Reakcia na: Troll #10856:
z programu:Trolejbus s pomocným batériovým pohonom
Ing. Viliam Šestina, Ministerstvo dopravy a výstavby SR
- žeby provokácia? ?
Perspektívy rozvoja DPMK, a.s. do roku 2020
Ing. Richard Majza, MBA., Dopravný podnik mesta Košice, a.s.
Vývoj IDS v košickom regióne do roku 2020
Ing. Ladislav Olexa, PhD., Ing Miroslav Fazekaš, PhD., Ing. Peter Šmihuľa, Košický samosprávny kraj
- až traja ľudia sú potrební na vyslovenie slova "žiadny"? prípadne mohli prezentovať počet plánovaných prežratých chlebíčkov na podobných akciách

mi.v
4.9.2000 (pred 17 rokmi)
Projekt Košického integrovaného dopravného systému (KIDS)
pridám spomienku:
Keď som si na to dokupoval 20-korunový kupón k mesačníku pre SAD niekedy v polovici mesiaca, pani pri okienku si predaj značila do zošita. V zozname som bol asi šiesty. (Zaujímavý ukazovateľ popularity KIDS...)
Cestovanie s SAD bolo skôr experimentom nadšenca: cestou ráno do mesta boli busy SAD natrieskané; zastávky bez cestovných poriadkov; vodiči, ktorí videli prvý raz človeka s kupónom, chvíľu váhali a na každej zastávke v meste, kde sa zo spoja SAD vystupovalo, bolo najprv treba celkom vystúpiť, keďže pre plný autobus sa nedalo stáť inde ako pri vodičovi.
Za nejaký nedlhý čas papiere A4 s označením linky zmizli z čelných skiel SAD autobusov a bolo po všetkom. Možno KIDS bol predsa len dobrý, aby sa v praxi ukázal záujem cestujúcich aj reálna použiteľnosť spojov SAD ako doplnku MHD.
Železničný kupón KIDS som nestihol kúpiť a vyskúšať, lebo KIDS zrušili skôr, než som sa k tomu dostal. Viem si predstaviť, že pre dedinčana z Ťahanoviec (obce) by bol dobrý, lebo ranné vlaky do Košíc boli iste použiteľnejšie ako SAD a rýchlejšie ako čokoľvek iné z toho smeru. Ale obávam sa, že takýchto vhodne bývajúcich cestujúcich by nebolo veľa.