Reakcia na: andy27 #2525:
Áno, americké mestá naozaj fungujú inak ako Bratislava. Preto to v Bratislave platí ešte niekoľkonásobne keďže zďaleka nie sme tak veľmi autocentrická spoločnosť ako USA.Čo sa druhého odstavcu týka, jasné, Bratislava je lietadlo v ktorom platia úplne iné princípy ako všade v Európe. Proroci apokalypsy vášho typu existujú všade, vždy boli súčasťou debát o týchto témach a univerzálne v každom jednom prípade sa ukázalo že nie len že nemali pravdu, ale ekonomické efekty boli presne opačné. Tých príkladov sú v Európe desiatky, pre Bratislavčanov možno najznámejším bude Mariahilfer Straße, kde tiež ľudia čo "rozumejú mikroekonomike" vrieskali ako to tam celé skrachuje keď sa vylúčia autá. Dopadlo to samozrejme presne naopak, biznis sa tam roztočil ešte lepšie a hodnota nehnuteľností tam stúpla.
zakaznik
Podľa mňa žiadúce je, aby aj v centre mesta bol život. Ľudia pri voľbe spôsobu dopravy zvážia alternatívne náklady a rozhodnú sa podľa času dopravy, ceny parkovného, ceny MHD atď. Tieto rozhodnutia by sa mali robiť individuálne a nie podľa toho, či si ja myslím, že je áut v centre veľa alebo málo.
----
Keď píšeš, že po postavení garáže sa zruší nula miest na povrchu... Nie je náhodou parkovanie na ulici v kompetencii tej istej radnice, ktorá bojuje proti garáži? Čiže garáž je nevhodná, lebo po jej postavení sa nezrušia miesta na povrchu. Miesta na povrchu nemôžme zrušiť, lebo nemáme garáž.
Osobne by som odporúčal zrušiť miesta, ktoré zakrývajú výhľad do križovatky pri Alžbetke a na Mariánskej.