Realizovať by sa mali v priebehu roka 2014.
Hlavné mesto SR Bratislava vyhlásilo začiatkom júla 2013 verejné obstarávanie na zhotoviteľa trolejbusovej trate na Gaštanovej ulici (rekonštrukcia existujúceho obratiska) a trolejbusovej trate na Trenčianskej ulici (predĺženie existujúcej trate). Predpokladaná hodnota zákazky je spolu cca 589 tisíc € bez DPH, hlavné mesto na realizáciu týchto stavieb získalo nenávratný finančný príspevok z fondov EÚ.
Uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do 30. júla 2013. O víťazovi rozhodne najnižšia ponúknutá cena.
Rekonštrukcia trolejbusovej trate na Gaštanovej ulici je podľa oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže plánovaná v termíne medzi 1. aprílom a 30. septembrom 2014. Predĺženie trolejbusovej trate po Trenčianskej ulici by malo byť realizované v termíne medzi 1. aprílom a 30. októbrom 2014. V oboch prípadoch je to neskôr oproti pôvodným plánom.
AAA
Efektívnejšie by bolo zatrolejovať tie smery, kde už teraz jazdia vyťažené a-busy. Napr. si viem predstaviť tieto trate:
a) zatrolejovanie celej 63 a úseku Avion-Letisko. Následok:
V Lamači sa zruší 30 a bude namiesto nej premávať t-bus Lamač-Patrónka-Brnianska-Hodžko-AS, resp. Rajská. Vytvorenie t-bus linky Hl. stanica-Letisko a trolejbusovej 63.
b) zatrolejovanie úseku Nám. 1. mája - CSÚ v trase 31/39, perspektívne celého úseku Račko-CSÚ v trase 31 a 39.
c)výstavba trate v Mlynskej doline a zatrolejovanie 32,
d) zatrolejovanie Drotárskej. Síce tam MHD nie je veľmi využívaná, ale tá trať by mohla vyriešiť priame spojenie Drotárska - centrum, ak by sa tam presmerovala 203, resp. 207 a mohla by sa zrušiť 41 aj 64.