S tou B kabínou nesúhlasím. Pravidelne obsluhujem ako druhý na A kabínu. Ak voz predomnou zastaví normálne pri označníku, tak na A kabínu ako druhý máš kontakt priamo nad sebou. Máš teda dosť priestoru sa rozbehnúť a stlačiť “výhybka 1”.
A často sa to neoplatí, lebo kým si ľudia zahľadení do telefónov všimnú, že si zastavil ako druhý, tak je prvý voz dávno preč, potom sa k tebe “rozbehne” 30 ľudí.
Aj keby to hlásenie fungovalo, som si istý, že by sa niekto previezol. Minule som išiel dojazdovým spojom linky 9 z Ružinova na Račko. Okrem mňa boli na Vazovovej vo vagóne ďalší traja ľudia. Všetci sa divili, prečo odbočila doprava, hoci od Saleziánov hlásilo, že spoj ide na Stn. Vinohrady.
Minule som išiel na dojazdovej L9 7953 po Stn. Vinohrady, vozidlu vôbec nefungoval informačný systém, hlásenie zastávok, nezobrazovalo sa na zástavkovej tabuli + niektorí cestujúci sa divili prečo z Vazovovej odbočil k Račku a nie k Blumentálu (predný panel vozidla ale ukazoval dojazdový spoj na Vinohrady)
Nielen T3G sa nedarí, platí to vo všeobecnosti - príklad uvádzam v podobe 7953 ktorá je tiež mimoriadne kazová a má veľmi málo úspešných služieb za sebou.
Podobne ako 7837, obe sú čerstvé prehliadky a sú mimoriadne kazové, čo je po velkých prehliadkach úplne normálne, lenže tu je vidno, že boli robené narýchlo a aj to veľmi dlho - stačí sa pozrieť ako dlho je mimo 7951 čo tiež značí veľa vecí a myslím si, že to nie je zlým stavom.
Skrátka, ľudí nie je a takto to potom vyzerá. Niet sa čomu čudovať keď všetko so všetkým súvisí.
Ešte, keď jazdila L7 s T6 tak bežne staničila aj ako druhá v poradí. Pri Škodovkách mie som si istý.
No vrchol je, že niektorý čakajú aj na odchod krátkej L94 prípadne klobásovej L31.
Tak Blumentál smer Americké nám./STU je to celé zle. Tam sa nedá stanicovať ako druhý kvôli nelogicky umiestnenému prijímaču Vetry(pôvodne bol takto umiestnený kvôli povelovému kontaktu, ale ten je už odpojený nejaký čas…). Blumentál smer Krížna/Račko sa dá bezproblémov vybaviť ako druhý a nikdy som s tým nemal problém.
Vo všeobecnosti si tu sami znižujeme priepustnosť niektorých úsekov tým, že prijímače pre Vetru sú príliš skoro umiestnené. Viď. Centrum.
Na Blumentáli niekto otvorí dvere ako druhá električka a niekto nie..
Malo by sa to zjednotiť.
No L9 fakt často púšta L3 pred seba a pritom ten prestup je logicky s L9 do L3 z Obchodnej.
Teraz by ma zaujímalo že čo sa reálne dá robiť s električkou ktorá je práve po prehliadke, ale furt sa kazí. Hrozí že by ju DPB vyradil predčasne, alebo budú sa s nou len trápiť dovtedy kým bude fungovať?
A celkom by ma zaujímalo čo tej chudere vlastne urobili. 7841 je dosť bežne na celodenkách a jazdí spoľahlivo, ale 7837 nezvláda ani ranné služby
Dlháče sa na konci roka vyriešia. Teda ak do vtedy stihnú postaviť TT a skolaudovať. Potom tam bude stačiť interval 6 min. s kĺbmi na L33, ktorý bude doplnený s kĺbmi na L32, ktorá by sa mohla celodenne posilniť. Však aj na úkor zrušenej L64.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto