Podávať podnety ku kvalite služieb MHD je možné nepretržite aj prostredníctvom telefónu.
Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) v snahe zlepšiť poskytované služby zriadil novú nepretržitú telefónnu linku, na ktorej môže cestujúca verejnosť podávať podnety ku kvalite a prevádzke mestskej hromadnej dopravy v Bratislave. "Cieľom tejto služby spojenej s kampaňou je poskytnúť cestujúcim okamžité riešenie problému, ktorý mohol nastať v komunikácii so zamestnancami Dopravného podniku Bratislava", približuje hovorkyňa DPB Ing. Agáta Staneková.
Telefónne číslo novej linky s non-stop obsluhou je 0917 101 102.
"Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním sa všetkých zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda na obsluhu predajných miest, pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov na vrátnici", vysvetľuje Ing. Staneková. Podnety a sťažnosti, ktoré budú podané prostredníctvom tejto telefónnej linky, budú bezodkladne riešené príslušným odborom dopravného podniku a volajúci po prešetrení obdrží odpoveď.
Kontaktovať Dopravný podnik Bratislava je možné aj naďalej prostredníctvom Call centra, ktoré je v prevádzke denne od 7. do 19. hodiny na telefónnych číslach 02/5950 5950 a 02/5950 5555. Pripomíname, že sťažnosti na MHD je tiež možné podávať písomne, alebo elektronicky na stránke Dopravného podniku Bratislava.
Jezo