Reakcia na: Ma178rek #3212:
Na Dlhých dieloch by dával zmysel skôr tunel, aby tá trať nebola taká strmá a bez serpentín. Zastávky Janotova, Pri podchode a Hany Meličkovej by sa v takom prípade dali zlúčiť do jednej s tromi východmi. Niekde v okolí Matejkovej (ako je nadchod) by tá trať vyšla na povrch, tam by mohla byť druhá zastávka (Tománkova + Matejkova). ZŠ Majerníkova by mohla zostať tam, kde je, ale možno by sa tam mohla vybudovať lávka smerom na Hlaváčikovu, aby to bolo o niečo bližšie. Konečná by asi mohla zostať v blízkosti súčasného obratiska trolejbusov, aj keď k niektorým domom je to z neho dosť ďaleko.
Andrej
https://www.facebook.com/share/1G5M6DLeWg/?mibextid=wwXIfr
Košice však dostanú klímu na zmodernizovaných KT8 a Ostrava tiež doplnila klímu na niektoré Varia, čo pokiaľ viem tak majú tú istú vozovú skriňu ako Pražské T3R.PLF. V čom spočívajú tieto rozdielne okolnosti?