v juraku stoja uz dve cisto biele klbove B741cng...jedna z nich je 2621, spz druhej som nevidel...
2212 nam zatial dojazdila, uz je v ohrade a caka asi na plyn...tak je mozne ze aj 2203 a 2204 postihol rovnaky osud, ako tu uz minule spominal Jano, kedze sa v poslednom case vyrojilo tolko novych plynovych 741.
#9066: poobede bola 1906 urcite na 85
2212 nam zatial dojazdila, uz je v ohrade a caka asi na plyn...tak je mozne ze aj 2203 a 2204 postihol rovnaky osud, ako tu uz minule spominal Jano, kedze sa v poslednom case vyrojilo tolko novych plynovych 741.
#9066: poobede bola 1906 urcite na 85
M: asi ako ZV 2404
a napokon 1067
d3k0
28, 35 a 54 - nutne zlo. Predsa nemozes chciet, aby clovek, co chce ist z Devina do DNV musel ist 29nou na Rivieru, odtial elinou do Dubravky a odtial busom do DNV. To iste plati pre spojenie Dubravka - Lamac. Mozno keby si byval vo Vajnoroch pri ZST, tak by si pochopil, na co je 54ka dobra. Nechcel by som slapat kazdy den ten kus na zastavku Uhliska... Okrem toho v ramci zaktraktivnenia MHD oproti IAD by som rad uvidel aj take spojenia ako Zahorska Bystrica - DNV, viac spojov do Race na Potocnu, linku do Starej Dubravky a podobne. Kazdy si totiz dobre rozmysli, ako dlho mu bude trvat cesta na zastavku a ako dlho sa povezie, a podla toho zvazi, ci pojde autom alebo MHD.
49 caka iba na to, kym sa vybuduje tych par metrov trolejbusovej trate v smere Vojenska nemocnica - Patronka - Kramare...
38 je naozaj zbytocnost; ale kedze mame taku konepciu aku mame (ze panuje nazor, ze ludia by "nepochopili", keby ku Krematoriu zachadzal kazdy 3. spoj 37ky), nepomozeme si
92 - povodna trasa bola po Dubravsku cestu. Zvysok si plati VW...
79 - takze odrezat Lieskovec od sveta? Nech uz su tam ludia aki su, su to predsa len ludia, platia dane (minimalne DPH pri nakupovani