Pri Baumaxe opravuju vedenie, chodia 204 autobusy, p.s. 6268 na 204'
Pravdepodobne to vzdal vodic uz niekde pri Vinohradoch
M: asi ako ZV 2404
a napokon 2931
a napokon 1067
M: ZV 7106/14; ZV 7113/1
M: ZV 7719/3
M: ZV 1819
a 1067/ oba 1
M: ZV 2061
a 2931/ oba 2
M: ZV 2315/12; ZV 2831/2
:
ostatne maju sluzit pre chodcov
Btw na tej Saratovska - Drobneho zostane moznost otacat sa do druheho smeru? Lebo ako sa potom bude tocit 20 a 27?


d3k0
28, 35 a 54 - nutne zlo. Predsa nemozes chciet, aby clovek, co chce ist z Devina do DNV musel ist 29nou na Rivieru, odtial elinou do Dubravky a odtial busom do DNV. To iste plati pre spojenie Dubravka - Lamac. Mozno keby si byval vo Vajnoroch pri ZST, tak by si pochopil, na co je 54ka dobra. Nechcel by som slapat kazdy den ten kus na zastavku Uhliska... Okrem toho v ramci zaktraktivnenia MHD oproti IAD by som rad uvidel aj take spojenia ako Zahorska Bystrica - DNV, viac spojov do Race na Potocnu, linku do Starej Dubravky a podobne. Kazdy si totiz dobre rozmysli, ako dlho mu bude trvat cesta na zastavku a ako dlho sa povezie, a podla toho zvazi, ci pojde autom alebo MHD.
49 caka iba na to, kym sa vybuduje tych par metrov trolejbusovej trate v smere Vojenska nemocnica - Patronka - Kramare...
38 je naozaj zbytocnost; ale kedze mame taku konepciu aku mame (ze panuje nazor, ze ludia by "nepochopili", keby ku Krematoriu zachadzal kazdy 3. spoj 37ky), nepomozeme si
92 - povodna trasa bola po Dubravsku cestu. Zvysok si plati VW...
79 - takze odrezat Lieskovec od sveta? Nech uz su tam ludia aki su, su to predsa len ludia, platia dane (minimalne DPH pri nakupovani