MHD na niektoré miesta nejazdí, alebo ich neobsluhuje v čase, kedy cestovala, prípadne časovo by cesta MHD trvala násobne dlhšie než využitie Boltu. Áno, na to som chcel poukázať. Normálne ma zaujíma, či mala možnosť MHD alebo nemala. Čo je zlé na tej otázke? Ak nemala, tak je to blbé, že bola odkázaná na službu, z ktorej má teraz traumatický zážitok. Ak mala, tak možno nabudúce, ak bude cestovať, využije MHD. Ak MHD nebude k dispozícii, tak jej ostáva iba možnosť nasadnúť niekomu cudziemu do auta bez toho, aby vedela, akou trasou pôjde.
Jej traumatický žážitok s Boltom sám o sebe nesúvisí s (ne)dostupnosťou MHD. Ale či tá MHD bola možnosť alebo nie je úplne normálna otázka, ktorá ma zaujíma. Či mala vôbec na výber.
Je úplne irelevantné, či takú možnosť mala alebo nie. Ak ju mala, a išla taxíkom, tak čo? Ak ju nemala, a išla taxíkom, tak čo?
Rozumel by som tomu iba v tom prípade, že chceš poukázať, že na niektoré miesta MHD nejazdí, aj keď by mala. Ale to nijako nemení nič na tom, že sa udialo niečo, čo sa nemalo, a s MHD to nemalo nič spoločné.
Môžeš využiť taxi aj keď jazdí MHD medzi miestom začatia a ukončenia cesty. Možno nabudúce nepôjde Boltom, ale tú MHD využije (ak bude k dispozícii). Zaujíma ma, či vôbec možnosť ísť MHD mala (môžem iba predpokladať, že ju mala).
"či osoba v článku nemala na výber MHD a bola nútená využiť služby Boltu"
Nemôžeš použiť taxík ak je dostupná MHD? Takto to vyznelo už v Tvojom prvom príspevku a teraz si to napísal exaktne.
Nikto predsa nikoho nenúti ísť ani MHD, ani taxíkom. Našťastie máme slobodnú voľbu, a dotyčná osoba si zvolila cestu taxíkom. Nie preto, že bola nútená, ale preto, lebo sa tak rozhodla.
Naozaj nechápem tú prehnanú reakciu na obyčajnú otázku, ktorú som položil. Okamžite samé mínusky a výčitka, že som premárnil príležitosť nenapísať nič. Bez vysvetlenia. Zašlo to tak ďaleko, že som bol obviňovaný že jej vyčítam, že si za to môže sama. Zato, že iní si domýšľajú rôzne vysvetlenia, ja naozaj nemôžem. Stále čakám na odpoveď na príspevok #3409.
Na nikoho neútočím. Nikoho neobviňujem, že si za niečo môže. Napíšem normálnu otázku, lebo ma zaujíma, či osoba v článku #3390 nemala na výber MHD a bola nútená využiť služby Boltu. Ak na výber nemala, tak má veľkú smolu (samozrejme ani postup polície, ak bol tak, tak ako ho opisuje, neschvaľujem). Ak na výber mala Bolt aj MHD, tak možno nabudúce, keď sa ocitne v rovnakej situácii, zvolí iný spôsob dopravy, konkrétne spomínanú MHD. Neskôr som napísal aj môj osobný názor na Bolt ako taký, bez toho, aby som ho akýmkoľvek spôsobom dával do kontextu toho článku. Ďalej som napísal, že ja osobne považujem MHD za bezpečnejší spôsob cestovania, ako rôzne taxislužby. Najmä také, ktorých vodiči často ani nevedia komunikovať a pri jazde často porušujú dopravné predpisy. Čo ako účastník cestnej premávky vidím pravidelne. Že by vodiči MHD porušovali dopravné predpisy vídavam mimoriadne zriedkavo, okrem prekračovania max. povolenej rýchlosti v úsekoch, kde dlhé roky bola max. povolená rýchlosť 70 km/h, ale relatívne nedávno boli uvedené lokálne zvýšenia rýchlosti nad normálny rýchlostný limit v obci (50 km/h) zrušené, pričom bolo osadené opakované a vo viacerých prípadoch redundantné (lebo stále sme v obci) zvislé dopravné značenie "253-50" obmedzujúce max. povolenú rýchlosť na 50 km/h. Občas sa niektorí vodiči autobusov na mňa v tých úsekoch lepia, čo mi ako vodičovi osobného auta príjemné nie je, ale ja len dodoržujem predpisy. Čo si o tých zmenách myslím, je úplne nepodstatné. Rovnako nepodstatné je aj to, čo si vodič električky myslí o rýchlostníku "15" (alebo rušňovodič o rýchlostníku "40"), dodržuje ho (aj keď nevidím na rýchlomer, pocitovo sa naozaj šuchce). Je dosť zarážajúce, ako spoločnosť toleruje porušovanie predpisov v cestnej doprave, ale v dráhovej tomu tak nie je. Zrejme to bude tým, že bežný držiteľ vodičského oprávnenia spravidla nie je v situácii, kedy by viedol dráhové vozidlo.
Čo konkrétne je pseudoproblém a pseudoargument z mojej strany? Ako ho rozlíšiš od tvojich tvrdení, citujem: "boli pripady ked autobus napalil do znacky a rozparal sa (pri Boroch), boli pripady ked vodic hulakal ako tur lebo mal v prdeli asi metlu. Zazil som revizorov, co sa chnapali po a vyhrazali ludom, zazil som a stalo sa tolko toho v MHD".
Ja si vyprosujem, aby mi niekto podúsval veci, ktoré som nikde netvrdil! Ani v najmenšom som nikde nenaznačoval, že si za to môže svojim rozhodnutím, z čoho som bol obvinený v #3404. Okrem toho som bol v #3406 obvinený z kladenia tzv. kalbrovaných otázok. Žiadam, aby mi ich citoval a vysvetlil, kde v nich vidí kalibráciu a čo tým presne myslí.
Moj argument je, ze si vymyslas pseudoproblemy a pseudoargumenty.
Boli uz pripady, ked vodic MHD urobil chobotinu, boli pripady ked autobus napalil do znacky a rozparal sa (pri Boroch), boli pripady ked vodic hulakal ako tur lebo mal v prdeli asi metlu. Zazil som revizorov, co sa chnapali po a vyhrazali ludom, zazil som a stalo sa tolko toho v MHD, ze podla toho co hovoris, by sme mali cely DPB zrusit.
A presne vdaka podobnym vodicom ako ma Bolt, sa stavali problemy aj v MHD, kde sa vodic stratil a zmatkoval. Jedine co ti uznavam je, ze DPB a Arriva si to dokazali osefovat celkom OK narozdiel od Boltu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Boli uz pripady, ked vodic MHD urobil chobotinu, boli pripady ked autobus napalil do znacky a rozparal sa (pri Boroch), boli pripady ked vodic hulakal ako tur lebo mal v prdeli asi metlu. Zazil som revizorov, co sa chnapali po a vyhrazali ludom, zazil som a stalo sa tolko toho v MHD, ze podla toho co hovoris, by sme mali cely DPB zrusit.
A presne vdaka podobnym vodicom ako ma Bolt, sa stavali problemy aj v MHD, kde sa vodic stratil a zmatkoval. Jedine co ti uznavam je, ze DPB a Arriva si to dokazali osefovat celkom OK narozdiel od Boltu.