no lenže presne kvôli tomuto nemohla ostať L22 tak ako cez výluku....to vieš, starosta si dupne, a DPMK nezmôže nič...kedysi chodila L22 na Lorinčík, tak to mali cez NO a asi sa s tým nevedia dodnes zmieriť, že už to tak nie je...mne osobne sa tá výluková 22ka veľmi páčila...prestup z každej 27ky, pri amfiku si stihol buď briku alebo L19...
Keď niečo škrtať, nech to pocíti čo najmenej ľudí. Niektoré "dedinské" linky sú v okrajovom režime zúfalo využité a vozia vzduch aj v centre. Neviem, prečo by aspoň v okrajovom režime nemohla L31 jazdiť z Myslavy po Spol. pavilón, s prispôsobením CP k L10. Vyšné Opátske je špecifikum, vzdialenosť Južného nábrežia a Opatovskej cesty hovorí za všetko a trvám na tom, že tam večer autobus jazdí zbytočne.
Re #7043 Iv: To Knapík razil teóriu, že podpíše, len keď budú všetky MČ do bodky súhlasiť. Knapík už je za horami, za dolami. Čo keď súčasné vedenie mesta bude mať viac rozumu...? Či som naivný? ?
Re #7043 Iv: "Džungľa odsúhlasí zmenu trasy jedine, že to pôjde cez NO, takže Havlíčkova by neprešla rovnako ako Watsonova... " To ako Plťová potrebuje priamy spoj do centra? Veď majú možnosť cestovať L10 + majú možnosť si prestúpiť na trolejbus.
"a okrem toho, čo z toho, že sú linky všelijak prekladané, keď 18 a 36 idú z KVP 4 minúty po sebe, a z THC dokonca 2 minúty po sebe..."
Veď to je spôsobené práve tým, že na KVP / z KVP chodí autobus papierov každé 4 minúty. Tak z opačného konca sa to už tomu len prispôsobilo. Preto ide L18 o 4 minúty pred L36 (o ďalšie 4 minúty po odchode L36 ide L19) a potom 8 minút na THC nejde v špičke nič. Ale z Mieru na THC chodí 18+27+36 každé 4 minúty.
na watsonovej by stačili aj 35 (18-ku zrušiť) a 55 a obe s 15-minutovym intervalom, kratke autobusy aby sa nemiesali do taktu linkam z KVP a ŤHC a ani by nekopirovali az tak ich trasu
Džungľa odsúhlasí zmenu trasy jedine, že to pôjde cez NO, takže Havlíčkova by neprešla rovnako ako Watsonova...
Re #7030 eMareq: no hovorila som o intervale 6 minút na Watsonovej ale dobre...pri Novej nemocnici smer KVP, aj tak nie sú spoje teraz takto presne rozložené, ešte by sa dalo na 18 a 55 dať ten slávny 24 minútový interval a tak by vznikol dokopy interval 3 minúty...a okrem toho, čo z toho, že sú linky všelijak prekladané, keď 18 a 36 idú z KVP 4 minúty po sebe, a z THC dokonca 2 minúty po sebe...keď mi náhodou oba ujdú, môžem čakať 10 minút, lebo prestúpiť nie je na čo /jedine tak z každej druhej 27čky na 55ku/
"Neviem neviem, čím ďalej tým viac ma odradzuje cestovanie v Košickej MHD." No ale za to DPMK nemôže, on si neobjednáva výkony. Tie si objednáva mesto. Keď dá mesto menej, tak sa to niekde musí prejaviť.
L31 nech nechajú na pokoji lebo dôchodcovia z Myslavy/mesta budú zase mimo.. A nechcem si ani predstaviť žeby som sa ja z Maši nedostal spojom na NO. Áno je tam trolejbus ale predsa z Maši sa dostať na Furču niekedy nebolo problém, bola priama linka Maša - KNV, interval polhodina a cez víkend bol stále obsadený bus. Neviem neviem, čím ďalej tým viac ma odradzuje cestovanie v Košickej MHD. ?
no fakt neviem,čo by si ešte chcel na DIELENI ušetriť ? tie su už na hrane jak počtom mechanikov,tak počtom nahradnych dielov-ešte na vazeline by sa dalo ? ?
A čo tak našim mestskym poslancom taktiež vziať cestovanie zadarmo?????
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Ja tam vidím len poslancov NRSR. Mestským poslancom to prepláca(lo) mesto čo viem.
Re #7034 TA: Prepáč za nesprávnu terminológiu.