X-krát sa tu spomínal problém s prístupom na hlavnú stanicu zo západnej časti mesta.
V tejto súvislosti mi napadlo, či by nebolo relatívne jednoduchšie riešenie zoficiálniť prechod cez túto bránku: https://maps.app.goo.gl/m3mfewoyHcfa2sLN8 od Jaskového radu a presmerovať cez Jaskový rad jednu normálnu(neminibusovú linku)?
Následne by som konečnú Jaskový rad premenoval na Nad stanicou.
Náklady pre ŽSR by boli minimálne-iba označiť ten východ z podchodu a zabezpečiť, aby sa tá bránka zamykala len vtedy, keď je uzavretá stanica.
Náklady pre DPB by tiež neboli až také vysoké.
V tejto súvislosti mi napadlo, či by nebolo relatívne jednoduchšie riešenie zoficiálniť prechod cez túto bránku: https://maps.app.goo.gl/m3mfewoyHcfa2sLN8 od Jaskového radu a presmerovať cez Jaskový rad jednu normálnu(neminibusovú linku)?
Následne by som konečnú Jaskový rad premenoval na Nad stanicou.
Náklady pre ŽSR by boli minimálne-iba označiť ten východ z podchodu a zabezpečiť, aby sa tá bránka zamykala len vtedy, keď je uzavretá stanica.
Náklady pre DPB by tiež neboli až také vysoké.
Zberač mínusiek
„Spracovateľom vyhodnotenia pripomienok verejnosti za mesto bol Juraj Benetin, ktorý sa so svojím štúdiom Compass Architekti priamo autorsky podieľa na projekte Nové Lido od jeho počiatočnej fázy, čo považujeme za konflikt záujmov,“ hovorí zástupkyňa aktivistov, antropologička a kultúrna kritička Ivana Rumanová.”
Zachovanie drevín my ass. Architekti zas raz ničia Bratislavu?
https://e.dennikn.sk/4449730/nove-lido-a-southbank-caka-dolezite-povolovanie-kritici-tvrdia-ze-magistrat-nadrza-developerom/