Dlho som premýšľal nad tým, že by sa mohlo z rámov vybrakovaných vyradených T3 vyrobiť úplne nové vozidlo. A ešte nad tým, že by sa mohla robiť modernizácia s výzbrojou TV3 napr. z vyradenej #618. Čo vy na to?
Kto chce vidieť Fica, Pašku, Trebuľu, Galisa a neviem koho ešte naraz, tak práve šantia na školskom dvore mojej "rodnej" ZŠ Maurerova. ?
Človek príde z roboty domov a zrazu tu huláka Fico z opačnej strany ako mám televízor... ?
Aj čo sa týka spotreby nafty a nákladov na 1 km je to v DPMK jedno, či niekde pošlú malý voz alebo kĺbový autobus ??? Nehľadiac na prevážaný vzduch....
gratulujem k 5000-ke ?
Nie je to jedno, na 18 podla mna v stave ako je to teraz cez vikend kratky bus staci. Cez tyzden klbak (okrem vecera, ale vecer je to skoro na kazdej linke) To ze chodi naplnena je len dosledok CP, ked ide napriklad minutu-dve pred 34/27 alebo 34/19
de facto je jedno, či tam je klbák alebo nie. Tak či tak musí byť vypravený nejaký bus a vozkm sa rátajú rovnako. Navyše nie je to tak dávno, keď sa tu objavili informácie, že nie sú služby pre klbáky, keďže ich máme tak hojne.
Súhlasím. Pamätám sa, že jeden čas (cca 10 rokov dozadu) v rámci úsporných opatrení jazdili na 18-ke cez víkendy len krátke vozidlá. Toto by bolo riešenie, keď je slabšia vyťaženosť. Nie tak, že o ôsmej "padla" a v sedle vymažeme Watsonku zo siete MHD... (a na Jahodnej každé 2 hodiny klbák...)
Už dlhšie mám dojem, že linkové vedenie vrátane úprav cestovných poriadkov sa v DPMK nerobí na základe potrieb cestujúcej verejnosti so snahou skvalitniť tieto služby MHD, ale len za účelom, aby si niektorí zamestnanci vyskúšali v praxi na cestujúcich ako pokusných králikoch ich odbornú snahu skoordinovať čo najviac liniek v čo maximálnych súbehoch. Myslím si ale, že pri existujúcej komunikačnej sieti (žiadne pruhy MHD, žiadna preferencia MHD atď), technických možnostiach (poruchovosť vozidiel) a rôznych vodičských schopnostiach a skúsenostiach vodičov je to predom odsúdené na zánik. Čo tak sa vykašlať najmä v špičke na koordinácie liniek, ktoré existujú maximálne na výveske, ale v reálnom živote nemôžu nikdy fungovať, a navrhovať dopravu pre cestujúcich, a nie ako presadzovanie si svojho ega ?
No hej, ale potom by zvyšok sídliska nemal napojenie do centra mesta, či do škôl (GTA, SPŠD, SPŠ strojnícka,...)... Ale je pravda, že počas dopoludnia v čase medzi špičkami by tam mohlo jazdiť niečo s 20 - min. intervalom... ?
večer v sedle 18-ka vyťažena nie je ale dopoludnia som ňou cestoval pravidelne (3-4 dni do týždňa som ju využíval prakticky len v sedle medzi rannou a popoludňajšou špičkou) a vtedy určite vyťažená bola (a to aj vďaka 20 min. intervalu, keď už sa oplatilo na ňu čakať a neísť peši na Mier/Amfik). Si myslím, že Watsonova určite potrebue nejakú linku v sedle (nie paródiu 55N jeden spoj za hodinu a tiež nemyslím tým L12 a ďalšiu zastávkovú turistiku na Mieri)... 36-ka predsa nie je trolejbus, ktorý treba za každú cenu ťahať okolo hlavnej pošty ?
Ako písal tbus a ja som vychádzal z mylných predpokladov, naozaj sa aj škrtalo. Cca 300.000 vozkm.
Re #4983 Furčan: Ja voliť chodím. A keď nevieš koho, tak to sprav nasledovne:
- za primátora zakrúžkuj aspoň dvoch kandidátov,
- za poslancov v tvojom obvode zakrúžkuj maximálny počet zvýšený o 1,
a máš odvolené. Hlas bude neplatný, ale do účasti sa počíta a to je podstatné. Keď zostaneš sedieť doma, tak ten tvoj hlas sa aj tak v konečnom dôsledku prerozdelí medzi nejakého kandidáta, ktorého si voliť nechcel (teda sedením doma volíš tak či tak).
sú linky, ktoré musia byť vykonávané, kde sa ubrať nesmie. Ale tak tí, ktorí so mnou komunikujete to viete dobre... Prekvapuje ma vaše prekvapenie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
Človek príde z roboty domov a zrazu tu huláka Fico z opačnej strany ako mám televízor... ?