Vidim, ze viaceri maju problem s pochopenim citaneho.
-ECTS sa moze instalovat ale 99% vlakov na nom nejazdi resp funkcne to ma len par masin
-preco nie je Arriva integrovana do PID? Opat je to komplikacia, ze nieco intergovane je a ine nie, kto to nepouziva pravidelne, tak len musi zistovat a pravidleny tiez, pokial mu ide Arriva.
-nenavrhujem zakaz nastupu do 3XX, len hovorim, ze nemaju nahradzat bezne linky pre cestujucich v ramci Prahy.
-KVKV- ja v Prahe zijem, takze prehlad mam lepsi ako S499 alebo ty, pokial mas papierovy listok tak sa pasmo P pocita za 2, takze Praha 4 pasma (2xP,0B) pokial mas litacku, tak Praha ma 3 pasma (P,0,B)- tyka sa ciest mimo Prahu
-ECTS sa moze instalovat ale 99% vlakov na nom nejazdi resp funkcne to ma len par masin
-preco nie je Arriva integrovana do PID? Opat je to komplikacia, ze nieco intergovane je a ine nie, kto to nepouziva pravidelne, tak len musi zistovat a pravidleny tiez, pokial mu ide Arriva.
-nenavrhujem zakaz nastupu do 3XX, len hovorim, ze nemaju nahradzat bezne linky pre cestujucich v ramci Prahy.
-KVKV- ja v Prahe zijem, takze prehlad mam lepsi ako S499 alebo ty, pokial mas papierovy listok tak sa pasmo P pocita za 2, takze Praha 4 pasma (2xP,0B) pokial mas litacku, tak Praha ma 3 pasma (P,0,B)- tyka sa ciest mimo Prahu

KVKV
IDS nie je založený na tom, že si musím prikupovať ešte nejaké kupóny , ale že v danom tarifnom pásme možem použiť dopravný prostriedok ktoréhokolvek dopravcu za rovnakú cenu.
Moja predstava:
S linka od Prešova a Spišskej n.v. s intervalom cca 30 min., Ťahanovčan može na rovnaký preukaz alebo lístok za rovnakú cenu cestovať tým vlakom alebo autobusom dpmk, prípadne aj sad alebo súkromných zaintegrovaných dopravcov, pokial by tam prechádzala nejaká linka.
V Prahe toto velmi dobre funguje už dlhú dobu.