Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: andy27 #2525:
Chcel by som vidieť tú "pedestrian friendly lokalitu" v USA, ktorá nemá v tesnej blízkosti giant parking lot alebo garáž. 🤣
Reakcia na: 810zssk #2511:
Americké mestá fungujú inak ako Bratislava. Američania majú iný životný štýl, najmä tí, čo žijú v mestách. Nedá sa to porovnať.
Predstava, že život v centre Bratislavy bude lepší bez áut môže mať len finančne negramotný človek, ktorý nerozumie mikroekonomike, nikdy žiaden obchod ani prevádzku neprevádzkoval.
Reakcia na: zakaznik #2522:
Nie, to si si vymyslel niečo čo tu nikto nepovedal. Tvoj argument o cene je skrátka neplatný lebo sa pozeráš len na jednorazové raty.
Reakcia na: Viko #2519:
Rôzni ľudia potrebujú odstaviť vozidlo na rôzne dlhý čas. Ešte keby sa tak dalo odstaviť vozidlo za povedzme 4,10 € / 24 hod. na rozumne umiestnenom P+R, ako trebárs v tej Viedni.

#najdrahšieparkovanievstrednejeurópe
Reakcia na: 810zssk #2521:
Čiže keď som nepripojil k príspevku výkres dopravy, tak si automaticky usúdil, že navrhujem zrušiť všetky miesta.
Reakcia na: zakaznik #2520:
Ty si navrhoval rušenie miest na ulici ako odôvodnenie garáže.
Reakcia na: 810zssk #2518:
Si majstrom polemizovania samého so sebou.
Nikto tu presun rezidentov do garáže nenavrhoval.
Reakcia na: zakaznik #2517:
Aha, cieľom Paasu je niekde dlhodobo odstaviť vozidlo, ako v garáži? Zaujímavý spôsob chápania sveta.
Reakcia na: zakaznik #2516:
Ja nehovorím o rezidentských miestach, ale rezidentoch. To sú ľudia čo v zóne bývajú a platia fixný poplatok na rok. Keby si miesta presunul z ulice do garáže, týmto ľuďom výrazne stúpnu náklady pokiaľ ich ročná karta nebude platiť aj v tej garáži.
Parkovanie Vallo Paas 7 dní Mariánska 192 €
Garáž Stephansplatz 7 dní 129,10 €
😃
Reakcia na: 810zssk #2515:
Rezidentských miest je menšina. Prečo by malo byt cieľom ich zrušenie?
Reakcia na: zakaznik #2514:
Hej? Aj pre rezidentov ktorí platia 50 eur na rok?
Reakcia na: 810zssk #2513:
Stavím sa, že parkovanie v tej garáži bude lacnejšie ako vallovských 32 eur na deň na ulici 😂
Reakcia na: zakaznik #2512:
Vy tu budete prví bliakať keď vám zrušia lacné parkovanie na ulici a budete namiesto toho platiť komerčné parkovné v garáži, ktorú navyše budete mať ďalej od cieľa.

Samozrejme ak sa bavíme o presune áut z ulíc do garáže, nemám s tým problém. Ale taký variant na stole nie je lebo politicky to nie je priechodné.

Život v centre naozaj negenerujú auta.
Reakcia na: 810zssk #2509:
Ako sa prejavuje nezvládanie áut komunikáciami? Autá sa tam kopia počas pracovných dní a uvoľnia sa až v sobotu ráno, alebo ako?

Podľa mňa žiadúce je, aby aj v centre mesta bol život. Ľudia pri voľbe spôsobu dopravy zvážia alternatívne náklady a rozhodnú sa podľa času dopravy, ceny parkovného, ceny MHD atď. Tieto rozhodnutia by sa mali robiť individuálne a nie podľa toho, či si ja myslím, že je áut v centre veľa alebo málo.
----
Keď píšeš, že po postavení garáže sa zruší nula miest na povrchu... Nie je náhodou parkovanie na ulici v kompetencii tej istej radnice, ktorá bojuje proti garáži? Čiže garáž je nevhodná, lebo po jej postavení sa nezrušia miesta na povrchu. Miesta na povrchu nemôžme zrušiť, lebo nemáme garáž. 🤡

Osobne by som odporúčal zrušiť miesta, ktoré zakrývajú výhľad do križovatky pri Alžbetke a na Mariánskej.
Reakcia na: andy27 #2510:
Áno, áno, centrá miest žijú z ľudí čo tam prišli autom, of corz. Preto ešte aj v carcentrických USA majú komerčné priestory v pedestrian-friendly lokalitách nadštandardnú hodnotu oproti okolitým.
Reakcia na: 810zssk #2506:
Mne to je jedno, budem viac peňazí míňať inde, uvidíme, či soyaboys na bicykloch dokážu uživiť Staré mesto. Posledné roky ukazujú, že skôr nie. Ja sa dnes už špinavému a spustnutému centru Bratislavy programovo vyhýbam, kedysi som tam trávil mnoho voľného času. Ožratí hulákajúci smradľaví bezdomovci na Kamennom námestí ma akosi nepriťahujú.
Reakcia na: zakaznik #2508:
Čo s tým má Viedeň? Takticky obchádzaš pointu whataboutismom. Takže ešte raz: V danej lokalite je už dnes príliš veľa áut, cestné komunikácie tento nápor nezvládajú. Je žiadúce aby tam bolo áut ešte viac, alebo nie? A ak áno, prečo?
Reakcia na: 810zssk #2507:
Kedysi sa tu dávali za príklad mestá západnej Európy. Dnes to už neplatí, dnes je v móde ekodžihád.

Keď chcem vo Viedni parkovať dlhodobo, tak za tri minúty nájdem garáž v centre, kde si môžem predplatiť parkovanie na mesiac.

V Bratislave taký stav už nemôže nastať, lebo oficiálna politika je ekodžihád, kruhy na asfalte a balisety.

Čoskoro prídu z Viedne k nám naberať inšpiráciu... Na radnici im odporučia, aby svoje garáže v centre Viedne zasypali, alebo v nich pestovali šampiňóny.
Reakcia na: MatejBA #2503:
Lebo parkovanie sa ne"vyrieši". Opakujem svoju otázku, koľko uličných pseudomiest má zaniknúť? Nula. Na Obchodnej a v okolí bude rovnaký bordel ako vždy bol, akurát pribudne parkovisko navyše ktoré ďalej zadrbe ulice okolo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.