prebiehala od 12. novembra 2013. Rekonštrukčné práce si vyžiadali tri krátkodobé výluky trolejbusov liniek 204 207 a N47, časť prác prebiehala za plnej premávky trolejbusov. V nasledujúcich dňoch budú prebiehať ešte menšie dokončovacie práce (odstránenie starých objímok závesov zo stožiarov).
Celkové investičné náklady na rekonštrukciu trate v dĺžke cca 2 km dosiahli výšku 297 432 € s DPH. Rekonštrukciu trate previedla firma ELZA - Elektromontážny závod Bratislava.
V rámci rekonštrukcie bolo zrekonštruované trakčné vedenie trolejbusovej trate na uliciach Gaštanová, Valašská, Hýrošova a Západný rad. Viacero trakčných stožiarov bolo demontovaných, postavených bolo 13 nových stožiarov a zvyšné ponechané stožiare dostali nový strieborný náter. Počas poslednej, trojdňovej úplnej výluky trolejbusov bolo zvesené staré a zavesené nové trakčné vedenie. Pôvodné trolejové výhybky, ktoré už boli posledné najstaršieho typu v celej trolejbusovej sieti, boli nahradené novými výhybkami s diaľkovým ovládaním. Realizované boli dve elektrické rozjazdové symetrické ťahové výhybky s elektrickým krížom ESKO ES 10° na vjazde do, resp. výjazde z obratiska a dve mechanické zjazdové symetrické ťahové výhybky ZS 10°. V rekonštruovanom úseku sa nachádzajú aj dva napájacie body (na Gaštanovej a Valašskej ul.) a jeden úsekový izolátor (na Gaštanovej ul.).
ivanbuto
Ale v princípe áno, má, na druhej strane ide o pomerne stiesnené ulice a ostré zákruty, takže zrýchlenie môže byť tak na úrovni 5-10 sekúnd.