Namiesto Parku kultúry obslúži zastávku Lafranconi.
Od 22. októbra 2012 sa mení obsluha zastávok na nábreží pre linku 37. Doterajšia zastávka Park kultúry sa nahradzuje zastávkou Lafranconi, kde sú kratšie pešie presuny k električkovým nástupištiam. Pre cestu k zastávke Park kultúry odporúčame využiť linku 30 alebo súbežne vedúce autobusové a električkové linky zo zastávky Lafranconi.
fanatikmhd
David1 : Kto by sa poďakoval kde? Chlumeckého je výhodné možno v smere DO Centra (tam tá vzdialenosť nie je taká zlá) ale v smere NA Astronomickú sa vezú iba záhradkári a bezdomovci. Krčace sú využívané iba pre zopár ľudí, zastavenie desiatky ton vážiacej KAŽDEJ súpravy kôli 10 ľuďom nemá zmysel, minimálne zjednotenie zastávok pod jednu "Krčace" by urýchlilo zmeškané spoje od Dúbravky (spomalovania na trati). Tak isto nevidím dôvod, aby saneurobil systém "na znamenie" od určitej hodiny, napr od 22:00 VŠETKY električkové zastávky na znamenie (Ako zaťahujúci spoj linky 16 v prvej verzii cez vazovovu do kraksňan som sa s K2S keďže cestujúci nikde nič a BUSE vyhodilo fatal err dostal pod 15min (Astr-Vazov-Kraksňany). Všwetko sa dá....
Chatámov šofér neobmedzím nikoho, zastavuje tam takmer každý autobus, a električky brzdia kôli prudkej výhybke (pričom práve tam by sa rozraďovacia perfektne hodila aj zmestila) a aj tak stániu v zastávke. takže suma sumarum ked vezmes trat Novy Most (SNP ci keho fasa to je) az po Molecovu, vedel by som na zastavkach dat 2minuty jazdy dolu, v nocnych alebo obednych hodinach (pri systeme casovych zastaviek na znamenie) aj 3-4min.
Valec : Tvoj system je sice perfektny, o takom som uz hovoril aj ja davnejsie, ale nastava problem. Co je jednoduchsie? Odpalenie autogenom oznacniku, ci budovanie zastavky, prechodov, podchodov, stavby kolajovej trate, terminalu a pod? No,, taka prelozka by sice bola osozna, vrakunaci aj so zastavkou vlaku ČILIŽSKÁ by sa do mesta dostali najrychlejsie MHD, to je jasne. Ale, kto to zaplati? kto to vybuduje? Florianske namestie ci vazovovoa ci keryho fasa sa vola zastavka pred danovym uradom - bol tu projekt, celkom jednoduchy, podstatne mensie upravy si vyzadoval.... A kolko to je? rok? dva? A? kukam na skakajucich dochodcov medzi autami do nasich nizkopodlaznych elektriciek. Ked DPB nebol schopny pri moderznizacii K2S ci T3R.P niektore osadit NP clankom/castou tak myslis ze sa najdu financie na takyto zasah? Uz zahradnicka a jej prelozka zo stareho vedenia (Inak, ma dakto nejake pekn fotky Mraziarenskej a Zahradnickej v starej podobe? Only stop, vehicles no.. ) do sucasnej podoby bola viac nez som si od DP dokazal predstavit. Taky projekt teda ako navrhujes nevyhraje. Takze ries to, ze autobusy ostanu rovnako, kolajami nepohnes, jedine co vidim je likvidacia jednej zo zastavok, a Chlumeckeho bohuzial v sucansom stave nie je potrebne. Pri prelozke trate ako si navrhoval fajn, astronomicka padne a elektricka z chlumeckeho pojde az na suhvezdnu....ale takto? 50m? Realy?